1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    hoeren wippen op je skateboard haha

2. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb ik tot nu toe nog niet gehad. Wel in een bloemenwagen, een of andere schoonmaakmachine, limousine, racewagen , maar nog geen BMX of kart.

Competities zijn ook cool. Het is (ten minste, dat denk ik, ik ben nog nooit bij een echte competitie geweest) allemaal net als in het echt. Als je nu een belangerijke contest wint gaan alle sponsors achter je aan, en mag je ZELF uit kiezen welke sponsor je wilt.
    Het winnen van een contest is nu veel leuker, door de fimpjes die er zijn als je wint.

Je krijgt een paar filmpjes te zien van de sponsors, waarna je uit mag kiezen welke sponsor het beste bij je past (ik heb natuurlijk Birdhouse gekozen :p). Als je er een gekozen hebt krijg je een T-shirt met een afdruk van de sponsor erop (bij mij staat er met blauwe letters Birdhouse op).
    Ook leuk is dat als je een sponsor kiest het evenwicht balkje enzo allemaal in de kleur veranderd die bij je sponsor past (mijn evenwichtbalkje en special meter zijn nu blauw).

Zoals ik al zei: er zijn ook veel (ingame) filmpjes in het spel, zoals in moskow als er allemaal tanks staan.
    Dan zie je Bam Margera een beetje dronken op een muurtje staan terwijl hij een beetje in zichzelf staat te praten over hoe sterk die tanks wel niet zijn. Echt zo'n hummor!

Volgens mij kun je in free skate niet achter voertuigen hangen.

Klopt ja, het besturen van voertuigen is wel grappig, maar erg lastig soms. Ze zijn puur bedoeld om het een beetje af te wisselen.

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  3. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    mar in godsnaam, heb je da spel dan uit america geinporteerd?? maar dan moet je tog ook een andere versie xbox hebben??
    of je weet wel waar we niet over mogen praaten tog??

[edit] op de free record shop staat dat die de 14de uitkomt
    http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=395488 of klopt da dan niet (hoop het wel) [edit]

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  4. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    klopt niet want in hun normale release lijst op die site staat dat hij op 31 oktober uitkomt.dus het is best een zooitje die site van hun

5. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    nou k zou zegge, doe er wat aan :)

6. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook zijn dat ze dan bedoelen dat ze allemaal al uit zijn (ps2 gamecube xbox) en dat dan nog xbox op de 14de is want hij zegt ook dat de ps2 op de 21ste en gamecibe ziet er nog nie in

7. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een Amerikaanse Xbox, en ik had THUG gepreordered. Khad hem dus al snel na de release binnen (kweet niet precies wanneer de US release was).

8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    en wat vond je er van? kun je een korte review geven?

9. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    :p Geen korte review, maar hij is zijn geld dubbel en dwars waard.

Volgens mij sneller uit te spelen, je kunt nu uit moeilijkheidsgraden kiezen (ik heb hard nog niet gedaan, wel uitgespeeld op normal). Verhaal voegt veel toe, tricks en decks maken is echt geniaal.

Minigames in de auto's rijden is grappig, maar niet echt superleuk.

Ik geef het een dikke 9+, en dan ben ik nog streng ook.

10. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    dan is het wel een hele goede game

11. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    oke vandaag komt ie uit...(gisteren was ie ook al uit ) dus vandaag ff na school naar freerecordshop!

12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    zeg het als je em hebt anders ga ik morgen ook naar de freerecordshop. enne hij kwam toch pas 21 november uit????

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  13. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar in het krantje van E-plaza en bart-smit stond bij THUG out now....ik naar de winkel, blijkt dat ze hem niet hebbeb, E-plaza deed nogal vaag en FreeRecordShop zei dat ze hem morgen misschien binnen kregen. maar het is denk ik toch 21nov. :mad:

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    staat ook op de meeste sites, dus ik denk dat het dan ook 21 november wordt.

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hm net wat filmpjes bekeken en hij lijkt wel niet zo heel cool.
    Speelt precies beetje TE snel en trucks zijn NOG onrealistischer geworden.
    En ik die dacht dat hij nu beetje realistischer ging worden...
    Nuja het kan ook fun zijn.

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat tonyhawk nu wel een keer uitgemelkt is vind er niks meer aan! naja misschien koop ik deze wel :D

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    @ tronky, dat denk ik nou ook.
    Misschien moet je tony nu gewoon als party game gaan spelen om er veel plezier van te hebben, maar ik zal denk (net als deel 4) niet zo spelen als deel 1t/m3. Hoeft niet per se slecht te zijn want verhaallijn erin enzo lijkt me wel leuk, maar ik hou meer van de realiteit in een spel als dit.

18. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de laatste tijd aan het overwegen om de game te kopen. Maar waar ik mee zit is, of de game wel echte vernieuwing brengt ten opzichte van de vorige hawk games, ff w8en op wat nederlandse reviewtjes dan. Maar waarschijnlijk ga ik hem toch wel kopen.

PS: is die live enabled, want ik geloof voor de ps2 wel dus ook voor de xbox?

-Fragsoldier

Laatst bewerkt: 15 nov 2003
  19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor xbox niet, system link wel.

20. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    op de xbox.com site staat dat die nu verkrijgbaar is maar heb em nog nergens gezien.

Deel Deze Pagina