1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach komt vast wel goed, alleen nu moet je even langer wachten.
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem gekregen ..... vanochtend een briefje in de bus gedaan en vanmiddag netjes mijn exemplaar gekregen. \o/

    Vraag je mag je hem nu dan wel spelen? of krijg je straks een ban? _O_
     
  3. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het eerder had geweten had ik voor je bij de BS gekeken. Maar koop hem online heb je hem morgen al!

    trouwens de prijs bij gamedumper is omhoog gegaan en wel met 1 euro!
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Legal copies moeten in principe voor geen problemen zorgen. Heb al een paar uur erin zitten. Collectibles zoeken enz voornamelijk
     
  5. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Okay ik ga vanavond chillen met die game dan!
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Damn, begin is wel dik zeg. Meteen al paar keer dood gegaan door een steen, ziet er al heerlijk nasty uit. Kan niet wachten hoe vaak Lara op een vervelende manier doodgaat. _O_

    [​IMG]
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hmpgh,

    Gisterenruim voor 16.00 besteld, nog niet binnen. Kom vandaag spel, want ik wil spelen!!!!!!!!
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Betreft het bij gamedumper de Benelux editie?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, volgens mij niet.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Wow, dat ziet er best bizar uit. Voelde bijna die pijn even echt :eek:

    misschien over een maandje of wat toch maar aan mijn niet al te zuinige backlog toevoegen....
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fuck man, post geweest, geen game..... Ik haat dat, adverteren met "voor 16.00 besteld volgende dag in huis" en dan geen daad bij woord voegen. Meteen de laatste keer geweest.
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt vrijwel altijd aan TNT/bezorger .. niet aan de webshop.
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Net mijn Wehkamp pre-order gecanceld (wil niet tot dinsdag of woensdag wachten :{ ). En het spel bij BPgames besteld (voor 5 uur bestellen, morgen in huis).

    Uiteindelijk heb ik €41 incl. betaald (iets duurder dan Gamedumper). Maar ik krijg wel 2 DLC vouchers (die ook in de Benelux Edition zitten).
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Een dag later en die versie is bij BP €5 goedkoper, nouja fuck 't.

    Game is grafisch echt geweldig zeg, plus de animaties zijn echt indrukwekkend. Als Lara omhoog klimt bij een richel is echt geweldig gedaan. Voel me echt zielig hoe ik een hert heb vermoord, rent gewoon rond met een pijl in zijn lichaam. Valt vervolgens neer en alle andere herten komen langzaam kijken wat er aan de hand is, awesome. _O_

    Details zijn so good. Regendruppels die neervallen op Lara, bewegingen van Lara als ze een lantaarn vast heeft of gewoon hoe haar ogen bewegen. Damn. _O_
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geloof ik niet, ik vertrouw die kleine webshops vaak ook niet. Maar nu was ik gierig en ik wist gewoon dat die game niet op tijd zou komen. Dat had ik met Hitman ook, grote bek zo'n webshop "voor 16.00 besteld, de volgende dag in huis". Hitman kwam ook 5 dagen na release. Ik moet ook gewoon naar mezelf luisteren.
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe laat heb je besteld? Ik denk dat je het morgen zal krijgen er zit trouwens een track and trace code bij dus als je het binnen hebt kan je kijken waar het gehangen heeft.

    Waar woon jij ongeveer want spullen komen uit Capelle a/d ijsel .... wellicht dat jij net buiten een sorteergebied van TNT bent gevallen ..... neem van mij aan meestal ligt het aan TNT en niet aan de verzender /gameshop.

    Trouwens ik heb op de bon van Gamedumper een code voor 2 euro extra korting op voor de volgende bestelling! dit ivm de feestdagen LOL!
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Game van BPgames vandaag binnen gekregen. Inderdaad de normale versie met codes voor de DLC die bij de Benelux Edition zaten, netjes allemaal hoor.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook nog geen teken van leven van Gamesync. Waarom heb ik ook daar besteld. Heb zelf alleen maar goede ervaringen met Gamedumper |:-

    EDIT:
    Moet ik vaker zeggen:

    Kreeg ik NET binnen. Hopelijk werkt de post een beetje mee, heb ik em morgen!
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik duim echt voor de mensen die hem echt morgen binnen moeten hebben ...... ik ken dat gevoel super frustrerend!

    Ja ik ga nu wat eten nog een beetje bij komen van een werkdag en dan ga ik die game installeren en beginnen, me handen jeuken!
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013

Deel Deze Pagina