1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar even diep in de buidel getast en besteld bij gamedumpert.

2. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kreeg vanmiddag een berichtje van amazon.co.uk dat de game verzonden was. Wordt op woensdag verwacht. Kan niet wachten!!!!!

3. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nog geen mail gekregen met bevestiging dat de game is verzonden :x
    Ik moet en zal dit spel morgenavond spelen.

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik ben bijna klaar met de game!

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Das snel :)

Ik ben net aanbeland in shantytown. Wel alle collectibles tot aan dat punt binnen ...

Game is echt awesome! Ben alleen bang dat hij te kort is als ik dat hier zo lees ...

6. Witcher R

Witcher R Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pre-order gekocht en heb het spel inmiddels na de premiere gekregen. gamecardmarkt.nl werkt goed.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    Je hebt het wel vaak over die site hè?

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel mega uren erin zitten hé. Ik denk minimaal 30 uur. Ik heb vrijdag middag tot zaterdag ochtend gespeeld. Dan weer zaterdag middag en toen zaterdag nacht en gisteren tot ik de nacht en nu ben ik vanaf 13:00 bezig met een tussenstop van denk ik 2 uur. Dus veel tijd ingestoken.

Als je niet zo fanatiek wordt om alles te halen denk ik dat je met een uur of 20 klaar bent ... dan bedoel ik er doorheen rossen en af en toe wat op je weg komt pakken. Maar als kje achter alles gaat enn iet zozeer de achievo's maar meer de hebbn dingetjes dan ben je een tijdje bezig!

Ja ik ga het net niet redden om de game nog voor de release uit te spelen want ik ben nu echt moe en zo wel met de laatste 5 % aan de slag. Ik heb dus alle bijna alles uit de singleplay gehaald ... ik moet nog wat challenges halen waar van ik 1 red cap nog wat damed paddenstoelen maar niet de laatste kan vinden ik ben daar gewoon qua tijd ruim 3 uur bezig geweest en nog vind ik het niet.

Ik heb echt overal gekeken op de grond bij bomen maar dei laatste paddo wilt gewoon niet gevonden worden.

Zo game gaat je echt verassen ... je zal dingen zien. Was je bij het begin verrast ... zoek de boeken volg het verhaal en echt je mond gaat van verbazing open vallen.

Zo nu snel verder!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Iemand hier zei dat ie er zo'n 20 uur over had gedaan. Dat is echt erg netjes als je het mij vraagt :). Ik zie het wel hoe lang ie is, doe altijd gigantisch lang over games waar menig ander persoon veel langer over doet. Veel exploren en rustig rondkijken in gebieden, de mooie details en shit checken ;)

Klinkt allemaal geweldig Mouse, ik ga er ook zeer snel mee verder weer...morgen denk. Gewoon de tijd niet voor gehad nog. Een game waar je 20 uur over doet en dan rush je....damn, dan heb je echt met een lange game te maken. Er werd vorig jaar gezegd dat de game ongeveer zo'n 10 a 12 uur zou duren, maar ik hoor echt langere tijden en dat is gewoon echt cool. Ik hou ervan wanneer je niet bang hoeft te zijn dat je een game snel uitspeelt.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik doe ook alles op mijn gemak, verken elk hoekje, backtrack zodra ik weer nieuwe equip heb, dat soort dingen.

Je hoort veel de vergelijking met UC en tot nu toe is het zeker on par, mss zelfs wel beter...

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo klaar ... op 5 bommen (ja die vervloekte Paddo heb ik gevonden,
    hij zit niet op de grond maar op een richel klote paddo
    )na niet alle challenges gehaald maar wel echt alle skills weapon upgrades etc. Morgen die 5 bommen vinden.

Maar me handen staan weer klaar voor een andere uitdaging AC III.

Hetspel heeft echt een goede speelduur, ik moet wel zeggen je moet het in 1 keer doorspelen anders ga je uit het verhaal!

In 4 dagen heb ik de game op single play uitgespeeld met alle skilss en weapon upgrades en boeken en relics en GPS dingetjes! ...... neen niet alle achivements behaald dat wordt me teveel.

Maar echt met name de allerlaatste schiet-scene die moet je zien en dan denk je alles klopt aan die game en ook hun slogan "A survivor was Born".

Ongelooflijk dat ze er zo een opening van de serie / reeks hebben kunnen maken geweldig.

Game moet je echt niet vergelijken met UC beide zijn goede games ..... en gewoon niet tegen elkaar af te wegen .... !

Voor het eerst ook dat ik een game in me leven af heb die eigenlijk nog moet uitkomen .... Echt bizar, ben je al jaren gamer maak je toch iets nieuws mee \o/

Voor de mensen die zich afvragen waarom is het meer een shooter ..... Speel het spel en dan weet je het volgende:

Lara heeft met dit verhaal alles geleerd wie ze is zoals we haar kennen ....... dat ze getekend is voor het leven komt door dit verhaal. Aan het einde komt ook een zin van dat die man niet wil weten waar de littekens vandaan komen. In het begin is ze echt bang voor haar tegenstanders let op hoe ze ze later tegen het einde uitdaagt! Geweldig!

