1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    _O_ @infographic
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het juist een boost van de serie vergeleken met de onsamenhangend vervolg van MGS. De stukken die ik uit de nieuwe TR heb gezien geven mij heel veel vreugde.

    Het mag dan wel een Uncharted kloon zijn maar het verhaal en de actie ziet er strak uit. Tevens zegt een ieder dat het een shooter is. Ik denk dat ik voor heel veel stealth en exploration ga!
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat doet metal gear in je post?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Niet weer MGS met Rising vergelijken. 8)
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ging mij om een vervolg deel van dit spel .... en even mijn frustratie van MGS kwijt ..... maar gelijk back to topic.

    Deze TR vindt ik gewoon strak .... beeld ziet er goed uit. of zij de reviews PC footage?

    Zag net een stukje van de world map ziet er ook leuk uit !
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2013
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nog steeds maak je geen sense..
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij je zin !
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij houd graag van uitdagen..;)
     
  9. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk zitten er niet van die wazige actie-scenes in.. Dat er vanalles gebeurt in beeld en dat jij dan alleen beperkt controls kan gebruiken zodat Lara vanzelf een dikke move doet om haar hachje te redden. Dat soort gameplay is echt saai :9 En laat me raden, heal regen.. Dat verpest al die games tegenwoordig, je hoeft niet meer voorzichtig te zijn.. Ff wachten op regen of gewoon quickload. Uitdaging plz :thumbs:
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of misschien begrijpt hij nog steeds niet de vergelijking ;)?

    Ontopic: Ik twijfel nog steeds. Aan de ene kant lijkt het mij best een goeie game, maar ik heb niet zo'n behoefte aan een halve shooter.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoop ook niet dat het zoiets is idd..uncharted 3 is daar het perfecte voorbeeld van. Zoveel schieten late game
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Er wordt in sommige reviews gezegd dat de game mooier is dan Uncharted 3 vaak. Damn....Uncharted 3 was nou niet bepaald lelijk. Ben benieuwd.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    En dat terwijl eigenlijk door iedereen de 360/PS3 al is afschreven. :D

    Ben nu ook erg benieuwd! Nog geen enkel gameplay filmpje bekeken.
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De beelden die ik gezien zien er idd goed uit. Ik hoop dat het dus ook xbox 360 beelden zijn.
     
  15. danny_shady

    danny_shady Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het spel aan iedereen aanraden. Echt een geweldige game. Heb hem net uitgespeeld in ong 12 a 13 uur.:D
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    eeh hoe heb je het spel gehad vertel .... alles!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Want er zijn echt maar een paar exclusives voor PS3 die mooier zijn dan de mooiste 360 game, welke zou dat eigenlijk zijn? Killzone 3 is een prachtige game, maar ze gebruiken ook bepaalde tenchieken om lelijkere dingen te verbergen, kom dichtbij een muurtje/pilaar etc en je ziet aardig low-res textures. Uiteindelijk zijn de verschillen tussen de twee consoles heel klein.


    Ik denk het wel. Het is het eind van de console generatie en dan krijg je eigenlijk altijd de mooiste games. Kijk naar een Bioshock Infinite bijvoorbeeld, al denk ik niet dat we echt console beelden hebben gezien en dat het allemaal PC is, maar toch...denk dat die ook erg mooi op 360 is. GTA V bijvoorbeeld ook, zal zo'n beetje alles uit die witte doos trekken...of de zwarte, of course ;).
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En nu moeten wij natuurlijk jaloers zijn en ons verbaasd afvragen hoe je eraan komt... :)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
    Laat maar
     
  20. danny_shady

    danny_shady Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik had hem uitgeprobeerd op me niet eerlijke xbox. maar kon niet stoppen met spelen dus vandaar. Maar ik ga hem zeker origineel kopen want hij is het dubbel en dwars waard.
     

Deel Deze Pagina