1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ook nog gegoogled. Was dus idd een glitch, 2x zelfs een freeze gehad. Een oudere save erbij pakken (weer vanaf de boot) en toen lukte het wel.

    Als troost hierbij een screen gemaakt en bewerkt:) Ik kan wel genieten van Lara. Prima animaties, vooral als ze balanceert, en ook de handstand is wel cool.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm....

     
  3. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het! Heb nu al weer zin in een nieuw deel. Al hoop ik wel dat ze met het verhaal een beetje ergens anders heen gaan en het wat beter uitwerken dan in de laatste twee delen. En de gameplay mogen ze ook wel wat verfijnen, met name het combat gedeelte.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rumor: New Tomb Raider to possibly be released in 2010

    A possible release window for Tomb Raider number nine has been revealed of sorts, through Chris Conway’s Plaxo account.

    The principal programmer for Pandemic listed that he had worked on AI and gameplay for “an unannounced project and a Tomb Raider game scheduled for release in 2010 or later” as the senior programmer.

    While this is not too much of a shocker considering all the news regarding the next installment, it’s still rumor because the game has yet to be confirmed.

    So, curb your enthusiasm for the time being.
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Laten we het hopen Dulle.
    Ik zit wel weer te w88 op een nieuwe Tomb Raider:b:
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Altijd goed nieuws, een nieuwe Tomb Raider.

    Bij play heb ik TR Underworld besteld, was maar 15 euro. Het spel had ik allang uitgespeeld, maar wil nu ook de DLC downloaden zodra ik Underworld binnen krijg. Ik wil die DLC al een tijdje spelen, maar ik heb er nooit werk van gemaakt. Zal ze morgen vast downloaden als ik mijn puntjes via Gamehubs binnen krijg. Het lijkt me dat je de DLC gewoon kunt opstarten via het Underworld hoofdmenu. Dus dan moet je ook per se het spel erbij kopen.
     
  7. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, welke DLC kun jij spelen zonder de daadwerkelijke game?
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Geen enkele, maar daarvoor vind ik het nog wel jammer ;) Zo is het bij elkaar toch nog prijzig voor een paar uur nieuwe gameplay. 15 euro voor het spel, en dan nog eens 2 keer een tientje voor de DLC. Maar goed, de hoofdverhaallijn wil ik ook nog wel een keer doorlopen, maar dan op het moeilijkste niveau. Moet ook wel te doen zijn aangezien er geen bazen in het spel zitten.

    En er komen wel eens stand alone uitbreidingen uit van een spel, zonder dat je het originele spel in bezit hoeft te hebben. Maar dat komt dan uit op disc. In dit geval is het alleen te downloaden.
     
  9. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond persoonlijk tomb raider legend een stuk beter als underworld
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Waarom?
    Ik niet.:9
    Anniversary blijft de beste..
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Super Fiikick! :cool:

    Heb hem nu ook, wat tof! :eek: Ik had Anniversary een tijdje geleden maar die had ik meteen uitgedaan. Net klaar met de eerste missie en die was echt fantastisch, vooral het eind stukje was heel tof gedaan. Ook maar alle outfits gedownload, maar het zwempakje blijft het beste tot nu toe. :D
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Toffe game dit maar vond je Anniversary niet goed?????
    Dat blijft voor mij de beste Tomb Raider en de moeilijkste..
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met Anniversary ben ik nooit ver gekomen, tewijl ik Legend en Underworld heb uitgespeeld. Kan misschien door de moeilijkheidsgraad komen, want in Anniversary heb je best wel wat bazen. In Underworld nul. En de puzzels zijn in Underworld en Legend ook best makkelijk.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Anniversary, is dat nou de remake van deel 1? Die en Underworld zijn de enige die ik nooit gespeeld heb. Ben toch wel erg benieuwd naar die remake van deel 1. Tomb Raider 1 is het eerste spel dat ik ooit gespeeld heb.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Heb de game hier nog steeds in seal liggen. :+
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ja.
    Anniversary is remake van eerste deel met wat nieuwe puzzels enzo..

    Official Tomb Raider: Anniversary Comparison
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  17. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me aardig vermaakt met Anniversary en ik hoop stilletjes dat ze deeltje 2 ook zo mooi oppoetsen...
     

Deel Deze Pagina