1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hoop eigenlijk dat er ook nog winkels zijn die de Collectors Editie verkopen, heb em wel bij bol.com in de pre order staan maar daar is tie echt veels te duur

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
  3. baxxter

baxxter Next Generation Ego

Leuk Bevonden:
    1
    Maastricht ook geen succes (MediaMarkt, GameMania, speelgoedwinkels)... Ook Makro in Nuth geen succes...

Lui bij GameMania verwachten dat embargo pas vannacht wordt opgeheven, dus pas vanaf morgen verkocht wordt.
    Kan het me amper voorstellen want AC3, Fifa13, NFS:MW en BO2 waren allemaal 1 of 2 dagen eerder verkrijgbaar.. bij GameMania...

Keep us posted!!

4. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    net GM tilburg gebeeld verwachten ook idd dat ie echt morgen pas verkocht word zuchtt maarja dan maar wachten :)

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hopen dat Wehkamp hem morgen levert :D Ben morgen lekker vroeg thuis dus heb de hele dag dan om de game te spelen althans als die op deurmat ligt ^^

6. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Zeer vette game toch nog even vast komen te zitten nu, wie helpt mij even uit de brand ;)

Dat stuk (Chasm Shrine) wanneer je die in de monestery die ronde kooi op en neer kunt laten gaan en dan een gat kan maken in de muur. Dat is me gelukt maar HOE kom je nou bij dat gat? Niet via die kooi want zo hoog/ver kun je niet springen..8)

hehe net gehaald thanks anywayz :)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  7. Wastelander_NL

Wastelander_NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff wat mis ik die tijd dat ik nog een fulltime job had. Toen kon ik tenminste elke maand gewoon de games kopen die ik wilde.

Kut crisis!8)8)8)

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde probleem haha. :lol:

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Pffff wat mis ik die tijd dat ik nog geen fulltime job had. Toen kon ik tenminste nog de games uitspelen die ik nu allemaal kan kopen. :p

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    + 1

Iemand zou een dienst op moeten zetten die de backlog's van de fulltime-baners ter beschikking stelt aan de tijd-teveelers :+

11. JoeBarbaroNL

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb hetzelfde probleem zit werkloos thuis daarom moeten ze em maar gauw verkopen haha:p is ie al ergens gespot?

12. Wastelander_NL

Wastelander_NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alleen maar een bijbaantje, en helaas kan ik nu niet elke maand meer elke game kopen die ik zou willen.

Ach ja misschien ook wel goed. Zo speel je tenminste je games echt uit, en koop je echt nog maar de games die je 100% wil hebben.

13. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Zondag (koopzondag) de game gehaald bij de Dixons in Sneek! Wat een briljante game zeg. Ben een groot fan van Uncharted en deze is net zo fucking bruut!

14. V1t0X

V1t0X Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, adverteren via facebook, na bestelling trokken ze het terug en toen kon ik wachten:9

15. JoeBarbaroNL

Leuk Bevonden:
    4
    heb hem net gehaald bij Dixons hier in Waalwijk ben erg benieuwd

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo alle winkels zijn dicht zowat. Morgen kan iedereen hem spelen!

Ik zit nu in een gebied waar bij ik geen fasttrack punt heb maar wel collectibles kan ik 1 vlag niet vinden frustrerend. En die moet ik vinden want al ik uit het gebied ga moet ik een shit load back tracken .... is trouwens meteen het eerste gebied wat ik tegen kom zonder fast track kamp!

Ook mijn eerste serieuze glitch meegemaakt .... ik kom op de beach ga naar rechts naar de eerste challenge toe en val tijdens het lopen dwars door die heuvel / plateau .... echt raar na restart deed hij het weer normaal.

17. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Had het spel als sinds vrijdag binnen maat vandaag pas tijd ervoor. 3 uurtjes gespeeld en kan alleen maar zeggen: mega VET. Totaal geen tomb raider. Meer uncharted met Lara croft

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen na mijn werk ook maar eens halen,jammer dat hij vandaag al niet tekoop was.

19. JoeBarbaroNL

Leuk Bevonden:
    4
    heb hem vandaag iets voor 17:00 kunnen halen bij Dixons dus hij was net voor t eind van de middag in de verkoop.

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke,hier in Belgiƫ helaas niet.

Deel Deze Pagina