waarom zou t eigenlijk een nadeel zijn als ene spel kort is. Ik bend an wel geen diehard gamer maar als ik erg lang over ene spel doe (meer dan 25 uur ofzo) dan gaat t me toch snel vervelen en ga ik liever een andere game spelen. maar das dan weer mijn mening.
Dat heb ik altijd bij RPG's, bijvoorbeeld bij een Final Fantasy. Ik vind FF9 echt een mooi spel, maar het duurt zo lang. Ben met dat spel nog bij cd 2. Dus dan heb ik het over spellen waar je 40 uur mee bezig bent. Zelf vind ik 20 uur de mooiste lengte voor een spel zoals Jade Empire. Dan blijf ik lang genoeg geboeid om door te zetten om het spel uit te spelen.
Tomb Raider is meer iets voor de fans. het nieuwe deel lijkt me weer meer van hetzelfde worden. maar ik kan het mis hebben.
Ik heb nog nooit een TR game gedaan (alleen bij een oude het eerste level) Lijkt mij dus wel een vette game, hangt wel 90% af van de review of ik hem ga halen!
De previews zijn allemaal positief. Dat Lara haar oude glans weer terug heeft. Zat vanochtend in de boekenwinkel nog een Xbox blad door te bladeren. Weer een positieve preview Dus de uiteindelijke versie zal dus ook wel aardig zijn @ Tecnomic: In jouw post staat een releasedatum van 7 april voor de 360 versie, maar ik heb toch echt meerdere malen gehoord dat de 360 versie pas 25 april komt. De releasedatum voor de "gewone" Xbox schijnt wel 7 april te zijn
Ik hou in elk geval rekening met de maand april, of dat nou begin of eind april wordt maakt me niet zo gek veel uit. Ik heb mijn volle spaarkaart van de Replay bewaard, dus deze game heb ik met 45 euro korting
@Perfect Mark nog een bevestiging bron: www.gamer.nl 7 April dus! @Paradox zo dat wordt een koopje zeg !
Yeah Als de PSP nou niet universeel was geweest en/of ik geen creditcard had gehad dan had me dat ook nog de nodige kosten bespaard Nee maar der komen gewoon veelste veel leuke spelletjes uit die ik wil hebben, dus dan is 45 euro korting (of uberhaupt korting ) op z'n tijd wel mooi meegenomen dacht ik zo
Er staat trouwens ook een interview met haar op gamespot. Vond het best een leuk interview, leuk Brits accent (moet natuurlijk wel als Lara ) Hier kan je het vinden: http://www.gamespot.com/xbox360/action/tombraidervii/media.html scroll dan naar Tomb Raider: Legend Interview 1
Hebben jullie de nieuwe Tombraider : Legend 360 trailer gezien? Het ziet r ECHT goed uit..word een spannende game, hoop dat het net zo indrukwekkend word als de 1e. http://www.xboxyde.com/news_2695_en.html
Jah, heb hem ook gezien. Mooie trailer idd Maar dat ik enthousiast ben over het spel is inmiddels wel duidelijk
http://www.zuiderpark-computers.nl/ Kost daar 55,99 Bij gcshop zie ik hem nog niet staan. Ik haal hem volgende week gewoon bij de MediaMarkt
Ah das mooi om te horen. Ik zag hem al nergens om te bestellen voor 7 april. Ik dacht al dat hij die datum niet zou halen
De mijne staat al in bestelling, dus ik krijg vanzelf telefoon Het probleem zit um meer in het feit, hoe wil ik in godsnaam deze game een beetje fatsoenlijk tegelijk gaan spelen met Oblivion ?