Daar werk ik. We krijgen de games meestal gelijktijdig met Den Bosch, maar kan ook (maximaal) een dag verschil in zitten..
Het ziet er nu tenminste iets natuurlijker uit. Maar naar mijn mening heeft ze nog steeds een flink bos hout voor de deur Maar belangrijker is dat de gameplay nu tenminste goed is
Klopt. Met next gen aan heeft hij zelfs moeite met het menu te laden maar het ziet dan wel geweldig uit. Jammer dat het op mijn pc dan niet speelbaar is. Ik zit na 6 uurtjes rond de 55% maar het wordt wel steeds moeilijker. Ik speel het spel nu ook op easy. Op de 360 ga ik normal of hard spelen en dan zal het wel langer duren. Verder heb ik eens een time trial geprobeerd in het eerste level maar dat haal je echt pas als je het hele level goed kent. Verder is het ook leuk om in Croft Mansion rond te lopen om daar rewards te vinden en dingen te unlocken. Dat brengt wel wat variatie in het spel. Alleen de camerahoek maakt de besturing soms wat vervelend. Verder heb ik nog geen minpuntjes van het spel gevonden.
Laat ff weten wanneer jullie hem binnen hebben. Stap ik gelijk op de bus (bus stopt 10 meter van de zaak ofzow). Dan weet ik tenminste zeker dat ik niet voor niks kom. Kost die bij jullie gewoon 60 euro?? Bij de Free Record Shop hebben ze er een handje van om spellen voor 65 euro te verkopen.
Ja maar natuurlijk, ze zeggen dat het vorige week vrijdag naar MS is opgestuurd dús hij komt in Mei... Denk eerst eens na voordat je iets doms gaat posten.
kijk op tombraiderforums.com en je zult zien dat ie vanavond ( in Amerika) komt + een exclusieve trailer en themes en picture packs ( themes en picture packs zullen wel MS punten kosten)
Ik heb net voor de rewards een hulp-thread gestart: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82250 @ Perfect Mark: Misschien iets voor in de startpost?
Nog een paar daagjes, en dan gaat Leroy lekkere Lara lang liefhebben Sorry, ik kon niet meer woorden verzinnen die met een "l" beginnen
er is nu al een trailer op market place! deze game wordt net als GRAW eerste levels zien er mooi uit ... maar dan bekijk dat stuk op de motor een s in de trailer(ps1 graphics!!) ben benieuwd!