Heh...das grappig. Met de Tomb Raiders van Core Design werd juist gezegd dat het alleen maar om de digi-titties ging en nu maakt CD juist iets serieus van Lara en dan is ze een babe? Jij ziet het duidelijk echt verkeerd. Ook ben jij echt te negatief, als je rushed zal je ongetwijfeld 7 uur erover doen misschien maar als je gewoon dingen verkend en op een normaal tempo speelt, zie ik het wel 10 tot 15 uur duren. 20 zelfs als je echt alles gaat verkennen volgens de GamesMaster review, make of it what you will.
Ja Core bracht ons in coole gebieden, maar door de klote controls en crap shooting kon ik niet heel erg genieten van de game. Dit alles werd een stuk beter toen Crystal Dynamics het overnam met Legend en Overworld. Ze hadden op die tour verder kunnen gaan en gewoon de boel echt uit melken door niets aan de controls, animaties, physics, schiet-systeem te veranderen, maar dat hebben ze juist wel gedaan. Ze komen met een grote verandering qua feeling en sfeer en ik kan het echt waarderen. We gaan nu net doen alsof alle TR games van Core geweldig waren, nou sorry dat is absoluut niet zo als je het mij vraagt. Ik zou zeggen...geef de game een kans. Aan je reactie te zien echter lijk je dat totaal niet van plan te zijn, shame.
Ik denk niet dat ze dit gaan uitmelken, niet zoals Core Design deed met TR, TR3 en die andere meuk die er allemaal na kwam, allemaal games waar weinig in was veranderd en waar de boel gewoon zwaar verouderd begon aan te voelen. Crystal Dynamics heeft al laten weten dat ze niet van plan zijn hierna er meteen mee te stoppen, want er valt nog veel meer te doen. Dus een sequel zal sowieso gebeuren, maar op next-gen. Ik denk dat ik erg veel plezier ga beleven aan deze game iig.
Laatst bewerkt: 25 feb 2013