weer nieuw filmpje komen er wel veel uit nou ff klimmen met Lara :b: Tomb Raider Underworld Vignette 01 [yt]s0S2Wk2MuCw[/yt] Tomb Raider: Underworld [Thailand Gameplay] keek net filmpje op insidegamer en die zeiden dat de camera onzettend kut was in underworld en hoopten dat ze dat nog gingen veranderen. maar lees erg veel mensen die teleurgesteld zijn na al die filmpjes van de afgelopen dagen. hoe denken julllie erover?
waarom is het zo stil in deze thread hier nog een filmpje Tomb Raider: Underworld GC08: Gameplay #2(no Sound) [yt]ekzkHB4lOMU[/yt]
Ik vind het er nog steeds allemaal erg vet uit zien. Vooral de omgevingen en Lara zelf. =) Alleen het lijkt erop dat er nog best wel wat bugs in de besturing/physics zitten. Hoe ze uit het water klimt of meteen daarna tegen die muur aan springt in het laatste filmpje bijvoorbeeld. Ziet er nogal maf uit, dus ik hoop dat ze daar iets aan gaan doen.
Denk het ook wel ja. En als ze die kleine dingetjes allemaal oppoetsen wordt dit denk ik een geweldige game.
Nog even en je hebt de hele game al gezien voordat ie überhaupt uit is. Vind je dat niet zonde? Ik ben alweer gestopt met het kijken van filmpjes.
Ik kijk ook niet echt filmpjes. Ik zie het wel als het spel uitkomt. Ik vond Legend meer dan prima en dit spel gaat op dezelfde voet verder. Dus kopen doe ik het toch wel.
Ik dacht dat je niet meer alles zou kijken! bedoel je embedden? Werkt wel hoor. [gtuser]257683[/gtuser]
Leipzig interview: Tomb Raider: Underworld ph. zet je er dan user bij? dat wist ik niet en ik kijk ook niet alles
Die bugs had je ook bij Legend (voor de release). Maar toen het spel uitkwam, was alles netjes afgewerkt. Dat zal nu ook wel het geval zijn.