dit spel is gewoon zo cool, dat je in een auto kan rijden, heeft niks met het spel te maken, maar is wel cool
ff een vraagje wat drijft jullie om zo'n spel te speleen waarom doen jullie het tja ik vind het wel leuk maar heb liever een goeie shooter of een race game
uhh ik skate zelf ook... nuff said En ze moeten trouwens paintball guns toevoegen (niet echte guns), kan je van die trance nichtjes bekogelen
jaaaah da lijkt me wel dol rij je op je board pak je paintballgun en schiet op die nichten!!!! en dan snel weg maar vraagie komen er misschien ook wouten achter je aan als je op bepaalde plekken skate? (skate zelf ook en heb alle tony hawk's dus koop zeker deze game ook) maar het valt me op he dat de meeste games allemal GTA style krijgen
off topic: in de film van osiris-the storm was ook een stukje van paintball dat was best wel vet. ontopic: ik denk niet dat er wouten achter je aankomen mischien wel bij een speciale missie ofzo dat ze achter je aankomen. maar weet iemand hier al iets meer van want overal staat dat de release pas op 7 november maar bij de bart smit staat zo een lijst dat ze 29 oktober thug binnekrijgen. kan dat dat ze ze eerder dat spel binnen kunnen krijgen
nou dat de bart smit oooit iets eerder krijgt dan frs da lijkt me stug want bart is meestal wel ietsjes laater dus ik zou zelf kijken wanneer die bij frs komt
Ik heb alle Thps-en gespeeld, en vond 2 verreweg hetbeste, 3 was een beetje hetzelfde, maar dan met opgepoetste graphics en een revert erin. Die overigens het spel té onrealistisch maakt, had 4 ook gekocht, maar heb hem laatst toch geruilt. Ik ga 5 ook niet kopen, simpelweg omdat ik op de serie ben uitgekeken, en dat van je eigen gezicht is alleen voor de PS2 (en pc dacht ik). Maar ik skate zelf ook, en doe dat vele malen liever Nahja, de thps franchise vind ik te onrealistisch, ik doe dan liever gewoon op vette rails of stairs dingen die je in films ook ziet (zoals bij de stair bij San Fransisco, in thps4, lekker heelflip fs boardslide) dat vind ik gewoon het tofste om te doen.. Dus ik wacht nog ff af maar denk niet dat ik hem koop, komen imo meer leukere (lees: betere) xbox titels uit waar ik meer interesse in heb (zoals: Topspin, Amped2, PGR2)
Blokkie, ik weet niet of je een ps1 hebt, misschien wel. Zo wel, koop dan nu meteen Trasher: Skate and Destroy. Ook een skate spel en véél realistischer. Het ziet er niet uit en bestuurt in het begin fucking kut. Maar als je het eindelijk door hebt is het zo vet. Je moet echt realistisch skaten, nollieflips van 5 sets. Bs 180 over een bankje. Dat soort dingen. Echt heel vet.
ik weet het nu want ik heb nu de 4e en die is wel vet ja zelfs als je niet zelf op zon plank rond rijdt
THUG Die nieuwe tony hawk word zker wel cool Je kan in autos en op bmxjes je eigen opdrachten verzinnen en je eigen tricks maken!!!!! THUG rulezz Dezekomt echt wel bij mijn verzameling!!!!!!!!!
is ie ook voor de pc want zo te horen lijkt me het wel een tof spel en het is ook een spel van een skatemagezine dus denk wel dat die tof is
Jammergenoeg heb ik geen psx Maar ik kijk wel ff hoe THUG wordt (k*t naam btw)) Anders download ik hem ergens ofzo, want wil eerst zien of ie leuk wordt, ik weet toch wel zeker dat ie een hoog cijfer krijgt, omdat het het enige goede skateboard spel is, dus
Dus je hoeft niet meer alleeen maar op een bord te staan maar je kan ook kiezen om gewoon op een BMX rond te rijden maar wat zijn er nog meer voor mogelijk heden
Lopen, auto rijden, klimmen (aan gootstenen enzo, dat je makkelijk op een spot kan komen), dat waren ze zo ongeveer, tenzij je ook kan Jet-skiën, snowboarden, wakeboarde, maar dan wordt het meer een 5 in 1 game...
Ik ga em misschien na een maand of 3,4 halen of ergens 2ehands op xbw kopen. Want ik ben een beetje uitgekeken op de tony hawk serie. Ik heb 4 hier liggen en ik heb gewoon geen zin om het te spelen, ik wordt gewoon duf als ik dat spel speel.
Jammergenoeg alleen op de psx. Je moet even zoeken naar een psx emulator op de pc. En dan moet je Trasher nog ergens vandaan vissen. (PM me maar).