Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

  1. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee misschien is de VS
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    neeh de nederlandse xbox site. moet je maar op de hoofdpagina kijken en dan op tony hawk underground. en dan staat er ergens onder: nu verkrijgbaar
     
  3. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    nou hij komt al bijna uit vrijdag al. maar donderdag hebben ze hem vast ook al. laten we hopen.
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Het (redelijk kritische) games-blad: EDGE heeft T.H.U.G een 5/10 gegeven ...

    Dat wou ik even melden, ik vind de Tony Hawk serie zowieso al niet boeiend..
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    warom post je hier dan als je het niet boeiend vind|:-
     
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel voor mensen die dat WEL boeiend vinden ??
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor op de game waar iedereen in deze topic zit te wachten een slecht punt krijgt die jij ff post?
     
  8. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    maar het zijn ook meestal meningen als die gasten van the edge skateboarders ofzo haten of dat gewoon niet leuk ivnden geven ze wel een lager cijfer
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste gamesites zijn best positief.

    IGN 9.2 out of 10 92.0 %
    GameSpot 8.7 out of 10 87.0%
    GamePro.com 5 out of 5 100.0%
    Gamespy 4 out of 5 80.0%
    Game Over Online 93 out of 100 93.0%
    Game Zone 8.5 out of 10 85.0%
    Game Revolution 85.0%
    Gone Gold 88 out of 100 88.0%
    XboxSolution 9.2 out of 10 92.0%
    TeamXBOX 4.5 out of 5 90.0%

    nou jah best, een gemiddelde van 89.0 % !!! _O_
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dan is die "(redelijk kritische) games-blad: EDGE" waar SupremeNL er over had niet egt redelijk kritische als ik het dan zo zie
     
  11. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    mischien was het gewoon 5 uit 5 in plaats van 5 uit 10
     
  12. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat denk ik ook want dan moet The Sims en al die Tony Hawk Clones beter zijn want die krijgen altijd hoger dan een 6.. geloof je het zelf?? :confused:
     
  13. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    het blijft verwarrend hoor...vandaag weer een reclameblad binnengekregen waar ze zeiden dat ie al verkrijgbaar was, dus morgen nog ff bellen...maar als ie er morgen niet is, dan word het vrijdag.
     
  14. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ben daarnet ff gaan kijken of ze em hadden. maar geen een winkel had hem :mad::mad::mad:
     
  15. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    jullie hebben duidelijk geen enkel benul van wat de EDGE is...
    de EDGE kijkt namelijk naar hele andere dingen als; 'oh wij vinden skateboarden lame, dus krijgt 't een kutcijfer'...

    ook al geeft mijn favoriete (lees enige/ leest best available) magazine het een minder cijfer, ik weet tenminste wel waarom ze tot die beoordeling zijn gekomen. ('t gaat nl in tegenstelling tot al die kutblaadjes die jullie lezen, niet om 't cijfer maar om wat er geschreven wordt)
    En dat weerhoud me er echt niet van om THUG te kopen, want die ligt morgen in me brievenbus *)
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  16. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    oke mensen...ik heb em, ze hadden hem bij replay Eindhoven...en de game is lache, ben nu net bezig met single player en dat doet me veel denken aan mn dagelijkse leven :p...maar ik ga weer verderspelen...

    *edit* ik ben gestopt (moest ff strafwerk maken :mad: ) en ik heb nu al 2 levels, de eerste (duh) en een nogal grote, de tweede en dat level is new york...nu ik anderhalf uur heb gespeeld heb ik wat leuke dingen ontdekt, zoals als je een kickflip crooked doet "catcht" ie hem net voordat ie gaat grinden en stuurd em dan mee. en als je bailt vliegt je deck soms meters weg. en je skateboard voortaan niet meer alleen, er sk8boarden ook nog andere mensen rond die wel lache tricks doen, en dan doe je soms een double met iemand in een bowl. de graphics zijn wel mooi (schoenen en al ownen) dus als je skateboard en nog wat geld hebt.....KOOP HEM DAN, JE ZAL GEEN SPIJT KRIJGEN
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  17. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben net weer gaan kijken. maar ze hadden em niet. een paar winkels zeiden zelfs dat die mischien over een weekje aankomt:mad:
     
  18. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAHAHA...moet je ff naar Eindhoven gaan Replay had er nog genoeg....veel geluk met je zoektocht :p
     
  19. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    eindhoven is een beetje ver maarre wat zijn je eerste impresies. leuk, dom, lelijk, saaie gameplay??
     
  20. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    dit word spammen maar oke........ik heb dat al gepost een paar keer geleden
     

Deel Deze Pagina