1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Van mij hadden ze geen nieuwe weg in hoeven te slaan. De weg van Legend, Anniversary en Underworld was prima in mijn optiek. Alleen de verkoopcijfers werden minder. Dus ze maken een knieval en komen net als Uncharted met meer "Hollywood actie". Het lijkt me nog steeds een hele vette game hoor, maar voor mij persoonlijk zal het echt niet beter worden dan Underworld.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Underworld vond ik tof maar had wel een beetje last van verouderde systemen qua bewegen en schieten/aimen enzo

    was toch wel links en rechts ingehaald door andere franchises zoals AC en Uncharted.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Oh dat absoluut. Het schieten was nog steeds belabberd in Underworld en ik kan het echt waarderen dat ze de boel flink omgooien nu. Ze maken de game veel grauwer, donkerder en realistischer en laten gewoon echt haar origins zien. Hoe ze veranderd van jong grietje met geen enkele ervaring op survival gebied naar de 'Tomb Raider' . Ze hebben al gezegd dat er nog andere TR games zullen komen en ben dan ook erg benieuwd wat ze daarmee gaan doen. Please breng die games uit op de nieuwe Square Enix engine :D

    Dit vind ik wel jammer :


    Health regen en niet zwemmen? Da hell?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Health regen kan ik niet mee zitten

    maar niet kunnen zwemmen? Dat vind ik wel een beetje beperkt denken
     
  5. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ja zonde.. Weten jullie nog die Tomb Raider game, volgens mij was dat de laatste, waarin Lara naar de noord pool ging en daar onder het ijs ging duiken. Kwam je bij een mega ruine van Zeus ofzo. Echt fuuuckin epish was dat. Die omvang, zo vet_O_ Dat mag zeker meer gebeuren!
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is absoluut maar, maar het zal niet zo zijn dat je helemaal geen water in kan want dat kan hier gezien worden. Ze bevindt zich hier @ 2:25 in behoorlijk diep water.

    [yt]Nyesj1ivQJc[/yt]
     
  7. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er niet verkeerd uit, maar je zal dat gegil, gekreun en gejank maar hebben moeten inspreken :lol: Hoop toch niet dat dat de hele game zo doorgaat want dan wordt ik er wel gek van 8)
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ziet er verrassend tof uit. Ben benieuwd, hoe ´m in de gaten!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Het is door de makers gezegd dat ze minder zal gaan schreeuwen naarmate je vordert in het verhaal en dat is vet. Alles is nog nieuw en eng in het begin voor haar en hoe verder ze komt, hoe meer ze meemaakt..hoe meer gewend ze eraan raakt. Volgens mij had ik het al eens gezegd, maar dit stuk speelde ik tijdens Gamescom:

    [yt]6sEyzilwfAE[/yt]

    Heel cool nadat ze die val heeft gemaakt, dat je ook de schade kunt zien, aan de manier dat ze echt moeilijker loopt. Altijd leuk die details.
     
  10. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet kunnen zwemmen?!:mad::x:'-(:{
    Vooral gezien de omgeving (eiland) is dit een behoorlijke domper voor mij...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    huge screentjes
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.080
    Leuk Bevonden:
    94
    Looking good!
    wel allemaal donker, hopelijk word het ook wel ooit dag in de game :)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Hebben ze haar tieten nou vergroot?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 4 dec 2012
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik vind het wel meevallen eigenlijk.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Op het eerste gezicht ziet het spel er zeer goed uit. Maar die hele grote screens doen die gedachte geen goed. De max van de 360 is allang bereikt en daarnaast heb je te maken met een multiplatform game. En dit is wel één van de mooiste multiplatform games. Wil je grafisch echt overdonderd worden, dan moet je echt wachten op de volgende generatie. Mooier dan dit ga je op een 360 niet meer zien.

    Bij het exploren op een groot eiland was zwemmen eigenlijk wel een must. Juist op die manier kan je geheime omgevingen verstoppen. En het hoort bij Tomb Raider. En regen health. Ze hebben naar mijn optiek té veel gekeken naar Uncharted. Pluspunt is tenminste dat je met Lara Croft speelt en niet met die irritante Nathan Drake.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    http://www.gamekings.tv/videos/tomb-raider-hands-on/

    Preview van Gamekings. Damn me nooit echt verdiept in deze game maar dit kan nog best wel eens een verrassing worden! Heb de vorige delen met plezier gespeeld. Tomb Raider legends vond ik de beste. Maar deze heeft veel weg van Uncharted, een van mijn favoriete game series.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Echt vet!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wow. Nu hopen dat de game wel lang genoeg is en dat je niet na 8 uur klaar bent.
     

Deel Deze Pagina