1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Moet zeggen dat de grootste verbetering aan de game toch de frames zijn. Als het gewoon weer 30 frames waren vond ik het verschil niet groot met wat ik me kan herinneren. Het wow effect door dat ik de game al een keer 100% heb gehaald is namelijk nu uiteraard al weg. Maar door de snelheid voelt de gameplay toch weer heel anders aan.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Speel deze Tomb Raider nu voor het eerst... En zeker geen spijt van mijn aankoop, heerlijke game :)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hehe, kom er net achter dat wanneer je schiet met een wapen je controller ook knippert qua licht geven. Of ja, het veranderd van kleur. Grappige gimmick.
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Tomb Raider gisteren uitgespeeld. Heerlijke game was het.
    Binnenkort weer opnieuw beginnen op moeilijkste niveau :)
     
  6. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    yep tomb raider is een goede game, heb hem eerst op 360 gekocht, en nu op de x1 en de games blijft ontzettend goed, en ziet er nog eens stukken beter uit ook, momenteel ben ik nu opzoek naar de achievements :) zeker een aanrader ook al heb je hem op de vorige consoles gespeeld
     
  7. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Tomb Raider gekocht bij die Ultimate Sale , Speelt lekker weg , leuk verhaal , en goeie graphics

    Sent From my ...
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gister ook Tomb Raider uitgespeeld, goed spel.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Op de één of andere manier vind ik hem zelfs beter worden als je hem helemaal uitgespeeld hebt. Je hebt dan echt totale vrijheid, veel minder irritante vijanden, alle tijd voor de collectables en andere vrij te spelen shizzle. Nee man, het echte Tomb Raiden begon voor mij na het verhaal en dat heeft SE even heel goed gedaan. _O_
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb hem eindelijk via een ruil kunnen bemachtigen. Vanavond een begin gemaakt en het ziet er al goed uit! Star Ocean: TLH was voor mij één van de leukste games op de 360 samen met Infinite Undiscovery. Ik herken Square Enix al een beetje :).
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Doe je dan de DC versie van Deus Ex ook even. Die heeft SE ook uitgegeven en is ook helemaal het spelen waard. _O_
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Grmbl mijn save is corrupt geraakt :'-(
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Pijnlijk. Het erge is dat het volgens mij ook geen bekend probleem is. :eek:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Echt? Dat had ik totaal niet. Ik had al 87% van alle dingen die je moest verzamelen dus de rest was easy van kamp naar kamp gaan met fast travel.
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je in Tomb raider ook veel vrijheid om te verkennen enzo, of juist niet?
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Redelijk.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik liet die collectibles meestal voor wat ze waren, tot na de game. Nu heb ik ze voor beide gen consoles en kan ik weer overnieuw beginnen, dat terwijl ik ook nog veel moet voor de 360.

    Het is ook bedoeld om de game langer te kunnen spelen, want die MP is natuurlijk totaal overbodig. :+
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als ik google kom ik meerdere mensen met het probleem tegen, maar ja het blijft een leuk spel
     
  19. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nog mensen die tombraider spelen
     
  20. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Toen ik destijds TR aan het spelen was kreeg ik na het einde het bericht. Congratulations, you completed the game 100%. Go back to the game to collect the rest oid. Heb er nog een foto van, morgen ff terugzoeken. Vond het idd geen straf om tussen de missies door alles te verzamelen
     

Deel Deze Pagina