1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel is niet erg netjes afgewerkt. De bugs vond ik niet storend, maar je merkt het wel degelijk. Bleef vaak met mijn voeten ergens in hangen. Na een paar seconden is het weer goed. Ik heb er het meest last van gehad in Mexico, in de andere levels viel het wel mee.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb ook 2 keer gehad dat ik na dood gegaan te zijn weer na het laadscherm direct weer dood ging. Zonder maar 1 stap te kunnen zetten. Dat werd dus laden naar een eerdere save. Frustrerend!
    Was ook in Mexico trouwens. Al kom ik dat hangen met je voeten veel vaker tegen. Ik vind zoiets eigenlijk onvergeeflijk.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar heb je wel gelijk in. Ik ben een keer dwars door een paal heen gesprongen. Ook een keer door een muur gesprongen. Twee keer was ik dood. Een zwart scherm heb ik 1 keer gehad. Toen bleef ik de hele tijd naar rechts drukken zodat ik uiteindelijk dood ging. Bij het laden was het weer goed. En dat hangen met je voeten was inderdaad heel vervelend. De eerste 3 levels helemaal geen last van gehad, vanaf Mexico heel vaak. Ik zie dat allemaal maar een beetje door de vingers omdat de checkpoints in het spel goed zijn en de gameplay prima is. Zo zijn er natuurlijk meer dingen te noemen. De camera is eigenlijk onacceptabel. Als je logisch nadenkt spring je 9 van de 10 keer wel goed, maar je ziet vaak niet waar je heen springt. Maar goed, ik snap het ook wel. Het spel moest koste wat het kost voor de kerst in de winkels liggen, maar eigenlijk heeft het spel nog een paar maanden ontwikkeltijd nodig om de ruwe kantjes van het spel af te halen. Ondanks dat blijft het een prima spel, maar het had beter gekund.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik ga ff weer eens aan de game beginnen;)
    dus mexicio heeft veel last van glitches?

    weet iemand trouwens wat de extra content gaat kosten voor de extra levels?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij Mexico was het bij mij het ergst.

    Gisteren het spel uitgespeeld, en gelijk geruild voor een ander spel. Ik ga een avontuur als dit toch niet een tweede keer spelen, hoe leuk het ook was. En de DLC kan je vast alleen spelen met de cd van het spel. Maar goed, ik vond het wel prima zo. Voor de rest niet zoveel interesse in DLC. Ik heb toch geen ruimte meer op mijn harde schijf ;)
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Vandaag uitgespeeld. Viel me behoorlijk tegen. Wel voldoende, maar zeker geen stijgende lijn sinds Anniversary...
     
  7. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had ook een fout gemaakt zodat ik het veld niet kon halen. Ik heb gewoon een autosave geladen en Out of Time opnieuw gedaan. Toen had ik het wel gewoon gehaald. Is het voor jouw ook niet handig om gewoon een autosave te laden?
     
  9. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had al verschillende keren opnieuw geprobeert. Maar volgens mij is het geen bug zoals ze zeggen op youtube, ik hoefde niet eens langs die blok omhoog, er was een andere manier. Gewoon ff goed zoeken de volgende keer dus. Wel 2 uur ofzo over gedaan om dat uit te vinden :emo:
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik ben een hele tijd bezig geweest met thailand vandaag en dat ik bijna het level gehaald heb.
    maar tot nu toe vind ik de game echt tof hoor;)
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu in het 2e landje >> Thailand
    en zit een tikkie vast...
    ik heb bij een plek 2 gems gevonden en nu heb als tip '' vind uit wat je met de gems moet doen''
    ikkom maar niet verder
    iemand tips aub?
     
  12. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even terug gaan naar die twee grote beelden van Shiva en zijn "servant", kijken of je daar niet iets kunt doen. ;)
    Ik hoop dat je zo verder komt.
     
  13. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ff omhoog klimmen naar Shiva's handen, daar moet je iets los maken (zegt vanzelf dat je op Y moet drukken), die gem erin doen daarna. Bij zijn andere hand hetzelfde en klaar. Als ik 't me goed herinner. Als je beneden staat trouwens kan je met de grapple hogerop komen.
     
  14. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel heel wat ingewikkelder dan "iets losmaken". Je moet in ieder geval wat doen met die houten weegschaal-achtige dingen die aan allebei de kanten hangen.
    Wat precies moet je maar even uitzoeken. ;)
     
  15. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh err.. volgens mij heb ik 't verkeerde voor me. :9
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben verder, TY!!!

    Ben nu bij het laatste stukje van he tlevel (damn pittig gedeelte weer)
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hehe
    eindelijk is de gametrailers video review vandaag online gezet,..
    beetje laat :9

    Tomb Raider: Underworld Review
    [GT]43580[/GT]
     
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Werd ook wel tijd. Ik vroeg me al af waar die bleef. Maar ik vind het wel een erg goede review. Ben het eigenlijk met al hun punten wel eens. :)

    Wordt tijd dat ik die laatste drie achievements eens ga halen. Treasure hunt, here I come. 8)
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit nu in het 3e landje >> Southern Mexico Expedition

    maar het is allemaal vrij verwarrend vind ik.. wat je nu moet doen en waar je heen kan gaan..
    je hebt meerdere gebouwen zeg maar/ruines en je kan ze skippen maar je kan er ook items vinden
    kan iemand me wat tips geven wat je nou moet doen precies/heengaan?
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat had ik ook toen ik net aan Mexico begon.
    Blader een paar pagina's terug en je ziet de tips die ik kreeg ;)
     

Deel Deze Pagina