1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag 17:00 besteld bij gamedumper nog steeds niks binnen grrrr!

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Zou nog even een paar dagen wachten.

Kan ook aan PostNL liggen.

Anders gewoon een nieuwe exemplaar vragen. Alleen heb ik gelezen dat Gamedumper daar vrij moeilijk over doet.

Gamedumper heeft vaak leuke prijzen, maar als er iets mis gaat heb je weinig aan ze. Ze reageren ook bijna nooit op mails (zie laatste reacties http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-127.html )

3. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst..nog steeds niks binnen!Wie heeft er een tel nummer?

Op de website is deze game gewoon op voorraad.

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag hier, (iets anders though), ook nog niets binnen.. Ook geen bevestiging of wat

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    010-2849863 volgens mij is dat hun telefoon nummer.

Heb een mail gehad dat het dinsdag is verzonden maar dat lijkt me vrij sterk....

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is wel een betrouwbare winkel. Die zou ik eerder vertrouwen dan de TNT postbezorgers.

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het gedurende de game gedaan en verlengt meteen de speelduur en het plezier. JE wisselt dan af tussen story en ontspanning. Dat maakte het einde spannend of ik wel alles zou halen of niet! Ik had toen 99% en dat is de reden geweest om de laatste 1% nog te behalen.

Oja nog wat ik speel nu UC 3 maar dat is qua spel en het vinden van relics stukken minder dan TR....... sorry als je het gepasseerd ben kan je niet terug ..... tevens vind ik dit deel tov deel 1 en 2 een stuk minder puzzelen. TR heeft dan een shooter gehalte gekregen maar ik vond het wel uitdagend om alles te vinden .... omdat het spel je ook de ruimte en mogelijkheid bied om ze te vinden!

Laatst bewerkt: 8 mrt 2013
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar het kan wel btw, na het einde mag je terug de game in om je collectibles te completen

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Even over de transitie van onschuldige Lara naar 'moordmachine' Lara. Zitten spoilers bij...is op iets van 8 % van de game:

Ze wordt in het nauw gedreven en uit zelfverdediging schiet ze die gozer door zijn kop. Dat is haar eerste kill, je ziet ook duidelijk dat ze er flink van schrikt. Echt een supertoffe scene, echt mooi gemaakt. Van daaruit...wat kun je dan nog anders doen? Ze kunnen Lara nadat ze een pistool in haar bezit heeft nu, niet ineens weer moeten laten vluchten voor de vijanden, dus dat ze vijanden kan afknallen is logisch.

Tenzij in de cutscenes we nu weer een doodsbange Lara gaan zien die ineens geen vijanden durft te mollen...snap ik de kritiek van sommige sites en volgens mij hier ook wat mensen niet, dat die transitie niet helemaal klopt. De game kan natuurlijk niet alleen maar gaan over exploren, tombs in/uit gaan , ze zijn duidelijk voor een action-approach gegaan. Maar misschien zie ik het verkeerd.

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Weet niet wie daar de bestelling verzorgd maar die is daar helaas heel slecht.
    Verzonden bestellingen blijken na dagen nog in de magazijn te liggen of moeten nog verzendklaar gemaakt worden.

De ene heeft keurig zijn bestelling de volgende dag in huis en de andere kan soms een week wachten.

Bij Bol.com had ik dit keer eens de bestelling (Survival Edition) netjes op de dag van de release in huis.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu bij een stukje in een grot onder een waterval, en in die grot hangt zo'n grote zak die je in de fik kan steken. Er is echter nergens een fakkel te bekennen. Ik neem aan dat ik hier fire arrows voor nodig heb en dat is zeker een upgrade die ik later krijg?

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Speel verder dit is later een update!;)

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het opzich ook wel, maar hoor heel verschillende berichten.. de een krijgt wel meteen antwoord op mails, de ander krijgt wel bevestigingen van verzendingen... lijkt wel een beetje chaotisch allemaal. Oh well.. ik wacht het maar af.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, helemaal top.

Ik blijf het geweldig vinden dat je tijdens de gameplay geen HUD hebt. Je scherm is gewoon helemaal leeg en dit komt de immersie en alles ECHT ten goede, tjonge. Dead Space deed het al zo geweldig met die hud op je pak en dit is ook echt top. Meer dingen zoals dit in games graag.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Games zonder HUD zijn over het algemeen erg rustgevend om te spelen moet ik zeggen. HUD verneukt alles.

16. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens. Zo vond ik Alan Wake bijvoorbeeld een vette game, maar de lompe en weinig subtiele HUD, die je continu aan de hand hield met een radar en steeds je objective in beeld verpeste voor mij de hele game...

17. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tomb Raider is echt een top game! Maar de MP is echt zooooo slecht echt jammer dit.

18. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me vriendin begint zo af en toe voorzichtig te klagen over mijn xbox geluiden en die vond het wel een goed idee als ik een gamers headset nam.
    Heb het daar voor behorende topic door gespit om te kijken naar een goede keus
    en door jou zeer positive berichten over de x12 deze uit eindelijk vandaag ook maar besteld.

Maar ik wil ook het beste geluid uit me spellen gaan halen.
    Is dan zo'n surround kastje aan te raden?
    En waar moet ik dan aan denken (ben echt een leek daar in)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2013
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ai das minder. Dan had je beter voor de DX12 kunnen gaan, want dat is de X12 met het surround kastje er al bij. Daar kwam ik echter pas veel later achter. Ik heb via Ebay zo'n surround kastje gehaald. Deze:

http://www.amazon.com/Force-Channel-Dolby-Surround-Processor-Mac/dp/B003O0KICS

Maar je hebt ook de opvolger ervan:

http://www.amazon.com/Turtle-Surround-Processor-Xbox-360-63043006306200/dp/B006W41X36

Het kan natuurlijk nooit echt 5.1 surround zijn, maar toch krijg je wel degelijk 'soort' van surround en het klinkt allemaal geweldig. Zonder kastje was al erg erg nice, maar met het kastje erbij is die shit gewoon echt af!!! Ik hoor al die omgevingsgeluiden nu zoveel beter en je zit er gewoon helemaal in. Ik woon zelf in een bovenwonen en twee mensen onder mij, als ik dan mijn 5.1 surround set gebruikte, was ik elke keer bang dat de subwoofer weer te hard zou staan...aangezien de buren al na 1x begonnen te zeuren. Tja..dan ben ik gewoon volledig van af nu. Turtle Beach X12 of DX12 is pure top!

20. samson

samson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik de plank dan inderdaad een beetje misgeslagen maar helaas.
    Zo'n kastje is eigenlijk best nog wel aan de dure kant dus probeer het eerst zonder kastje kijken hoe het bevalt.
    En hoe 5.1 klinkt heb ik geen idee van.
    Ik woon dan in een benden woning en heb boven me dus mensen en deze woningen zijn erg gehorig vandaar dat ik geen dolby systeem heb

Deel Deze Pagina