Im just saying dat sommige mensen het leuk vinden om achievements te krijgen. T kan me ook geen reet boeien als ze niet leuk zijn. Kijk Gears 1 en 2 heb ik alles. Gears 3 horde en seriously achievement heb ik niet want I dont like boosting en horde. Tomb Raider mp nahhh. Rommel. Heb 3 potjes gespeeld.troep bovenste plank
Je hoeft je niet te schamen hoor, je hebt alle horde achievements (en dat zijn er nogal wat in gears op eentje na. Dus je hebt zeker duizend waves van horde gedaan. Ik vind het ook vaak leuk om achievements te behalen, maar ik moet er wel enig plezier in beleven en anders moeten ze snel haalbaar zijn.
Gamen is een hobby. Binnen elke hobby heb je gradaties. De één is fanatieker dan de ander. Sinds de invoering van achievements is dat verschil alleen maar duidelijker geworden. Ik vind het halen van achievements ook niet leuk, maar ik snap wel dat het voor sommigen die extra boost geeft. Ook al vind je bepaalde onderdelen niet leuk, het resultaat wat je ermee behaald is waar je naar streeft.
Jah die over is moet je 30uur de silverback voor grinden. Dat ga ik dus niet doen. Dat vind ik niet leuk meer en t moet wel leuk blijven. Deze mp van TR is gwn stupid
Idd, het was echt hilarisch op sommige momenten. Sure, zal je toevoegen. Mouse en ik spelen Dinsdag weer wellicht zin om mee te doen? Het is wel een soort (Boost).
Zal vast al gevraagd zijn maar doe het gewoon toch nog een keer Krijg een melding van point of no return kan ik dan na het uitspelen wel weer backtracken voor relics enz?
Heb vandaag de game uitgespeeld.(week niet kunnen spelen_ Heb alleen nog een paar achievements gemist. Is het handig voor mij om het spel op nieuw te spelen of gewoon het eiland nog een keer door lopen? heb de volgende achievements nog niet: Zeker zin om mee te doen. Hoop dat ik dinsdag avond online kan zijn!
Heb het spel gisteravond ook uitgespeeld. Blijkbaar pas met 68% completion, maar je kan toch terug naar het eiland voor de rest. Ik wil alle optionele tombes nog wel opzoeken, want daar heb ik er wel een aantal van gemist. Als ik het goed begrepen heb zijn alle vijanden nu weg van het eiland, dus dan kan ik gewoon op mijn gemak exploren. Heb mijn buik wel vol van dat schieten. Concluderend is het een prima spel en een erg goede Uncharted. Het is alleen een slechte Tomb Raider.
Volgens mij is die Former Adventurer achievement geglitched. Tenminste, heb toch echt het ideedat ik er allang 25 heb gedaan. Lees ook andere mensen die erover klagen.
Die is NIET geglitched, dacht ik nl eerst ook. Had tijdens de campaign echt veel meer dan 25 counters/melee gedaan, maar deze achievement niet. De clue is dat hij alleen telt als een enemy incapacitated is na de combo counter. Dat zijn ze als ze dan een boven hun hoofd hebben. Bij veel armored anemies is dit de eerste keer NIET het geval. Dan moet je het opnieuw doen. Een instant kill na de counter door een pijl in de nek telt ook niet. DUS, counter met , time de goed en als je ze dan kunt finishen met nogmaals , dan telt ie. Ik heb hem na de story in shantytown op deze manier gehaald!
Hmm dan nog zou ik denken dat ik hem allang zou moeten hebben, maar blijkbaar niet dus haha. Thanks voor de tip! Zal het in een volgende playtrough eens proberen. @powerslave666: heel handig, dnkje.
Kun je nog makkelijk na de PT halen, hoeft niet in een volgende. Gewoon rondtravelen en enemies uitschakelen. Is in principe nog makkelijker ook na de story: Veel enemies die je dan tegen komt schieten met een boog. Ga snel in melee range en ze schakelen over op melee. Veel handiger dan tegen die assault rifle types gedurende de game zelf! EDIT: in dat filmpje hierboven zie ook een paar waarbij na de dodge en counter de enemy NIET incapacitated zijn. Die tellen dus NIET!
Ik heb de game op 100% en de enemies die er na de story waren zijn ook allemaal al dood. Deze respawnen niet meer als ik het goed heb?