1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Die slechte combat maak ik me niet zo druk over. Het is toch meer klimmen en klauteren en puzzelen. En vind het ook vet om te schieten op een tijger terwijl je paar vette salto's opzij en achterover maakt. Uncharted was echt constant schieten op vijanden dus dan is een coversysteem wel nodig. En de meeste vijanden die je tegenkomt in underworld zijn spinnen, vleermuizen en tijgers enzo dusja, zie niet echt het nut om te schuilen. Heb nog nooit een tijger gezien met een gun;)
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee maar op zo'n schiplevel heb je van die mensen die je moet mollen en die schijnen gewoon als kippen zonder kop te blijven staan...maar gelukkig als er weinig van dit soort dingen inzitten.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu in Thailand en vind de game tot nu toe prima. Het is Tomb Raider, niet meer en niet minder. Maar die omgevingen.... _O_
     
  4. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de 4e level
    Mexicio
    al afgerond?

    Edit: Ben al verder.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vanmiddag voor de tweede keer de demo gespeeld. En het blijft toch wel een vet spel, afgezien van de combat. Maar het klimmen voelt gewoon goed aan. Heb dus vanmiddag wat spellen verkocht. Dus morgenochtend ga ik naar de winkel om dit spel te kopen.
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb hem net pas binne gehad en ff gespeeld.
    ben meteen begonnen op hard;)
    damn,wat is die weer vet_O_
    zeker een aarader voor de echte tomb raider fan..
    het poppetje is ook wel vet:9
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net de proloog en het eerste veld gehaald. De proloog vond ik wel vet, want zo ben ik gelijk benieuwd naar de rest van het verhaal. Vroeger keek ik vaak Alias en daar heb je ook vaak een gebeurtenis waarna het verhaal een stukje terug wordt gezet. Nu speel je naar het moment toe uit de proloog. Ik moet nu aan het Thailand level beginnen. Ik speel zelf op Tomb Raider difficulty, dat is volgens mij gewoon Normal. De puzzels zullen op hard heus niet moeilijker zijn denk ik, maar dat heeft alleen te maken met de tegenstanders die je treft. Maar over het eerste veld ben ik positief, dat zat goed in elkaar. Ben wel blij dat je niet steeds je lichtje opnieuw aan hoeft te doen zoals in Legend. Je bent vaak op donkere plekken en dan is een lichtje wel handig. Alleen bij Legend ging dat lichtje na een minuut op en daarna laadde die weer in 5 seconden, waarna je hem weer aan kon zetten. Dus dit is alvast een goede verbetering in Underworld.
     
  8. eldeegee

    eldeegee Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is echt vet vind ik ! Ben nu in Croft's Mansion. Erg cool allemaal.
     
  9. Akihabara

    Akihabara Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vandaag weer 2 levels gehaald, waaronder Thailand. Moet nu aan Mexico beginnen. Tot nu toe is het wel genieten geblazen. Echt veel klimwerk en zo zie ik dat graag. Thailand was echt een gaaf veld, maar tot nu toe heb ik nog geen minpunten gespot. Je kan alleen kritiek hebben op de camera, maar echt veel problemen heb ik er niet mee. Maar die kan wat beter, eerlijk is eerlijk. Weinig mensen die hem hier spelen, maar dat kan niets te maken hebben met de kwaliteit van het spel. In mijn leven heb ik alleen Tomb Raider Legend uitgespeeld (vroeger was ik nooit zo'n Tomb Raider fan), en over dat spel ben ik heel positief. Maar Underworld doet er wat schepjes bovenop.
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    wat is de game toch tof,,.
    eindelijk vanmiddag ff tijd gehad om hem te spelen..
    ben nu in thailand aangekomen:b:
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben nog steeds in Mexico, het hele begin. Dit is opeens een heel groot gebied en het is me totaal niet duidelijk wat ik moet doen. Ik heb alles wel zo'n beetje gezien, maar ik weet niet waar ik als eerste iets moet doen. Dus als iemand een tip heeft, graag. Ik hoef geen walkthrough ofzow, maar ik wil wel graag weten waar ik als eerste moet zoeken.
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je ff duidelijk zeggen waar je bent.
     
  14. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de eerste cutscene bij dat huis, heb je daar al wat gedaan? Zo niet dan moet je daar in zien te komen. ;)
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het spel van de week uitgespeeld. Heb eigelijk nergens vast gezeten, je zag al die puzzels wel in 5 seconden hoe ze in elkaar zaten.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het even in een spoiler gezet.

    Je moest een klein stukje rijden op de motor (helemaal aan het begin). Daarna kreeg je een kort filmpje waar de camera bewoog naar een gat. Ik had het idee dat je daar niet verder kon. Dus ik ben verder gelopen. Na een stuk lopen triggerde ik weer een filmpje waar Lara het had over The Unnamed Days. Ze had het over 5 dagen ofzow dat de poort naar de onderwereld open ging. Je kon daar 2 dingen "bewegen" maar ik kon er nog geen beweging in krijgen. Dus daar moet ik denk nog niet zijn. Daarna ben ik nog verder gelopen. Toen kwam ik bij een shoot-out tegen mensen en beren. Na die shoot-out moest je een stukje klimmen. Maar daar kon je echt niet verder. Nou ja, misschien een beetje onduidelijk. Maar ik heb eigenlijk nog niets gehaald. Dus ik moet weer helemaal terug naar het begin en proberen in dat gat te komen?

    Alvast bedankt voor de hulp
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo gespeeld en vind de game echt heel erg tof! Weer het typische klauteren van Tomb Raider gecombineerd met toffe actie. Speelt erg lekker en de game ziet er tevens mooi uit.
     
  19. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet zoals Chorus al aangeeft dus eerst in dat gat wat je in dat filmpje zag en daar vind je als het goed is iets. Dan moet je iets doen bij die eerste "draaischijven" (Maya kalender). Vervolgens kun je ergens waar die shoot-out plaatsvond weer wat anders vinden.
    Misschien een beetje vaag, maar anders wordt het meer een walkthrough. De volgorde maakt overigens niet uit.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bedankt voor de info. Ik ben gewoon veel te snel doorgelopen aan het begin. Ik heb dat stuk nu gehaald.
     

Deel Deze Pagina