Was dat niet zoiets dat je als je uit een bepaalde container sprong te door een klein ruitje kwam en door een kleine rails kon waar cash lag..? Ik weet het niet precies meer, want tijd niet meer gespeeld en eerste keer had ik dat met geluk ontdekt. Of is dat niet wat je bedoeld? Of het was als je op dak ging grinden dat je erdoorheen ging. Naja, ik weet ook niet meer..D' oh
Toen ik een nieuwe skater ging maken in een nieuwe carreer nadat ik al een paar velden had gehaald met een andere skater, kreeg ik na de eerste opdracht van college iets van 20 stat points. Ben nu in veld 2 en mijn stats zijn al bijna allemaal vol. Is dit een cheat ofzo? Ik heb nog geen cheats gekocht.
Ik heb een cheat gekocht dat je onzichtbaar wordt, wel leuk voor ff, maar kan je het niet meer uitzetten ofzo
Nee, je bent dan nog steeds bezig met je eerste story mode. Je creeert een nieuwe skater en daarmee kun je dan verder spelen. Uiteraard neem je dan ook je verdiende stat points mee waardoor je gelijk een goede skater hebt. Ja dit klopt. Volgens mij als je waar al die containers staan via een ramp een container grind kon je zo in een 'airco' springen en zo alle cash-icons halen. Mij lukte het ook door tussen de rode balken te staan en heel vlug een boneless te doen en gelijk te grinden...
Iemand suggestie voor liptrick om bij reuzenrad bovenaan te komen in Carnival? Daar kom ik nl niet met die goal waar je 5 dingen moet oppakken en de laatste dus bovenaan de reuzenrad zit.
Ik krijg die E bij Alcatraz maar niet te pakken. Wat ik ook probeer. Via die trap kom je er niet bij en ook niet via muurtje grinden en springen richting trap. Echt irri plaats die letter.
Je kunt de T toch op die railing pakken? Daarna moet je aan die smalle kant van het huisje skaten, dan wallriden en op de dakgoot grinden, zo kun je na wat oefening een goede jump maken en die E pakken
Ook gehaald gelukkig gehaald. En de top van de reuzenrad is me ook gelukt. Weer een flink aantal goals verder. Zal niet alle (pro) opdrachten halen maar iig weer stuk verder nu ik hem laatst uit de kast haalde en het ineens een stuk beter gaat.
Ben in College de gaps aan het doen alleen kan ik 1 gap niet vinden, namenlijk de grind the traffic light. Heb volgens mij al aardig wat kabels gegrind maar dit is de enige die ik nog moet in het level en heb geen idee waar ik hem anders moet vinden?
je moet over een traffic light grinden, moet je eerst op die voor komen, en dan op het juiste moment ofzo. springen. suc6
Je moet gewoon naar de weg gaan waar de auto's rijden. Dan heb je zo'n lange muur daar moet je eerst over grinden, dan kom je vanzelf een paar traffic lights tegen en dan is het goed timen en springen.
Heb een aantal leuke dingetjes ontdekt die misschien nog niet iedereen wist. College: Ga op het dak staan tegenover die football-players waar je gejuich hoord (enginering dacht ik) en kijk naar de plek met die football-players. Daar bovenop zie je dan een football-stadion met veld erin (waar het geluid en gejuich vandaan komen dus), als je het niet ziet moet je een beetje ramps pakken om het te zien. San Fransisco: Ga naar pier 39 waar je bij het water verrekijkers ziet staan tussen de ramps met een paar-treden-tellend trappetje ervoor. Als je door de verrekijker kijkt zie je bij de een 2 boeven in alcatrez in een cel rondjes rennen en bij de anner zit een haai achter de zeehonden aan (waarbij je zo snel en veel mogelijk op a moet drukken maar wat niks uit maakt bij mij).
dat van san fransisco moet je idd veel op A drukken. Als je het dan goed doet dan red je de zeehonden en heb je een minigame voltooid.
Ja idd, in the Zoo level heb je ook zoiets grappigs. Dan staat er bij de nijlpaarden zo'n verrekijker..Die nijlpaarden doen dan ook een soort spelletje met elkaar zegmaar. Volgens mij heeft ie ene zand in zijn oogjes en die ander duwt hem naar huis.. In de Zoo heb je trouwens ook nog bij de giraffes een klein openingetje in de deur daar. Als je daar doorheen gaat en je gaat bij de knop staan kan je op B drukken. Dan komen er apen naar buiten die shit naar je gooien dat je moet ontwijken. In het eerste level is er ook nog een lift waardoor je meteen op het dak terecht komt. Dat is wat handiger dan eerst achter het gat in de kerktoren klimmen-- grinden..enz.
Met die apies is volgens mij dodgeball of hoe ze dat ook noemen, die lift merkte ik gister ook op en is inderdaad handig. Die verrekijker in zoo heb ik nog niet gezien.