1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Digital Foundry over welke versie het beste is....dus mochten mensen nog afvragen welke console versie ze moeten hebben, hier checken:

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-tomb-raider-face-off

    Lijkt erop dat de PS3 qua graphics net wat scherper is en mooier is, maar de framerate lijkt wat minder te zijn op momenten. Ben zelf voor 360 gegaan, omdat ik de controller 100% prefereer en gewoon de console in het algemeen. Enjoy.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mooi, blij dat ik de PS3 versie heb aangeschaft.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Heb hem gisteren gekocht! Awesome!
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgende week eens proberen.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ondertussen uitgespeeld en heb 85% compleet.
    Al met al vond ik t wel een prima game. Alles speelde lekker, verhaal was top en de sfeer en de graphics waren superb!

    Echter miste ik toch wel de uitdaging in het spel. Er is geen moment geweest waar ik uren vast zat zoals ik dat gewend was van de Tomb raider spellen.
    Dit komt met name door het gebrek aan het puzzel element. En wat al helemaal jammer was is dat al die puzzels niets toevoegde aan het verhaal, ze waren allemaal optioneel behalve op het aller laatst. Dit vind ik best wel een gemis, zeker omdat dat juist de Tomb raider spellen definieerde voor mij.
    De shootouts waren niet verkeerd maar wel heel veel van hetzelfde en ook niet echt uitdagend.

    Maar al met al was het een prima game waar je veel plezier aan zult hebben.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zit ik nu ook,vraag me ook wel af hoever ik al zit.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld. What a ride! Echt een heerlijke game. Baal echt dat ik er doorheen ben. Zou er nog SP DLC komen? Ben bang van niet. Klein kritiek puntje zou zijn dat het betere klim en klauterwerk nog wel wat meer mag ...

    Ik kan overigens gewoon de MP spelen zonder de uplay code te gebruiken ? Maar goed, die is echt waardeloos, dus dat maakt verder weinig uit ...
     
  8. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, tijdje geleden hier op het forum te zijn geweest, maar ik hoopte er op dat iemand hier misschien zou weten waar de tomb te vinden is die unlocked zou moeten zijn middels de Explorer Pack (Benelux versie). Volgens mij heb ik namelijk alle tombes gehad, maar ben me er niet bewust van of die er nou wel of niet tussen zat. Was een erg tof spel overigens, al ben ik het als oude TB fan mee eens dat het puzzel element zwaar ondermaats/vrijwel niet aanwezig was. Was meer een Uncharted game, maar dan wel weer een erg toffe :)

    EDIT:
    Damn oeps, ik kom er nu pas achter dat ik de explorer pack wel gedownload had maar nog niet geinstalleerd!! Lekker handig ook
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nog behoorlijk lang, is echt wel pas 50% ofzo. Niet verwacht, game is toch wel lekker lang. Gister de gehele middag bezig geweest en nog een stuk te gaan. Game is echt geweldig, alleen in een vervolg wat meer tombes die wat moeilijker zijn. Tombes zijn echt gigantisch easy, niet te geloven. Geeft zo geen voldoening om te halen.
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    Dat gevoel had ik ook, veel te kleine en makkelijke tombs..
    ook de reward dat je dan krijgt is maar pover.
    Maar goed, dit is een inleiding van haar personage dus verwacht bij de mogelijke vervolgen wel meer uitgewerkte tombs :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar had ik het gisteren met iemand over en die zei ook precies hetzelfde. Dat het raar zou zijn als Lara nu ook meteen gigantisch uitdagende puzzels moet gaan doen, terwijl ze zo onervaren als de pest is nog. Dat is iets voor het volgende deel. Ik hoop dat echt en dat het niet ermee te maken heeft dat veel games toch wel echt makkelijker beginnen te worden vandaag de dag. Underworld had er echt puzzels bij waar je wel even stond te kijken wtf je moest doen. Om nog maar te zwijgen over Anniversary.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Edit.>
    Sorry.,
    Ik dacht dat je bedoelde dat Anniversary juist makkelijk was...
    Die is juist 1 van de moeilijkste ( en de leukste);)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2013
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Denken jullie dat er singleplayer DLC gaat komen, en meer dan een tomb van een uurtje ?
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik denk het wel hoor, maar waarschijnlijk inderdaad een tomb van een uurtje...
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Er gaan geruchten dat ze in de DLC naakt gaat.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En honderd procent uitgespeeld, so fucking good. Dit is echt een reboot die geweldig goed uit heeft gepakt in tegenstelling tot de meeste reboots tegenwoordig. Graphics, audio, gameplay en sfeer zijn echt subliem. Sequel mag zeker meer tombes hebben, wat moeilijker en bovendien niet zo simpel qua gameplay opzet. Begrijp me niet verkeerd, hele game was fucking dope maar de game houdt wel steeds je handje vast. Nu hoeft dat niet altijd verkeerd te zijn, maar het mag echt wel wat pittiger. Stem van Lara was ook gruwelijk, maar de rest van de crew was eigenlijk behoorlijk care.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    27,50 incl. geboden
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869
    30 hier
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nah, game is zo awesome dat ie in de collectie blijft.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.666
    Leuk Bevonden:
    17.869

Deel Deze Pagina