1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Gister ook op gamedumper besteld :)
    Hopen dat hij vandaag binnen is, ook hier geen verzendbevestiging gehad en op de site staat ook betaling en ordergegevens ontvangen.
    Maar als ik het dus goed begrijp heeft bijna/niemand een verzendbevestiging ontvangen?

Even afwachten..

Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  2. V1t0X

V1t0X Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was ook jouw orderstatus op hun website niet verandert?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niet dat ik weet, ik heb er in ieder geval geen bericht van gehad

ik hield het ook nog niet in de gaten, want verwachte de game nog lang niet

4. V1t0X

V1t0X Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat ik m vandaag krijg, is me eerste bestelling bij gamedumper

5. V1t0X

V1t0X Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx!!

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren bij Gamedumper besteld (10:00), geen verzendbevestiging gehad en de postbode heeft net ook niets in de bus gegooid.

Kut winkel :+

7. V1t0X

V1t0X Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik donderdag 10:30 uur besteld tnt niks ontvangen, 4 emails gestuurd 0 reacties. En telefonisch zeiden ze gister dat ze donderdag verzonden hadden.

8. V1t0X

V1t0X Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat je wat weten als de postbode geweest is ???

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat staat er bij mij nog steeds, en ik heb 'm al sinds donderdag binnen :+

10. Stantana

Leuk Bevonden:
    15

Ja is prima

11. Stantana

Leuk Bevonden:
    15
    Ok :) zegt vrij weinig dus.
    Ik wacht gewoon af en ga niet klagen voor deze mooie prijs

12. V1t0X

V1t0X Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel, dan heb ik nog hoop voor vandaag!!

Postbode is geweest, spel is binnen!! Nu gamen

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn game heb ik maandag besteld en donderdag (virijdag want ik had zelf mijn huisnummer verkeerd) ontvangen. Bij mij is de status ook niet gewijzigd en nu nog steeds niet en neen ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen.

Voor de mensen die willen klagen de volgende opmerking. Een ieder is nu omdat de prijs heel laag is massaal bij Gamedumper aan het bestellen. Ik neem aan dat ook hun voorraad net onuitputtelijk is. Dus op een bepaald moment zal je idd leveringsproblemen krijgen. Daarnaast zou ik het zeer ondankbaar van me zelf vinden als ik nu de game nog niet had en de release pas dinsdag is en nu zou gaan klagen.

De mensen die donderdag of vrijdag hebben besteld als Gamedumper heeft aangegeven dat het verstuurd is moet je gaan klagen bij Post NL. Die houden de boel op met name in het weekend. Ik heb daar zelf gewerkt en meestal hadden we op vrijdag een bulk aan werk waarvan je mag hopen dat dat om 3 uur in de ochtend af is zodat het de volgende dag op de mat ligt. De spullen van Gamedumper zullen via meerdere sorteercentra gaan en ja PostNL belooft maar ook die kunnen niet alles waarmaken.

Ik las ook ergens de opmerking van WinterBase die gisteren besteld heeft hier "kut winkel"; Sorry hoor maar ik kan me hier zo aan ergeren. Zulke opmerkingen leiden er straks toe dat Gamedumper helemaal niet meer zo ver voor de release spellen op stuurt. Bestel voortaan optijd en als je zeker wilt zijn dat je het spel de dag van de release heb, ga naar de winkel en koop het lekker daar. En trouwens ik kom net als jou uit de Zaanstreek de Post komt op om 10:25 nog niet ..... wat dacht je van 14:00 hier in Assendelt!

Niet omdat ik het spel al binnen heb en ik heb ook helemaal geen binding met Gamedumper, maar ik vind het klasse dat ik nu al het spel kan spelen. Voor de prijs ging ik ervan uit dat ik het spel pas volgend weekend zou kunnen spelen. Als ik bij play - asia bestel duurt het ook 2 weken voor ik het spel binnen heb of langer maar mij hoor je niet klagen, want dat wordt gecompenseerd door de scherpe prijs

Van mij krijgen ze een welverdiende _O_:thumbs: !

Nu back on topic:

Game bevalt prima, ben nu bij het gedeelte wat je ook in de review van square enix zag. Ik heb een aantal dingen al kunnen upgraden. Ik moet zeggen de keuzes zijn legio maar ook heel lastig. Upgrade principe is een beetje als Farcry 3. Je krijgt ook geen legio a!an XP je zal echt voor die punten moeten werken. Zo heb ik volgens mij al een half bos gekilled O-) .

- Heeft iemand toevallig de code voor die Hitman dingen gebruikt? Merk je er iets van in de singleplay?

- Zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan de ondertiteling / substitles ..... ze zien er echt niet uit! Gewoon een zwarte balk en als er meer mensen praten ook verschillende kleuren!

- Trouwens mocht iemand DLC hebben die ze kwijt willen ik wil het wel overnemen (betaald) of als je weet waar je online DLC kan aanschaffen.

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is multiplayer content.

Maakt het wel overzichtelijker

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zwarte balk valt wel mee, kleuren zijn wel tof gedaan eigenlijk. En anders schakel je het uit, het is niet alsof de voiceactors onduidelijk praten ofzo. Camilla Luddington is juist wel awesome als Lara qua stem.

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Gisterennacht kon ik de tv niet te hard zetten dus toen een weer ingeschakeld. Makkelijke is wel dat je het te tij en ontij aan en uit kan zetten.

ik ga straks snel door want ik moet mijn Bow met touw hebben. Er zijn zoveel plekjes waar ik naar toe wil maar nog niet kan, dit maakt de game echt leuk. En ik dacht hoe kom ik straks terug op plekken waar je maar 1 kant op kan gaan oplossing van de makers:

fasttravel punten

Nu weet ik ook waarom ze in de demo van Square Enix niet in de Tomb gingen:

je hebt en een sterkere pikhouweel nodig en een bow met touw nodig en die heb je op dat punt nog net niet, ben de tomb in geweest nadat ik de pikhouweel had geupgrade maar kwam niet verder ..... aarggghhhhh ... maar erg goed gedaan \o/

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog niks ontvangen .... dan maar hier meelezen als troost ;)

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Moet je niet doen joh, er staat trouwens een smiley achter m'n opmerking ;)

Het individu dat hier de voortuin instapte met PostNL jas leek verdacht veel op een postbode. Het was in ieder geval niet mn buurman.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gisterochtend voor de PS3 besteld bij Gamedumper en zojuist lag hij in de brievenbus! :thumbs:

20. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net binnen gekregen met de post. Had hem donderdag voor 16.00 uur besteld.

Deel Deze Pagina