1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

  1. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn d8 ik 9 "echte levels" en dan nog 3 oldskool levels, en die eric's line was best wel makkelijk op normal maar op sick...nou ik ben pas bij Manhattan op sick (heb em al uit op normal) en wow....je kickflipt 10x zo laag, je moet 3x zoveel punten halen enzo...en nog over die create a deck mode...als je pas PRO wordt (tampa wint) krijg je create-a-deck en ik dacht rond de 30 (kan meer zijn) chapters
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  3. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dank je
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    3x zo hoge scores, moet je dan echt scores rond de miljoen gaan halen:| Ben weer eens th4 gaan spelen en merk dat er ontzettend veel goals zijn alleen de uberhoge scores vind ik wat minder. Kan niet wachten tot ik underground heb.
     
  5. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    *het rekenwonder*

    stel je voor: je hebt bij easy een score te behalen voor een paar werkers en die score is 5000, nou en dan bij sick is 5000x3=(uhm) 15000 nou en ik weet zeker dat ik zoveel moest halen...maar het is dan wel vermoeilend, door die moeilijkheidsgraad is het echt kl*te om je combo's te linken omdat je snel afremt. maar bij sick heb je ook de goals verschillend, je moet bijv. bij easy met een no-comply en een boneless over iets heen, bij sick moet je no-comply dan en no-comply, combo en boneless, boneless no comply enzo...
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu ook en ik heb hem nu al weer uitgespeeld op sick
    ik heb hem vanaf uhmm 2 uur ofzow en nu al uitgespeeld|:- ik ga hem mooi ruilen dus
     
  7. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Das heel snel, maar je hebt zeker ook al voorafgaande hawk games gespeeld. Ben nu bij de laatste goals aangekomen. Vrij lastig moet ik zeggen.
     
  8. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah hij is best snel klaar ensow maar het is wel heel geinig.. Ik heb een zusje dus dat is mooi kloten hiero :)
     
  9. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    het is vooral leuk met multiplayer graffiti ofzo. ging laast tegen mijn neef had iets van 99 getagd en hij 14:D:D
     

Deel Deze Pagina