ik ga vanavond mediamarkt kijken, gelijk wat points kopen voor de themes en een tv in kaartje voor opnemen van beelden
Lara is back jongens, zeker te weten. Legend is een mooi spelletje geworden Ik wist het gewoon van te voren, Crystal Dynamics gaat het goed doen. En dat hebben ze gedaan Weer helemaal de oude Tomb Raider feeling.....awesome
Hehe, tuurlijk ken ik Peter. Peter owned! Doe hem maar de groeten van Michael (van filiaal Leiden) next time you see him.
Ik was gister ook eens op tijd thuis van mijn werk, en heb de demo gedownload. Ik ben het eens met de rest, grafisch erg mooi, gameplay net (of nog beter) dan in de eerste tomb raider. Weer lekker klimmen/ slingeren/ duiken/ schieten/ puzzelen. Blij dat ik hem al besteld had, nu alleen nog wat tijd vinden om hem te kunnen spelen
Bedrijfskleding is niks mis mee in mijn ogen, en ja Peter heeft meestal gewoon zijn Replay shirt aan. Of een ander shirt van een of andere game Maar we dwalen af idd, back ontopic guys
Hallo Tomb Raider fans! Ik heb sinds gister de 360 gekocht en ik wou er een leuk spel bij... Natuurlijk dacht ik meteen aan de nieuwe Tomb Raider. En ik kon hem zo meenemen bij de Bart Smit! Meteen begonnen natuurlijk. Niet zo gek want ik heb alle delen tot nu toe al gedaan. Angel of Darkness was geen succes dus ik was benieuwd. Maar na het eerste filmpje en de eerste paar stappen die ik zette dacht ik: WOOOW !! Het oude gevoel is back. Tot nu toe vind ik het wel aan de makkelijke kant. Maarja de combats zijn geweldig (bv, slow motion). Nu al een succes. Ik moest dit even kwijt! Groeten van de grootste Tomb Raider fan!
*Houdt meestal de linkerstick lichtjes naar voren ingedrukt, om Lara zo leuk met der kontje te laten wiebelen als ze loopt*
mss dat bovenstaande mod iets aan de 4-dubbele post van Joost2 kan doen kan nooit de bedoeling zijn geweest
Ik heb hem nu ook... nooit een tomb raider game gespeeld en ik ben nu al vast gelopen in het bolivia level ...grins ... mijn vrouw wilde gtst kijken heerlijk accent trouwens!