1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

  1. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    hij is al uit bij mij in de buurt hoor

    maar ik had tony hawk al 3 weken geleden binnen
    :cool: _O_
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    bij iedereen is die uit behalve bij mij:mad::mad: maar sorry deckzwabber had niet gezien dat je je post had geedit
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    deze game wil ik egt hebben
     
  4. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ah weer een nieuw level..d.eze is echt HUGE...toenet ff gemultiplayed met mn broer, hij skateboard niet dus doet meteen een 360 flip to nose manuel ect.... maar als je gewoon sk8board zou ik hem ook kopen, nog ff die verhaallijn, het is wel leuk,*SPOILER* op het begin is er een demo van chad muska en dan moet je weer vluchten en dan kom je weer in new york waar je een filmpje moet maken om gesponserd te worden en dan mag je weer meedoen ik tampa maar als je op weg bent wordt je aangehouden door de politie en dan landt je weer ergens en verder ben ik niet...
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Deckzwabber: Voor
    spoilers
    kan je beter de spoiler mode gebruiken, mij maakt het niet zo veel uit maar anderen misschien wel ;) Die doe je met [ spoiler] <tekst> [/ spoiler ].

    Maar hoe bevalt ie verder, is de airtime een beetje realistisch, en de levels ook, niet dat je van gigantische gebouwen af ollied (college in thps 4). Ik wacht nog ff met het kopen van deze game, eerst PGR2 en Topspin. Daarna kijken we wel verder :cool:
     
  6. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Airtime is niet echt realistisch, en je kan ook gewoon van een 40 meter hoog gebouw afpleuren zonder dat je game over ofzo bent :p

    Dat lopen is trouwens erg goed gedaan, echt veel meer vrijheid nu. Ik heb hem nu al bijna uitgespeeld op Easy, en het is echt Easy op Easy :p Dus straks maar eens met normal beginnen.

    Welke sponser hadden jullie trouwens gekozen? Ik Element _O_
     
  7. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ben weer gaan kijken of ze em hebben. zeggen ze morgenochtend mischien:mad::mad:. maar moet je bij bepaalde dingen ook superlange combos maken of niet om een bepaalde goal te halen.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom wil je deze game dan graag hebben?:+

    Ik heb gamepro voor me liggen en die geven thug een 7. Ietswat tegenvallend. Ben benieuwd wat de PU geeft...
     
  9. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    een goed nieuwsje...je hoeft geen COMBO of SKATE meer te verzamelen...en de verhaallijn is dik lache...nu heb ik aan een grote contest meegedaan en moet ik een sponser voor schoenen gaan keizen omdat ik pro ben (ben al gesponserd door girl)
     
  10. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    een hoog cijfer een 90 of zo. ze waren er wel gek op.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    k'heb het eindlijk gespeeld vandaag, deze game is egt super wreed !
     
  12. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6

    [​IMG]


    Wat zei je? :eek:

    Welke moet ik nou geloven, en voor de mensen die geen haast hebben met deze game maar die hem toch voor een scherp prijsje willen hebben, kan je hem bij de pu bestellen met een jaar abbonement (moet je wel het afgelope half jaar niet lid zijn geweest), dan heb je voor €67.59 het spel, mét een jaar abbonement op de Power Unlimited _O_

    Ik had dit vorig jaar gedaan met THPS4 :)
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    ow, jammer ik ben al 4 jaar (geloof ik) lid van ze.
     
  14. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    oke...die screenshot is of: van eigen level maken want dan kan dat wel, of later in het spel...maar ik ben het (gelukkig) nog niet tegengekomen
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad klopt want ik heb het spel al in normal uitgespeeld (en alle goals opnieuw gedaan) en niet tegengekomen, dus het zal wel zo'n zelfgemaakte goal zijn.
     
  16. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    heb em net gehaald. cker een goed spel. maar er zitten nog steeds vage special tricks bij zoals 5-0 moonwalk. vooral het lopen is leuk.
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Is deze echt veel beter dan THPS4? Want die heb ik, maar krijg WWE RAW2, XIII, CS en PGR2 de komende weken. Is 't dan nog de moeite om deze aan te schaffen, of moet ik maar bij THPS4 blijven? :)
     
  18. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    veel beter dan tony hawk 4. je kan ook veel meer doen alles is niet meer zo nep. goeie story mode en veel skaters. cker een aanrader
     
  19. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz, denk dat ik 'm dan volgend jaar haal.. Thnx :)
     
  20. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff een paar vraagjes :

    - Is de mapeditor een beetje leuk. Ik vond ze in deel 3 en 4 zo op elkaar lijken, en ik vond het ook irritant dat de levels maar zo klein waren :confused:

    - Ik hoorde iets over dat de easy makkelijk was en dat iemand het nou op normal ging spelen, maar scheelt die ook in missie doelen (hogere scores enzow???)
     

Deel Deze Pagina