ik ook nog niet echt, misschien dat het ooit samen met de Eye nog iets van PS move achtige dingen gaat doen maar nu is het zelfs in een game die er goed gebruik van maakt niet ECHT van toegevoegde waarde die speaker wel , dat is leuk vooral als er plots iemand radio contact met je zoekt en dat dan uit je controller komt ik wed dat ik MGS V daar de codec calls uit komen
Idd, tof dat dit goed werkt op de PS4 controller. Bleg, ben een stream aan het kijken. Dit brengt mij bijna tot conclusie om 'm toch maar aan te schaffen. Hout splinters explosies vliegen om je oren. Dit is bij de 360 niet het geval.
Ik nooit, dus dat houdt me niet tegen. Ik weet niet of ik hem echt ga spelen. Ik heb verschillende Tomb Raiders gehad, maar geen enkele uit gespeeld. Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
Ik vond de gesproken teksten bij gevonden items zo dubbel klinken. Zat al te kijken bij audio settings van mijn TV. Toen kwam ik erachter dat het geluid ook uit mijn controller kwam, wel tof maar klinkt gek dan. Wel tof, lightbar geeft wit licht als je richt met je wapen als licht. Tof gedaan, kunnen ze goed gebruiken in survival horror games.
Vrijdagavond een klein stukje gespeeld, maar wat ziet dit er goed uit zeg, draagt toch bij aan de totale ervaring. Met de " nieuwe " Lara is niets mis, ziet er gewoon prima uit.
De PS4 versie... Gelijk maar begonnen op moeilijk, wil hier zolang mogelijk van genieten. Zoveel is er nog niet te krijgen op de nieuwe consoles van dit grafisch niveau. Van mij mogen ze Batman ook een grafische update geven naar de next-gen
Nog nooit Tomb Raider gespeeld. Maar wat een game tot nu toe Grafisch ziet het er zeer goed uit en het speelt ook allemaal lekker.
Net pas door dat deze nu ook beschikbaar is. Enkel even het begin gedaan en ziet er goed uit! Binnenkort maar eens tijd vrij maken.
Ik heb toch wel weer een wauw gevoel bij het spel. Ik heb de xbox 360 versie voor 38% uitgespeeld, maar ben wel van plan om de Xbox one versie uit te spelen (in ieder geval main game)