Lijkt me sterk. Ligt er ook vast aan op welke moeilijkheidsgraad je speelt, en wat je inzichtsvermogen is als het gaat om puzzels oplossen. Ik heb een Tomb Raider game in ieder geval nooit binnen 6 uur uit weten te krijgen, maar het kan aan mij liggen hoor
Nou ik heb vannacht weer gekeken maar nog steeds geen Tomb Raider content gezien. Niks, noppes, nada Leven jullie in een andere tijdszone dan ik ofzo ? Ach wat kan mij het ook schelen, met een beetje geluk kan ik vanmiddag de volledige game oppikken bij Replay. *Gaat vroeg naar Replay om daar op de post te wachten*
Mij viel hij toch wat tegen....Had er veel zin in ( jeugdsentiment wellicht ) maar het schieten is wel heel erg back-to-the-nineties....verder is de framerate lang geen 30 fps constant....en dat terwijl deze op de current-gen consoles wel op 60 draait en veeeeel soepelder speelt ( iedereen die de ps2 demo heeft gespeeld...mark my words ). Water is wel gruwelijk mooi...was in Far Cry ook al...maar daar koop je niet echt veel voor imho. Twijfel, twijfel...het tomb raiden zelf is wel weer vet natuurlijk
Niet als je ook alle artifacts wil hebben, zoals ik. Bovendien, 6 uur doe je er over als je weet waar je heen moet en niet dood gaat. Kep er iets minder dan 3 uur op zitten en zit op 34%. dus die vlieger gaat niet op.
IGN Review - 8,2/10 "A nine- to 12-hour single-player offline game, but you can replay any level as a time trial, and a bucketload of collectibles (gold, silver, bronze) will keep completists happy for several hours more."
Replay heeft um blijkbaar nog niet, anders was ik wel gebeld Ja ik zou er naartoe gaan, maar heb me verslapen
Vanavond net voor sluitingstijd maar eens kijken bij de mediamarkt. Meestal hangt hij dan wel in de rekken om de dag erna te verkopen.
Heb je hé als je in een dorpje woont . Hier ook standaard koopavond, maar bestel het altijd een stuk goedkoper bij een webwinkel die toevallig hier in de buurt is gevestigd zodat ik ze kan ophalen.
heb m !!! Vanmorgen gehaald bij de FRS, wat een mooi spel zeg!! Heerlijk. Maar waarom krijgt een FRS maar 1 exemplaar van zo'n spel?? Vreemd! Erwin