1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Uncharted past een MP wel bij

    maar bij die andere games is het gewoon overbodig. Wil wedden dat het nu ook niet meer gespeeld word

    ze hoeven er voor mij de game niet voor uit te stellen in ieder geval, voor MP koop ik wel wat anders

    in AC vind ik het ook zo overbodig, helemaal als je dan leest hoe buggy de SP nog is
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Last of Us krijgt ook een MP. Nog zo game waar het helemaal niet bij hoort.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Last of us heeft nog een soort verplichting omdat het toch de volgende grote game van de makers van Uncharted is, daar zitten nog best wat MP spelers op te wachten

    maar Tomb Raider heeft het nooit gehad en ik heb het eerlijk gezegd nooit gemist
     
  4. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    lolwut? Je kon in Mass Effect 3 niet het 'beste' einde behalen als je geen multiplayer speelde. Daarnaast waren de N7 missions gewoon de multiplayer maps. Hoezo geen invloed op de kwaliteit van de singleplayer? De multiplayer in BioShock 2 had dan wel geen negatieve invloed op de singleplayer, maar was compleet overbodig. Ook een nadeel van dergelijke 'tacked-on' multiplayer: bij de meeste games is die na 3 maanden dood.

    Ik vermoed dat de multiplayer van Tomb Raider niet veel meer wordt dan deathmatch & horde. Weeral van die geïnspireerde en originele multiplayer die we nog in geen enkele andere game gezien hebben dus. |:-

    Sowieso heb ik het idee dat ze bij CD een checklist hebben gemaakt over wat er allemaal in de game moet zitten, puur omdat andere games (lees: Uncharted) dat ook hebben, in plaats van gewoon hun eigen ding doen. Doet me denken aan Duke Nukem Forever.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Dat van Mass Effect 3 is nu gefixed, je kan nu het beste einde wel halen zonder MP.
     
  6. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, daarom schreef ik ook 'kon'.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ah, oke :+
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen het overbodig vinden, maar teksten als "Tomb Raider is nu verpest" slaan imo nergens op. Het spel is ook nooit uitgesteld geweest. Maart 2013 is al een jaar bekend.

    En geen enkel spel kan tegen het CoD, Halo geweld online. Hoe goed de MP ook is. Ik vind de Escalation mode van Transformers War for Cybertron briljant, maar na een paar maanden speelt niemand het meer. Maar in die paar maanden vermaak ik me er wel prima mee. En een MP a la Uncharted lijkt me op de 360 meer dan welkom.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dan zou het toch ook goed moeten passen bij Tomb Raider?
     
  10. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mp komen ook vaak wat achievements kijken, dan moet je t wel spelen!
    geef mij maar lekker een uitgebreide sp zodat ik rustig kan kijken hoe t spel in elkaar steekt ;) zo kijk ik dus erg uit naar Bioshock Infinite, die geen mp heeft (?) eerst maar es de Rage dlc afmaken, is al moeilijk zat op ultra nightmare difficulty ;)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Ik moet niks, ook niet omdat er achievements bij zitten.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is in elk geval een ander team die de MP doet, dus dan betekent dat in elk geval niets negatiefs voor de singleplayer. Maar misschien gaat het hier wel om een soort co-op.

     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ben ik de enige die zich gruwelijk stoort aan de manier waarop lara over de grond glijdt??
    Als ik kijk naar die game-footage dan zie ik de voeten glijden, terwijl ze blijft staan zoals op 5 min 32; 6:20 (haar laars staat zelfs op niets; 7:52; 8:00.
     
  14. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik stoor me daar nooit aan, maar ja ik speel al spelletjes sinds de 286 en toen waren dingen gewoon vierkant. Ik zou zeggen fantasie aan en niet overal aan ergeren :)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Multiplayer beelden hier

    [yt]QvoQGr6cpbk[/yt]
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik vind het er eerlijk gezegd niet echt indrukwekkend uit zien.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Me neither man. Ik vind de bewegingen wat weird eruit zien en het schieten ook. Denk zelf dat ik niet heel veel tijd zal doorbrengen in de multiplayer.
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Doet me wel heel veel denken aan de Uncharted Multiplayer,
    Niet echt indrukwekkend nee.
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best leuk zijn. BioShock 2 Multiplayer zag er ook niet heel goed uit maar heb daar erg veel plezier aan beleefd. Ik ga het zeker een kans geven in ieder geval, al koop ik Tomb Raider natuurlijk voor de single-player.

    Als het door een apart team is gemaakt zie ik totaal geen probleem, tenzij MP invloed heeft op SP maar dat neem ik niet aan.
     

Deel Deze Pagina