TIP van het hele spel:

Je BOW geeft je het beste gevoel; Wat is dat toch een leuk apparaat!

Oja nog een waarschuwwing:

Er is een point of no return ......... stelt niets voor want daarna kan je terug in de game gaan fast travellen. Mijn tacktiek maar een extra save game, Omzeil je dit punt makkelijker!

Nogmaal SUC 6 geniet van deze heel heel goede game !

Slogan van Mouse

" Sluit ramen en deuren en laat Tom Raider 2013 je gebeuren ! "

Tips:

Doe veel aan je skils en back track soms maar niet te vaak, volg het verhaal en je komt wel vanzelf op punten dat je gaat back tracken in alle rust!

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja dat is het hem nou juist met mij. Ik speel games nooit gigantisch lang achter elkaar, puur omdat ik bang ben dat ik het te snel uitspeel, vooral bij geweldige games. Afgezien van Bethesda en Rockstar's games speel ik vele games gewoon een uurtje of iets meer en ga dan een andere game doen of internetten, etc. Dat is iets wat ik echt vooral bij de 360 begon te krijgen, een 'angst' dat ik gave games te snel zou uitspelen en dus expres er extra rustig mee aan doe. Daar komt die backlog o.a. ook van ;)

Wat geweldig gedaan is in deze game is de UI, je hebt er geen last van in je scherm en alles is mooi leeg. Dead Space doet dat ook zo geweldig en hopelijk gaan we dat nog veel vaker zien in andere games. Natuurlijk kan het niet in elke game..zoals een Borderlands bijvoorbeeld. Maar Bioshock bijv.

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Bij dit spel hoef je niet bang te zijn je bent in contol als je heel goed je balans met skills en weapon upgrades en back tracking aanhoudt. Er is echt 1 verhaallijn en het volgen van de diary's leren je het verhaal. Trouwens ik speelde op normal en de game gaf me genoeg uitdaging ik denk dat je op hard mee bezig zal zijn om je vijanden te overleven en niet van het spel te genieten en te ervaren.

Ik ben juist bang in games dat ik collectibles laat liggen omdat ik niet goed kijk.

Er zijn 3 challenges die tijd kosten:

- Paddo's (omdat 1 op een onlogische hoge plek)
    - 4 banners (omdat 1 op een onlogische hooge plek hangt waar je normaal niet kijkt way up high)
    - 5 van 10 bommen (omdat die niet zijn gaan oplichten met het scannen)

Trouwens als je in scan modus bent en je verplaatst Lara niet je kan wel om je heen kijken dan blijf je in die modus erg handig met een bepaalde skill. eigenlijk 2 skills.

Mijn eindcijfer is een 8 omdat ik wel verwacht had dat je je skills en weapons wat langer op het hoogste niveau zou kunnen gebruiken .... maar dat is een persoonlijke voorkeur.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb die DLC erbij gekregen van de Benelux Edition, maar veel daarvan zijn volgens mij dingen die je bij een eerste playthrough echt niet wilt gebruiken. Zo is er een Agility upgrade dat je sneller kan klimmen en dat je veiliger op je voetjes terechtkomt na een val. En allerlei upgrades voor wapens waardoor alles makkelijker wordt..ach ik zie het wel wanneer ik het stuk krijg van de items en upgrades. Ik ben de game wel op hard begonnen omdat meerdere mensen mij zeiden dat normal echt te makkelijk was.

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yes, binnen!

Beetje jammer alleen van het mooie weer vandaag.. :'-(

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3

upgrades los van de extra tomb heb je niet echt nodig em modus hard ja zal alleen invloed hebben op de tegenstanders en niet de puzzels! Dus ook niet nodig!

_O_

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Voordat ik begin met de game, hoe is de moeilijkheidsgraad ten op zichtte van Uncharted 2 of 3? Ik heb ze beiden op medium gespeeld.. maar af en toe echt op easy moeten zetten omdat mijn controller en tv het anders niet zouden overleven. Die game was oneerlijk moeilijk op bepaalde punten.

Ik hou wel van een beetje uitdaging, maar het moet niet te moeilijk worden dat het gaat frustreren.. daar game ik niet meer voor.

Medium of hard? En is het nog aan te passen tussen de game door?

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm uncharted moeilijk? Zou niet weten welke stukjes dan... misschien tomb op normal zetten dan. Ik heb em zelf op hard en tis geen uitdaging

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je UC 2 en 3 op Normal al lastig zat vond zou ik Tomb raider ook gewoon lekker op normal spelen

Normal in tomb raider is namelijk qua combat niet moeilijk. Hard wel, kan 1 foutje dodelijk zijn en moet je veel sneakier zijn en altijd cover gebruiken

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, nog even voor de duidelijkheid.. er zaten echt maar een aantal stukjes in Uncharted die ik wat lastig vond. Voornamelijk die momenten dat je overworpen wordt wat betreft enemies.

Ik ben er uit.. ik ga Tomb Raider op Hard spelen.....

:+

Deel Deze Pagina