Mjah, ze zit daar op een eiland met mensen die o.a op haar schieten. Ondanks dat ze 'bang en vulnerable' is, zal er bij haar toch ook wel een knop omgaan. Dat betekent daarmee ook niet dat ze niet meer bang is, maar wel dat ze zichzelf tot het uiterste drijft. En wie weet zie je de struggle die haar 'killing spree' teweeg brengt, psychologisch dus, ook wel terug in het spel.
Toch even afwachten nog. Ik heb echt letterlijk tientallen games in handen gehad waarvan de trailer/demo levels altijd prachtig waren en vol opties zaten, maar latere levels/gebieden dan toch een stuk minder werden of zelfs afgeraffeld waren omdat er toch opeens een deadline gehaald moest worden. (dit gevoel heb ik heel vaak bij Halo gehad)
Ja, want ze laten wel heel veel dingen zien die scripted zijn. Ik heb net even snel de persconferentie van Microsoft gezien en de gameplay was praktisch alleen scripted. Ja, het ziet er tof uit. Maar ik wil meer. De beelden hierboven zeggen me meer, van dat jagen. Dan zie je wel die open omgevingen. Hopelijk zit dat er veel in.
Jammer dat ie pas volgens jaar uitkomt, lijkt me een erg gave game. Ziet er ook erg gaad uit en de vernieuwingen spreken me wel erg aan.
Ik vind het hele idee van dat ze voor het eerst echt gevaar leert kennen heel tof. Al die survival aspecten ook dat je op een gegeven moment echt te eten moet zoeken, dat hert dus. En in één van die filmpjes zie je hoe ze aan die pijl en boog komt. Echt de juiste richting voor Tomb Raider hoor. Hoe tof Legend en Underworld ook waren, het begon verouderd en been there done that aan te voelen.
Lara's first kill revealed? Wie wilt dat nu al zien? Dat is iets wat je zelf hoort te doen en mee te maken in de game, niet via een YT filmpje.
Daarom kijk ik bij de meeste games waarvan ik verwacht ze te gaan spelen geen filmpjes. Hooguit een preview soms ...
Later op de avond krijgen we een extended 'meaty' video te zien van de game. [yt]0tKoXsOqdOk[/yt] [yt]Yd-W1tPycvU[/yt] Dit is de volledige demo [yt]QHB-gjrwzRM&[/yt] Ok ik heb na deze 30 minuten meer dan genoeg gezien. Hoeveel nieuwe videos er nog ook gaan uitkomen, ik ga het niet meer kijken, wil namelijk echt niet teveel zien. De emoties zijn echt geweldig in de bovenstaande video en de sfeer ook, tjonge!!!!
Kwaliteit valt best mee voor cam, even snel door heen geskipt. Wil niet teveel zien eigenlijk van deze game.
And here we go... met melken. Er komt ook een Survival en Collector’s Edition, maar is nog niks over vrijgegeven.