1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

1. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    eerst was het 7 november en dan opeens 29 oktober en dan 14 november en dan nu 21 november. vind het best vaag

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Bij Tony 2 had ik soms ook dat het me allemaal ff te moeilijk werd, maar als je dan TOCH doorgaat en het uiteindelijk haalt, dan voel je je ECHT lekker !!!

Dus ik neem aan dat hetzelfde me nu gaat overkomen met deel 4, die ik nu net aangeschaft heb, en volgend jaar, als THUG een classic is geworden, bij THUG. :)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Bij tony 4 ging het voor mij soms echt te ver. Een combo van 100duizend op een klein stukje halen is gewoon niet te doen voor mij. Moet je een halduur manualen ofzo, laatste paar levels heb ik de combo's skates en highscores dan ook niet gedaan. Zag in shots van Underground dat je ook weer met extreem lange combos te maken kreeg:mad:

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vond de scores wel makkelijk te halen, alleen sommige opdrachten waren kut.
    manual over een paar plakjes spring ga weer verder en manual nog 35 meter.

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Skaten in die rodelbaan was wel lachen, alleen de laatste redde ik nooit:D In deel 5 zullen vast ook weer dat soort grappige goals zitten en dat maakt het dan toch weer leuk. Of bij die kermis die bel laten ringen door bepaalde opgegeven trics te doen.

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    sommige opdrachten waren echt zwaar kut ja, die scores waren een eitje, gewoon beetje manualen grinden en 't vertigvoudigd een paar keer...

7. TheRisenOsiris

TheRisenOsiris Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    In Underground (jeeh heb hem ook) vallen de opdrachten wel mee qua hoge scores en grote combo's. Je kunt namelijk moeilijkheidsgraden selecteren. Ik heb THPS 4 helemaal uitgespeeld (ja helemaal dus ook daisy legaal unlockt alle opdrachten alle cash alle gaps enz) dus ik was begonnen op normal, maar deze heb ik nu op 1 opdracht helemaal uitgespeeld (ook al aftiteling gehad). Maar nu ik op sick ben begonnen valt het toch tegen, zijn echt moeilijke opdrachten, zeker voor de echte tony-diehards. Dus dat wordt weer veel spelen de komende maanden.

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb Tony 1,2,3 & 4 gespeeld (waarbij deel 1 & 4 me het best zijn bevallen en ik deel 3 een dikke tegenvaller vond). Al met al toch (deel 3 ten spijt, alhoewel de PsX versie me wel beviel maar de XboX versie totaal niet) een leuke tijd gehad met Tony, toch kijk ik totaal niet uit naar deel 5. Degenen die hem hebben, is deel 5 zoveel beter dan de voorgaande? Ik hoop het voor jullie maar op een of andere manier is mijn Tony tijdperk een beetje voorbij. Jammer maar helaas

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vond deel 3 juist erg goed. Had hem op de pc en met keyboard ging het nog best goed. Maar de gfx op high vond ik echt super. Later deel 4 op de xbox, krijg ik ineens een lelijkere game voor mn snufferd. Ben benieuwd hoe deel 5 eruit ziet. Al zegt gfx natuurlijk niet alles in een game wat draait om de gameplay.

11. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Tony Hawk Underground nu (uit de VS), echt een vette game!
    Vooral de carreer is veel leuker nu, er zit nu echt een (humoristisch) verhaal in. Je begint als zo'n flapdrol met een flutskateboard, in een echte 'suburb', en je vriend komt vertellen dat Chad Muska een demo komt houden. (je praat zelf nu ook in de filmpjes)
    Dan moet je hem natuurlijk ff laten zien hoe goed je bent, en krijg je een beter deck, daarna ga je met de metro naar Mahattan, en.... verder ben ik nog niet. :p
    Levels zijn denk ik iets groter.

Verder kun je van je deck af stappen, en als het klokje nog niet leeg is weer verder gaan met je combo. Als je van je deck af bent kun je ook op daken enzo klimmen.

Auto rijden heb ik nog maar in twee "missies" gehad, is ook wel grappig, en er zijn nog veel meer veranderingen.

Er is naar mijn mening veel meer verbeterd dan van THPs3 naar 4.

ow ja: Je eigen trick maken is echt zo lachen. Ik heb nu een trick gemaakt waarin je 1440 graden draait, 360 backflip, en een handstand tegelijk doet. Als je die doet kun je echt NIET volgen wat er nou precies gebeurd.

Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat klinkt wel cool, zo een verhaalmode.

13. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem dan op de xbox? of pc ofzow?

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Deel 5 is dacht ik niet op de pc.

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    neeeeeeeeeeeeeee *plons**gooit computer in het water* gelukkig dat deze van mun vader is:p achja dan word het maar wachten tot uhmmmm 24 nov?

16. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ff vraagje aan gamecrasher

kan je ook in een kart en in op een bmx rijden.

17. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook en heb normal uitgespeeld, je kunt niet in een kart of bmx rijden. De rij-missies zijn niet echt spannend, beetje erg scripted en erg arcade (zeeeer foute besturing). Je kunt alleen in een politiewagen, getunede wagen, grasblazerkarretje, limousine en een kleine zeppelin (alleen missie) rijden, geen echt 'bruikbare' wagens dus.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kan je ook niet in vrije mode in een wagen stappen? Dat hangen achter een wagen vond ik ook erg arcadig, van het rijden zelf is dus ook niet veel te verwachten. Hoe zit het met competities enzo? Zoals in de eerste 3 delen goed aanwezig was.

19. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    ff iets te vragen...wanneer komt THUG nou precies uit en waar ken je em pre-orderen

20. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    hij komt 21 november uit. maar kweet niet waar je hem kan pre-orderen

Deel Deze Pagina