Zooo, wat heb ik dat deel vroeger kapot gespeeld zeg. Volgens mij was ik toen nog maar 10 ofzo en dat was op mijn eerste pc. En dat met die butler in de vriezer.. tja, laten we daar maar over ophouden ^^. Het kind komt weer in me boven ;d.
[gtuser]251271[/gtuser] Stukken beter dan Angelina Jolie Ow ja, er zitten volgens mij ook nog wat ingame beelden in, maar who cares.
ziet er wel goed uit.hoewel ik het vorige model een stuk knapper vond en beter op Lara vond lijken de vorige =========================== ========================================================= De nieuwe ================
Filmpje speelt bij mij niet,maar ben hm op de site zelf gaan checken. Naja,nee ik vind de nieuwe juist leuker
er is ook een keer een nederlands mokkel geweest die een deel deed promoten. Dat was ook een lekker wijf. Hmm moet toch maar eerst ff tomb raider anniversary uitspelen
Ja dat klopt 'Jill de Jong',heb ik toen nog een Poster van gehad Maar dat was echt een schatje,en dat was toen voor Angel of Darknes 2002. Velen vonden hm minder,maar ik vond het juist een geweldig deel en eens compleet wat anders
klopt ik vond Angell of Darkness ook niet eens zo superslecht. Alleen de besturing was soms ruk. Maar wel uitgebreid verhaal enzo.
de allernieuwste trailer van tomb raider die net is uitgekomen.. het is wel de franse trailer want de amerikaanse komt pas vannacht online. check it out. http://www.jeuxvideo.com/videos_editeurs/0001/00017763/tomb_raider_underworld_f1q0.htm edit: hier de engelse [yt]g9EjV_hGJdk[/yt]