[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Game is echt unbelievable. Graphics, set pieces, combat, levels, echt allemaal epic!

Heb in de caverns 1 challenge item gemist. Maar je kunt later altijd terug toch ?

De reviews die negatief waren over de discrepantie tussen verhaal en actie van Lara, die waren wel aan het miereneuken wat mij betreft.
    Dat zelfde kan je over vele games zeggen. De game is echt minimaal een 9 waard, maar eigenlijk eerder 9.5. Gewoon aan een stuk door geweldig!

Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je kan terug. Ik ga steeds terug in t gebied om 100% te halen. Game is de shit

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Ben van plan m te halen via gamesshoppen.nl, voor 38eu. Maar is de UK versie. Zit daar verschil in met de Benelux versie?

4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Als je de Benelux Edition haalt krijg je 2 DLC codes.

Voor de rest is er geen verschil.

UK versie heeft gewoon NL subs. En het menu was bij mij ook in het Nederlands.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game ziet er echt dik uit en maakt goed gebruik van de belichting. Als jij rondloopt in een grot met vuur dan ziet het er echt gruwelijk uit. Alles eigenlijk, echt zwaar netjes. Bovendien zijn de details echt geweldig goed. Net alsof ik een Rockstar-game speel. Video en audio visueel echt awesome.

Sfeer trekt je ook meteen, hou daar echt van. Sommige rennen snel verder, details vinden ze care. Zelf loop ik alleen maar zachtjes rond, als een malle rondom aan het kijken naar de details en sfeer dat de game neerzet.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Haar geile gekreun heeft de doorslag gegeven. Morgen ff bestellen

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    [yt]Xtcsoi5x-pw[/yt]
    Kunnen spoilers inzitten.
    Geweldig, ook mooi die native 360 controller support op de PC :D

Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Moet je weer patsen met de pc versie?:D
    Spoiler alert btw als je de filmpje bekijkt.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    Haha, uiteraard :+

Heb er even een melding bijgezet, excuses :+

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is niet te geloven hoe mooi de game inderdaad is. Ik speelde de game vorig jaar tijdens Gamescom en toen was het bij lange na niet zo mooi. Het is gewoon serieus scherper, gedetaileerder en mooier dan Uncharted 2 en 3 en dat is een behooooooorlijke achievement.En dat op onze trouwe 360 :D

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik vind de volledige campaign in het algemeen sowieso beter dan die van Uncharted 1,2 (ja ook 2) en 3. En dat zeg ik als Uncharted fan.

Had zelf niet verwacht dat het spel zo goed zou zijn. Maar goed, heb 'm jammer genoeg al uitgespeeld :mad:

Nu maar hopen dat het spel goed verkoopt. Dan kunnen we ook met Lara op de next-gen consoles spelen.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is absoluut te hopen ja, maar helaas weet je dat gewoon nooit zeker. Echter is Tomb Raider wel een gigantische naam natuurlijk, dus alleen al daarom zou je flinke verkoopcijfers verwachten. Crystal Dynamics het is je gegund.

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Ik ben pas een uurtje of twee bezig, tot nu toe top, alleen haalt het grafisch niet het niveau van Uncharted. Het is zeker niet slecht op een verouderde console, maar het kan tegenwoordig gewoon beter...

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat je uncharted te mooi in je bol hebt zitten. Dit is echt wel mooier

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat denk ik ook. Dit ziet er zo goed uit. Echt steeds momenten van Wow! Explosions zijn ook gaaf in deze game ... Grafisch is het zeker on par met UC ...

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Uncharted 3 gisteren nog zitten spelen... Vergezichten van Uncharted zijn beter, water is mooier weergegeven, allemaal net wat gedetailleerder. Tombraider is zeker niet slecht, maar volgens mij komen Sony en Microsoft niet voor niets met een nieuwe console... Het is gewoon tijd voor de volgende stap. Neemt niet weg dat het Tombraider zeker de vipe weer te pakken heeft, maar Underworld vond ik ook al tof :)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  17. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Indrukwekkende game, daar niet van, maar komt op grafisch gebied niet in de buurt van Uncharted 3. 't Is allemaal net wat té rough-around-the-edges om te kunnen concurreren met een gepolijst product als U3. Neem die (introductie) level in de Sahara alleen al; TR wist me over de gehele game nergens te imponeren als dat level alleen al deed...

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een uurtje deze game gespeeld en erg goed moet ik zeggen.
    Het begin vond ik maar bwa maar de game komt toch stilaan op gang.
    Morgen maar eens verder.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daar overdrijf je wel een beetje. "Grafisch niet in de buurt". De game is minstens net zo mooi. Zo mooi als dit kan ik me uncharted niet herinneren hoor. Zal wel aan mij liggen.

Bovendien is deze game een stuk beter dan die gare Uncharted 3 en daar draait het om toch :p

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Of dat stukje als je als kleine Drake door dat stadje loopt. Prachtig.

Speelde het spel bij een vriend maar Uncharted is zeker weten mooier. Begrijp ook niet waarom sommige zeggen dat TR van next gen kwaliteit is :{

Deel Deze Pagina