Nee, heb ik tot nu toe nog niet gehad. Wel in een bloemenwagen, een of andere schoonmaakmachine, limousine, racewagen , maar nog geen BMX of kart.
Competities zijn ook cool. Het is (ten minste, dat denk ik, ik ben nog nooit bij een echte competitie geweest) allemaal net als in het echt. Als je nu een belangerijke contest wint gaan alle sponsors achter je aan, en mag je ZELF uit kiezen welke sponsor je wilt.
Het winnen van een contest is nu veel leuker, door de fimpjes die er zijn als je wint.
Je krijgt een paar filmpjes te zien van de sponsors, waarna je uit mag kiezen welke sponsor het beste bij je past (ik heb natuurlijk Birdhouse gekozen ). Als je er een gekozen hebt krijg je een T-shirt met een afdruk van de sponsor erop (bij mij staat er met blauwe letters Birdhouse op).
Ook leuk is dat als je een sponsor kiest het evenwicht balkje enzo allemaal in de kleur veranderd die bij je sponsor past (mijn evenwichtbalkje en special meter zijn nu blauw).
Zoals ik al zei: er zijn ook veel (ingame) filmpjes in het spel, zoals in moskow als er allemaal tanks staan.
Dan zie je Bam Margera een beetje dronken op een muurtje staan terwijl hij een beetje in zichzelf staat te praten over hoe sterk die tanks wel niet zijn. Echt zo'n hummor!
Volgens mij kun je in free skate niet achter voertuigen hangen.
Klopt ja, het besturen van voertuigen is wel grappig, maar erg lastig soms. Ze zijn puur bedoeld om het een beetje af te wisselen.
Laatst bewerkt: 9 nov 2003