1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal voor een flink deel aan de lighting liggen. Vuur effecten die gewoon overduidelijk veel mooier zijn en bijna fotorealistisch, vooral in het begin. Verder staat Uncharted wel bekend om een bepaalde stijl qua character design, het blijft wat 'cartoony' ogen als je begrijpt wat ik bedoel, waar het bij TR behoorlijk realistisch oogt qua dat. Het klimmen en bewegen lijkt ook realistischer vergeleken met Uncharted. Ik heb het altijd wat stom gevonden de manier waarop Drake op objecten klimt, gewoon onrealistisch. Beide games blijven prachtig, maar ik denk wel dat ik overall TR mooier vind ogen en dat had ik echt niet verwacht.

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    haha ..... sorry .... ik ben wel wezen kijken!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het gaat voor mij om een totaalplaatje qua graphics, details en audio en daar is TR imo beter in dan Uncharted. Als je misschien puur alleen naar textures en graphics kijkt is Uncharted wel beter, maar mede door het totaalplaatje vind ik Tomb Raider veel indrukwekkender. Vooral op het gebied van details en animaties staat TR sowieso ver boven Uncharted. Textures en gezichten zijn wel in het voordeel van Uncharted, dat wel. Uncharted 2 was een geweldige rollercoaster-rit, maar Tomb Raider is een volwaardig avontuur. Uncharted 3 was dramatisch kut.

Dat begin gedeelte alleen al waar je een hert neerhaalt, verschillende vogels die je hoort fluiten en de ambiance rondom de plaats waar je een hert neerhaalt is gewoon zo goed. Stof dat je door de lucht ziet vliegen of schaduwen die gewoon erg sterk zijn. Uncharted 2 en 3 maakte inderdaad veel indruk qua graphics, maar ik heb echt meer WOW-effecten bij TR, mede door het totaalplaatje.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    No offence, het is een heel mooie game, maar ik vind het niet heel duidelijk mooier dan UCII of UCIII eigenlijk. Ik zie niet echt een heel duidelijk verschil, en dat is natuurlijk al een achievement. Maar TR hoort wat mij betreft wel in de top thuis van deze generatie qua graphics.

Verder boeit het me niet, ik vond UC ook heel vet, ook deel 3. Die was iets minder dan UC 2, maar het waren leuke en vette games. Net als TR, en welke nou beter was, who cares? Het is vet om te spelen.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap de vergelijkingen wel met Uncharted, maar waarom eigenlijk?

Uncharted heeft wat elementjes genomen uit de oudere TR games, maar is IMO een totaal andere speelervaring dan TR. Altijd geweest. Ook nu.
    Ze staan beiden op grote hoogte, langs elkaar, niet tegen elkaar IMO.

Beiden zijn zeer goede games, en hoewel bij Uncharted het exploren per deel meer naar de achtergrond en bijzaak zakte, blijft het een heerlijke ervaring om die games te beleven puur door de interessante karakters.

Misschien is daar het grote verschil; daar waar Uncharted een zeer interessante cast heeft, is TR eigenlijk altijd een solo avontuur geweest; Lara is de enige die we elke keer terugzien.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik de enige die Lara expres dood laat gaan bij een quick time event? :x

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De sequel moet gewoon een cross-over worden

Uncharted Raider :+

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.302
  9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
  10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nahhh.. Er is maar 1 de echte baas

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar nog steeds hilarisch.:+

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    Dat wel :+

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee hoor, ik wil ook wel regelmatig zien wat er gebeurt als het fout gaat :)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Geil he

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ga jij eens wat andere webpaginas bezoeken, en snel! :):

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je ook zo'n " geile poster " van haar boven je bed hangen?

Iemand ook last van de challege waarbij je poppen van de bomen moet afschieten? Deze krengen zijn erg lastig om te vinden haha..:D

Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Dr tieten hadden nog wel een tikje groter gemogen wellicht.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kijk onder bruggen

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks voor de tip. :)

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daar liggen er stuk of 3 verstopt.. en de laatste die ik moest was helemaal bij eerste camp. half uur gezocht naar die

Ik ben nu op 71% met alles op 100%. Denk dat ik vandaag hem wel uit heb met alles 100

Deel Deze Pagina