1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: The Angel of Darkness

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Cyhwuhx, 25 jun 2003.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    hahahah deze game is zo slecht net gedownload... wat een brak spel eerst een eeuwige lange training komen ze pas in deel 6 mee :confused: en de control's zoooooo sucky het enige wat mooi is aan de game is haar lekkere kontje :D:D

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zo ik heb het gister gespeeld: WAT EEN KUT GAME WAS DAT!!!

zegt volgens mij genoeg!

3. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: "Reviews schrijf je niet voor de fans."

Ik denk dat ik alles zo lees, dat Core een soort tweesplitsing had. Aan de ene kant wouden ze Tomb Raider blijven aan de andere kant wouden ze de serie verniuwen om niet teveel op uitmelken te lijken. Maar het lijkt erop dat ze uiteindelijk enrgens een echt definitieve beslissing over hebben kunnen maken en eeuwig in een soort test-fase zijn blijven hangen. Idd TR-fans zullen het fantastisch vinden. Maar hoeveel zijn er daar van over na zo'n lange wachtperiode en drie nieuwe consoles?

Afgelopen zaterdag was gewoon rampzalig. Ik heb geen een TR verkocht. En vrijdag waren het handjevol reserveringen opgehaald. De serie is duidelijk over zijn hoogtepunt heen. En als je dan hoort dat ze er nog twee andere games met dezelfde engines uitpersen dan krab je je toch wel even achter de oren.
    (overigens is in Engeland het prijzenfestijn al begonnen, TR lijkt gedumpt te worden. Als je dus niet compleet idolaat bent van de game, is eht misschien verstandig even te wachten voor misschien algere prijzen, FRS had de PC versie al voor 39,95 ofzo).

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja, je hebt wel gelijk natuurlijk dat de TR serie over zijn hoogtepunt is. De meeste fans van het allereerste uur zullen er wel overheen zijn gegroeid en gezien het feit dat de laaste paar delen kwalitatief steeds minder werden zal dat ook niet veel nieuwe fans hebben opgeleverd. Aangezien ik nog wel eens een game via Play.com bestel zal ik de prijzen daar maar in de gaten houden. Ik mag dan misschien wel een grote TR fan zijn een voordeeltje laat ik natuurlijk niet lopen.

Overigens las ik in de OPM2 dat met name gamessites en ook sommige bladen het nog wel eens nodig vinden om een bepaalde games expres flink aan te pakken alleen maar om aan te tonen dat ze hard durven te zijn. Een gamesreeks als TR is dan ook een makkelijke prooi omdat het natuurlijk flink werd uitgemolken door Eidos. Desondanks vind ik dat je hier nu niet meer van kunt spreken en ik denk dan ook dat de meeste kritiek lichtelijk overdreven werd al kan ik hier natuurlijk pas echt over oordelen als ik hem zelf gespeeld heb.

5. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Nou iedereen kan zeggen wat ie wil, maar ik heb het spel ook sinds kort en het spel is in 1 woordÇ GEWELDIG!! Ik vind het echt een mooi spel. Ik vind het toch wel een verschil met vorige delen hebben hoor. Al is het bewegen van Lara op de goede manier soms lastig. Zeer goede muziek!!!! en mooie grafix en een goede gameplay ik vind het een top game punt uit!!

Deel Deze Pagina