Zozo, het is dus 16 jaar in plaats van 10 jaar. Kun je nagaan, nog steeds zijn die oude games niet overtroffen En wat ik bedoel met grotere levels, in TR2013 loop je misschien in een mega omgeving, maar alleen op een klein padje van A naar b. In TR2 is die omgeving iets kleiner, maar kan je ook echt overal komen. Sterker nog, je raakt gewoon de weg kwijt want je weet niet wat je moet doen. In tegenstelling tot je survival instinct aanzetten, leuke optie voor de kids, maarja ik ben ook wel blij dat ik die topgames vroeger heb mogen ervaren. De kids van tegenwoordig moeten het met dit doen
Niet dat dit relevant voor iemand is, maar mijn game is vandaag verzonden via Dixions! (Bigben TOMB RAIDER SURVIVAL Ed Xbox) De 360 controller Tombraider speciale edition heb ik ook gekocht en zit een downloadbare character voor de singelplayer bij. Eens kijken wie dit is.. \o/
Je hoeft survival instinct niet te gebruiken hoor. Moet toegeven dat veel (Square Enix vooral) ontwikkelaars dit soort instinct-elementen toevoegen, maar in TR is dat echt totaal niet nodig. Dat games toegankelijker zijn geworden is wel zo, maar echt problemen heb ik er niet mee. Buiten dat vind ik de game echt fantastisch, speelt heerlijk, geweldige details, animaties en graphics en bovendien gewoon erg dope. Denk dat ik hem nu al beter vind dan alle Uncharted-games. Al is dat ook niet echt moeilijk gezien Uncharted juist veel heeft overgenomen van TR en buiten Uncharted 2 de andere twee nou niet echt heel bijzonder waren.
De manieren waarop ik tot nu toe een keer dood ben gegaan in het spel zou ik niet graag willen meemaken.
Met andere woorden , je hebt TR2013 niet gespeeld maar wel een mening klaar. Moet je natuurlijk zelf weten, ik wens je veel plezier met TR2 Ik heb die oude games ook met veel plezier gespeeld maar heb niet de illusie dat ik nu blij zou zijn als ze nu met exact zo'n game zouden komen die oude TR's waren namelijk voor die tijd erg vet maar hadden ook -waardeloze besturing (niet voor die tijd maar wel vergeleken met nu) -domme combat (lock on en side jumpen maar ) -bij vlagen dodelijke camera -slechte collision detection enzovoort in alle eerlijkheid, als ik lees wat jij graag in een nieuwe Tomb Raider zou zien denk ik steeds dat je beter Dark Souls kan gaan spelen daar heb je namelijk wel dat ouderwetse niet aan het handje gehouden worden wat 99% van de games wel hebben
Ik ben intussentijd al wat vaker dood gegaan helaas. Man wat is mijn oog hand cordinatie slecht zeg. Zie je op het scherm bijvoorbeeld y staan voor ik er op druk ben ik te laat Maar wat een vette game is dit zeg. Naar alleen het intro filmpje te hebben bekeken was ik al opslag verliefd op het spel. Wat ziet het er allemaal goed uit zeg. dit is toch wel het spel wat het beste er uitziet van de spellen die ik heb. Maar nu koop ik ook niet veel nieuwe games meer (bahalve fifa 13 en halo 4)
Ben ook al wel een aantal keer dood gegaan hoor, maar de manier waarop het gebeurde bedoel ik. Spoiler Door een wolf bij je strot gegrepen worden, of met een pijl in je nek geschoten worden.
Kreeg de game eergisteren binnen, maar niet echt de tijd gehad om ermee te beginnen en ik wilde voor deze echt ervoor gaan zitten. Tjonge dat begin zeg, die sfeer..het geluid, de details, alles gewoon. Wat een geweldig verschil en verbetering met Underworld nu al. Laten jullie bepaalde scenes ook gewoon gebeuren wanneer je Lara moet redden van een gek of wat dan ook? Er kwam net een button prompt en ik negeerde die gewoon....Lara ging hard dood..damn.
Goddamn, moment dat je aankomt bij die radiotower en dat uitzicht. Af en toe denk ik gewoon dat ik een next-gen game aan het spelen ben. Zo sfeervol en de belichting is zo goed gedaan, vooral in donkere binnen gedeeltes.
Hebben jullie de Multiplayer al geprobeerd? Je zou vrienden moeten kunnen uitnodigen, maar het gaat niet. Invite to game staat in het grijs dan...komt dit omdat de game nog niet officieel uit is?
Ja precies, dat moet het zijn. We doen nu net een paar potjes private match en het is echt veel leuker dan ik had gedacht. Eigenlijk behoorlijk cool zelfs. De traps zijn een erg leuke toevoeging, veel vrijheid in de maps en gewoon echt FUN!
Overweeg ook om deze aan te schaffen. Vond Tomb Raider altijd wel dope back in the days en deze Lara is wel echt geil. Hoe ze kreunt en shit bij alles is best heet.
Heb de game zelf ook gekocht aangezien ik zelf altijd groot fan ben van survival/adventure games. Heb de survival edition gekocht met het artbook enzo voor de ps3. Nou heb ik ook de trilogie van tomb raider een tijd geleden gekocht maar die viel werkelijk waar echt tegen ! Ik vond de besturing totaal niet lekker werken, zelfs met een soort automatische camera als ik me het goed herinner. De mensen die hem al hebben, is de besturing goed ? gewoon zoals we gewend zijn tegenwoordig ( Neem als voorbeeld even Uncharted ) En is de game zelf een beetje leuk of valt tie tegen ? Qua recensies lees ik er wel goede verhalen over.
controls zijn uitstekend en idd a la uncharted ik vind de game zeker niet tegenvallen (had namelijk een soort van mindere uncharted gevreesd, maar vind hem beter dan UC3 )
Nee maar for real, vind nu ook de bewegingen e.d. van Lara echt smooth. Hebben ze echt netjes gedaan!