1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit ook een beetje met Skate 2, 30 euro erbij en ik kan die game halen....
     
  2. Jamesje007

    Jamesje007 Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Keuze maken en dat moet je zelf doen. Ik vind tomb raider in iedergeval 35 euro waard!
    Skate heeft waarschijnlijk wel een veel langere levensduur. Tomb raider is in een uur of 8 uit, dan kan je nog schatten gaan zoeken (niet echt leuk). Dus ja lastige keus ik zou voor Skate 2 gaan en later wellicht nog deze 2de hands ofzo voor 20 euro.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Schieten is maar een klein onderdeel van het spel. Het draait voornamelijk om het klim en klauterwerk, en dat onderdeel vind ik zeer goed uitgewerkt.
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zitten en bij die nieuwe levels ook achievements? Dus het zijn 2 levels met een waarde van 1600 MP? :eek:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    En qua levels, toffe levels? Want in Legend vond ik bijvoorbeeld dat level in Japan een beetje onnodig. Het heeft bar weinig te maken met het 'raiden van tombes' ;) Ik wil JUIST die natuurlevels hebben, genieten van de geluiden en omgeving, klimmen,exploren, dat soort shit.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel speelt zich voornamelijk af in natuurlijke omgevingen zoals Thailand en Mexico. Met Legend kwam je idd in steden zoals Japan, maar in Underworld heb je dat niet. Het enige huis dat je ziet is Croft Manor. Er valt genoeg te exploren, al is het spel soms wat rechtlijnig. Maar niet zo rechtlijnig als Legend. Qua klimmen en klauteren vond ik het spel echt heerlijk, op dat vlak is het ook veel beter dan Legend. Grafisch mooi, geluiden zijn goed. Het schieten is matig, maar dat doe je zelden. En de Adrenaline shot vind ik bij het schieten juist wel goed gedaan, zodat je de vijanden direct een headshot kan geven als je adrenaline meter vol zit. Het spel is redelijk kort, maar dat hangt ook van jezelf af. Als je rustig de boel verkent ben je heus wel een uur of 12 bezig. Zo lang heb ik er over gedaan en dan heb ik nog een hoop schatten overgeslagen. Als je rushed kan je sneller klaar zijn met het spel. De levels vond ik wel tof, je bent iedere keer bezig met het zoeken naar tombes. Je bent op zoek naar artifacten van de god Thor en dan krijg je ook weer bijzondere krachten.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    THanks man, aan zulke impressies heb ik echt wat. Nu eerst eens kijken hoe ik in het geld zit.
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    35 euro is een aanrader..
    kopen die hap:b:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja helaas...dat klote UWV is zo vaag aan het doen met mijn WW uitkering, dit is de allereerste keer dat ik een WW heb , dus even kijken hoe dit gaat verlopen. Dus de game zal moeten wachten.
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Het UWV is altijd enorm vaag over WW uitkeringen als het gaat om hoeveel, wanneer en of je uberhaubt wel geld krijgt.

    Mijn exemplaar van tomb raider underworld is eindelijk verzonden. (begin december besteld bij HMV.com)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    damn,,
    DLC nog langer uitgesteld..
    staat nu op 10 feb..=(
    wel nieuwe achievements met de DLC.


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt he. Ik zag gisteren op mijn ABN Amro internet rekening dat ik 77 euro van hun had gekregen, 1 januari tot 2 januari...ik had echt zoiets van "What the fuck?" Dus vanochtend om 8 uur gelijk erheen gegaan en duidelijkheid gevraagd. Wat bleek nou...ze maken per 4 weken over,niet per maand...en ze willen niet dat mensen helemaal niks krijgen..dus daarom maakten ze op mijn eerste werkeloze dag dat geld over (nou ja, m'n eerste werkloze dag was 1 januari,maar goed...) en dus nu eind januari krijg ik de rest van mijn WW.

    Wel shit , want ik kan nog niet echt huursubsidie aanvragen....heb nog niet 100% zeker op papier staan hoeveel ww ik nou krijg.

    Maar goed...ontopic weer :)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, mijn boerenkool met worst smaakte gisteren ook niet zo lekker ;)

    Maar, is het al bekend hoeveel ruimte de DLC in beslag neemt? Ook al zou ik het willen downloaden, ik heb nog amper ruimte op mijn HDD. Ik heb Fahrenheit er al afgegooid, om ruimte te hebben om FIFA 09 erop te installeren. Dus nu heb ik nog 1 Gb over. Volgens mij gaat de DLC aardig wat ruimte opslokken.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    kwam dit net tegen;)
    dit zou eerst het echte einde zijn.

    Tomb Raider Underworld - Deleted Alternate Ending Cutscene

     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]45053[/gt]
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    okee dan,, ziet er dope uit:b:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tomb Raider DLC delayed thanks to “technical issue”

    Eidos just confirmed that tomorrow’s planned Tomb Raider Underworld DLC has been delayed.

    “An unexpected technical issue means that Beneath the Ashes will not be available to download on 10th February as planned,” said a spokesperson.

    “We apologize for this delay and we are doing everything we can to bring you this exciting new content for Tomb Raider: Underworld as soon as possible.”

    There’s nothing else yet. More soon, hopefully.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    tering he..
    hoevaak kan je iets uitstellen:{
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu echt volop met de game bezig en vermaak me er uitstekend mee. Zit nu in Thailand, het demo level dus. Tot nu toe vind ik het erg cool, gewoon lekker klimmen en puzzelen. Ook de schietstukjes vind ik niet eens zo heel slecht,met het slowmo effect erbij een stuk cooler.

    En dat Lara op 2 doelen tegelijk richt, dat gaat automatisch of doe ik dat zelf?
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    automatisch;)
     

Deel Deze Pagina