Inderdaad man, en helemaaaaaal nadat Crystal Dynamics bij Square-Enix kwam, en mensen echt al aan het voorspellen waren dat het een Final Fantasy Tomb Raider ging worden, haha.Niks van dat alles!!!!
Keihard terugkomen vind ik het niet, want zo lijkt het net of Legend en Underworld slecht waren. Dat vind ik de leukste games van deze generatie. Ik vond het wel een gewaagde keuze om de serie opnieuw neer te zetten, maar dat lijkt goed te zijn gelukt (op het eerste gezicht).
Zelf vind ik dit veel beter dan Legend. Veel realistischer, dynamischer, ziet er gewoon geweldig uit. Legend was "gewoon weer een Tomb Raider titel". Underworld heb ik nooit gespeeld trouwens. Maar dit ziet er echt geweldig uit. Lijkt net een film. Ook de emotie die wordt getoond. Echt zo goed gedaan.
Ik snap de enthousiasme, maar ik kan hier nog niet uitmaken (Van klein stukje gameplay) of dit een must-buy wordt of niet. Ben benieuwd naar nog meer beelden. Uiteraard ga ik deze zeker in het oog houden. \o/
Enige wat beetje jammer is is dat bepaalde objecten oplichten, hoeft voor mij niet. Maar ja, misschien is het optioneel.
Legend was de eerste TR van Crystal Dynamics. Daarmee hadden ze TR weer op de kaart gezet nadat Eidos er een zooitje van had gemaakt. Ik ben wel echt onder de indruk wat die oude Xbox 360 allemaal aankan. Legend is immers ook een 360 titel en dan zie je wel dat er door de jaren heen flinke stappen worden gemaakt op dezelfde hardware. Ik denk dat sommige mensen (ik maak me daar zelf soms ook schuldig aan) snel roepen voor een nieuwe console terwijl het maximale nog niet eens is gehaald uit de huidige generatie. Al denk ik wel dat deze TR en bijvoorbeeld Gears of War 3 de grens hebben bereikt van wat de 360 aankan.
Ik was al ovedonderd door de trailer, en had redelijk verwachtingen voor de gameplay, en zelfs die werden overstegen, ziet er heel erg gelikt uit, hopelijk zit het ook goed met het verhaal en gameplay.
Het is wel een ongelooflijk liniair stukje maar het lijkt dan ook echt het begin te zijn, soort tutorial fase. Die lichtgevende objecten noemen ze toch survival mode? Ik geloof dat het al gezegd was dat je dat kunt uitzetten of net als Detective man in Batman, ...mja..dan kun je het ook uitzetten inprincipe,lol.
Ben ik het mee eens Mark. legend.Anniversary en Underworld waren gewoon vette game. Het komt nu echt over of die allemaal slecht waren.. Het was al een soort remake en nu weer een nieuwe remake had voor mij niet gehoeven.. Maar we zullen zien wat het gaat worden... Edit,. Damn,wat hebben ze met der stem gedaan.. Voice acting is gewoon slecht.. Ze hadden beter de oude stem kunnen gebruiken Dat gekreun is echt irritant
Ja idd. Was het eerste wat ik dacht gister. Hmm de voice acting. Het is niet slecht maar het moet gewoon minder. Dan is het beter. Verder vind ik het verhaal wel tof bij deze. Jonge Lara die net begint als Raider en richting Indonesië? vertrekt. Maar door die schipbreuk totaal ergens anders beland, wat ze helemaal nog niet aan kan als persoon. Dat laten die trailer en gameplay goed zien. Het is nog een bange Lara die nog niks heeft meegemaakt en ook snel in paniek raakt. En dit avontuur maakt waarschijnlijk Lara zoals we haar nu kennen. Gaat tof worden.
Lijkt me cht een vette game te gaan worden. Jammer dat ie pas eind volgend jaar uitkomt, free roam, exploration, hmmmmmm
Ik ben een enorme fan van de andere Tomb Raider games, maar was eerst van plan om, zoals ik eigenlijk met elke game doe, te wachten op een price drop. Maar na de trailer en deze gameplay demo heb ik 100% respect hiervoor, dit wordt een pre-order. Over de voice acting, de stem in de voorgaande delen was geweldig, heerlijk Brits, maar deze nieuwe stem is gezien de situatie nog veel beter. Lara is nu een stuk jonger en dat wordt perfect weergegeven met deze stem. Juist dat imperfecte, maakt het zo perfect, zo prachtig. En ja ze was wel erg veel te horen in de demo, maar gezien de omstandigheden (ernstige wonden, paniek, etc.) compleet gerechtvaardigd. Het bevordert alleen maar de spanning en immersie naar mijn mening. Op dit moment is dit de game waar ik het meeste naar uitkijk en dat zegt erg veel gezien de line-up die ons als gamers de komende twee jaar te wachten staat. Jammer dat het nog zo ver weg is, maar eigenlijk juist alleen maar beter, ze stoppen hier echt veel werk in.
De trailer deed mn wenkbrauwen fronsen....tè echt. Dit kan nooit in de game zitten. Alsof er gewoon n echte actrice n scène heeft gespeeld en dit dmv n bewerkingsprogramma lijkt alsof t n game is. Het filmpje met de gameplay was echter nog steeds verschrikkelijk mooi
Dat gekreun komt door de situatie. Karl Stewart, de man die het project leidt, heeft zelf al aangegeven dat het gekreun op deze manier alleen in het begin van het spel zal zitten. Ik wil het niet vergelijken met Uncharted, maar Nathan Drake shreeuwt ook wat af in penibele situaties. Daar moet je gewoon even doorheen prikken. Als je puur naar de stem luistert als ze op een normale manier praat, dan vind ik het perfect passen. En als je er problemen mee hebt dan is dat jammer voor je Deze stem zal ook in de volledige versie verschijnen, dat is al bevestigd door Crystal Dynamics. Het is een onbekende Britse actrice.
LOL Haar stem is een van redenen dat ik zo enthousiast over deze game ben en ik het spel ga pre-orderen. EDIT: Interview klinkt fantastisch!