Ik vond die theme juist erg goed, beter dan die van legend. Heb naar een podcast geluisterd en daar zei een gozer die daar over gaat dat ze veel positieve feedback kregen van anniversary ( wat blijkbaar alleen orchestraal muziek had?) heb het niet gespeeld. Dat hebben ze nu weer gedaan, en ik vind het goed klinken, doet me echt weer denken aan die oude tombraiders. Die van legend was te druk, en te veel actie gericht imo. Deze muziek heeft wat mysterieus wat goed bij Tombraider past
van insidegamer. E3: Tomb Raider: Underworld komt op 21 november Nieuws | 15 juli 2008 - Uitgever Eidos heeft aangegeven dat Tomb Raider: Underworld, het nieuwste avontuur van Lara Croft, op 21 november 2008 in Europa verschijnt. Dat is drie dagen na de Amerikaanse lancering. Miss Croft maakt haar opwachting op de Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo Wii, PC, Nintendo DS en de PlayStation 2. De opvolger van Tomb Raider Legend gaat verder waar het eerste deel eindigde. Hoofdrolspeelster Lara Croft is nog altijd op zoek naar haar verdwenen moeder. Hiervoor zal ze opnieuw op avontuur moeten waarbij er wederom moet worden geklommen, geklauterd en meer. De puzzels en klimactiviteiten worden afgewisseld met, zoals we van de serie gewend zijn, meerdere actiemomenten waarbij Lara haar overbekende schietijzers tevoorschijn haalt.
eerste beelden van tomb raider erg vet Tomb Raider: Underworld - E3 2008 - Underwater Gameplay [yt]Zg8pQBIo_kQ[/yt]
Je ziet tussendoor maar een paar seconden gameplay, maar het ziet er wel heel goed uit. Voor het betere klim- en klauterwerk komen er dus twee zeer goede spellen in november: Tomb Raider en Prince of Persia.
Je had in die eerste Tomb Raider voor de 360 dat je zo'n team achter je had staan,die wat je hoorde tijdens het spel. Maar is dat nu weer het geval? Wat dat vond ik wel tof eigenlijk
Bij dat huis trailer vind ik haar gezicht heel erg anders... en dan niet positief. Maja, geen croft manor deze x op de screenshots vond ik het wel meevallen... misschien door de lichtinval ofzo
dat had ik ook, maar aan de andere kant, als je haar gezicht ziet in Tomb Raider 1 heeft ze heel wat face-lliftjes gehad.
Ja in deel een had ze nog van die driehoektieten,maar dat kwam omdat ze vanuit de kou in die grot terechtkwam en zodoende bleef ze daar last mee hebben. En in deel 2 waren ze al redelijk ontdooit,en ja van de rest van de centjes die ze kreeg uitbetaalt op haar zwitserse bank rekening kon Lara heel wat meer permiteren Trouwens Tomb Raider AOD was niet voor de X Box uitgekomen?