Zo klaar ... op 5 bommen (ja die vervloekte Paddo heb ik gevonden,
hij zit niet op de grond maar op een richel klote paddo
)na niet alle challenges gehaald maar wel echt alle skills weapon upgrades etc. Morgen die 5 bommen vinden.
Maar me handen staan weer klaar voor een andere uitdaging AC III.
Hetspel heeft echt een goede speelduur, ik moet wel zeggen je moet het in 1 keer doorspelen anders ga je uit het verhaal!
In 4 dagen heb ik de game op single play uitgespeeld met alle skilss en weapon upgrades en boeken en relics en GPS dingetjes! ...... neen niet alle achivements behaald dat wordt me teveel.
Maar echt met name de allerlaatste schiet-scene die moet je zien en dan denk je alles klopt aan die game en ook hun slogan "A survivor was Born".
Ongelooflijk dat ze er zo een opening van de serie / reeks hebben kunnen maken geweldig.
Game moet je echt niet vergelijken met UC beide zijn goede games ..... en gewoon niet tegen elkaar af te wegen .... !
Voor het eerst ook dat ik een game in me leven af heb die eigenlijk nog moet uitkomen .... Echt bizar, ben je al jaren gamer maak je toch iets nieuws mee \o/
Voor de mensen die zich afvragen waarom is het meer een shooter ..... Speel het spel en dan weet je het volgende:
Lara heeft met dit verhaal alles geleerd wie ze is zoals we haar kennen ....... dat ze getekend is voor het leven komt door dit verhaal. Aan het einde komt ook een zin van dat die man niet wil weten waar de littekens vandaan komen. In het begin is ze echt bang voor haar tegenstanders let op hoe ze ze later tegen het einde uitdaagt! Geweldig!
TIP van het hele spel:
Je BOW geeft je het beste gevoel; Wat is dat toch een leuk apparaat!
Oja nog een waarschuwwing:
Er is een point of no return ......... stelt niets voor want daarna kan je terug in de game gaan fast travellen. Mijn tacktiek maar een extra save game, Omzeil je dit punt makkelijker!
Nogmaal SUC 6 geniet van deze heel heel goede game !
Slogan van Mouse
" Sluit ramen en deuren en laat Tom Raider 2013 je gebeuren ! "
Tips:
Doe veel aan je skils en back track soms maar niet te vaak, volg het verhaal en je komt wel vanzelf op punten dat je gaat back tracken in alle rust!
Laatst bewerkt: 5 mrt 2013