Mijn game heb ik maandag besteld en donderdag (virijdag want ik had zelf mijn huisnummer verkeerd) ontvangen. Bij mij is de status ook niet gewijzigd en
nu nog steeds niet en neen ik heb
geen ontvangstbevestiging gekregen.
Voor de mensen die willen klagen de volgende opmerking. Een ieder is nu omdat de prijs heel laag is massaal bij Gamedumper aan het bestellen. Ik neem aan dat ook hun voorraad net onuitputtelijk is. Dus op een bepaald moment zal je idd leveringsproblemen krijgen. Daarnaast zou ik het zeer ondankbaar van me zelf vinden als ik nu de game nog niet had en de release pas dinsdag is en nu zou gaan klagen.
De mensen die donderdag of vrijdag hebben besteld als Gamedumper heeft aangegeven dat het verstuurd is moet je gaan klagen bij Post NL. Die houden de boel op met name in het weekend. Ik heb daar zelf gewerkt en meestal hadden we op vrijdag een bulk aan werk waarvan je mag hopen dat dat om 3 uur in de ochtend af is zodat het de volgende dag op de mat ligt. De spullen van Gamedumper zullen via meerdere sorteercentra gaan en ja PostNL belooft maar ook die kunnen niet alles waarmaken.
Ik las ook ergens de opmerking van
WinterBase die gisteren besteld heeft hier "kut winkel"; Sorry hoor maar ik kan me hier zo aan ergeren. Zulke opmerkingen leiden er straks toe dat Gamedumper helemaal niet meer zo ver voorde release spellen op stuurt. Bestel voortaan op tijd en als je zeker wilt zijn datje het spel de dag van de release heb, ga naar de winkel en koop het lekker daar. En trouwens ik kom net als jou ui de Zaanstreek de POst komt om 10:25 nog niet ..... wat dacht je van 14:00 hier in Assendelt!
Niet omdat ik het spel al binnen heb en ik heb ook helemaal geen binding met Gamedumper, maar ik vind het klasse dat ik nu al het spel kan spelen. Voor de prijs ging ik ervan uit dat ik het spel pas volgend weekend zou kunnen spelen.
Van mij krijgen ze een welverdiende
!
Nu back on topic:
Game bevalt prima, ben nu bij het gedeelte wat je ook in de review van square enix zag. Ik heb een aantal dingen al kunnen upgraden. Ik moet zeggen de keuzes zijn legio maar ook heel lastig. Upgrade principe is een beetje als Farcry 3. Je krijgt ook geen legio a!an XP je zal echt voor die punten moeten werken. Zo heb ik volgens mij al een half bos gekilled
.
- Heeft iemand toevallig de code voor die hitman dingen gebruikt? Merk je er iets van in de singleplay?
- Zijn er nog meer mensen die zich ergeren aan de ondertiteling / substitles ..... ze zien er echt niet uit! Gewoon een zwarte balk en als er meer mensen praten ook verschillende kleuren!
- Trouwens mocht iemand DLC hebben die ze kwijt willen ik wil het wel overnemen (betaald) of als je weet waar je online DLC kan aanschaffen.
Klik om te vergroten...