1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, komt dacht ik op alle next gen consoles uit maar niet meer op de pc en nog wel op de psx, zover ik weet.

Hopen dat het een beetje realistisch skaten wordt. Dat auto rijden zag er gaar uit, evenals je skateboard aan je broek hangen. En dan hopen dat je niet weer van die trieste hoge combo's en scores moet halen zoals in deel 4 (en deel 3 ook wel) want dat vind ik echt niks.

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik geloof niet dat het op de psx uitkwam hoor, volgens mij alleen nextgen consoles en pc (later)

3. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    alleen de next-gen consoles. maar in sommige previews lees ik dat je in een bmx kan rijden en in andere niet wat kan wel en wat kan niet.

4. W1CK3DCL0WN-ICP

W1CK3DCL0WN-ICP Juggalo

Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk 2 is de beste thps IMO

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    snap niet wat er nou zoveel beter is aan 2 als aan 1, vind bijde goede games, alleen 2 wat andere levels enzo en wel wat verbeteringen enzo. Vind 3 beste, heb hem op pc en ziet er prachtig uit, zeker na ik deel 4 op xbox zag, dan ziet de pc versie er tig keer mooier uit. Deel 3 heeft coole levels, opdrachten etc en niet overdreven hoge combo's en scores zoals in deel 4.

6. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    [2k] heeft imo gelijk, ik vind 3 ook het vetst. De vrijheid in Tony 4 vond ik niet zo vet. Heb liever heats van 2 minuten en als et niet lukt pech, maar opnieuw beginne!

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Op zich had de vrije heats wel wat, de tijd ging per goal immers in, maar de meeste goals vond ik niks meer met skaten te maken hebben. over vangnetten grinden om olifant te bevrijden terwijl je normaal nooit zo hoog omhoog grind om maar iets te noemen, of die goals waar je maar een paar seconden voor hebt en als je een fout maakt de pineut bent. Nee, deel 3 was het beste.

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ja maar met deel 3 kon je dus geen specifieke goals doen, zoals bepaalde manuals en truukjes. het was altijd de skate en highscore, vond ik best wel saai. okee er zitten wat vreemde goals tussen bij tony 4 maar verder zijn bijv de combo goals en de manual goals veel leuker dan steeds hetzelfde bij 3. ook de pro goals per skater vond ik erg gaaf en dit was onmogelijk met de structuur van tony 3.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    In deel 3 had je ook per level verschillende truucs die je moest uitvoeren, bepaalde flip over een trap bijv. en dan nog eens dat de trics die je moest uitvoeren per skater verschilden.

Deel 4 heeft ook zn voordelen, maar vind de realiteit erin te ver weggeraakt, waardoor het mij vanaf begin aan al minder aantrok. Zo heb ik nog geen competitie gedaan (best 2 out of 3 runs gedoe) terwijl ik flink poosie heb zitten spelen. Zijn dat soms die pro challenges?

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Nee elk level heeft een competitie erin zitten, maar zijn op kleine gebieden, en hééééél erg makkelijk! Ik zelf vond 2 ook het beste, mede omdat die het realistist (:confused:) was. De manual was erbij, en zo was het spel perfect, maar na de komst van de revert en spine transfer raakt het realisme weg. In thps2 zat ook de relaxte 360flip, die trick zag er gewoon heerlijk uit.

Maarja, we zullen zien hoe THUG wordt, er is wel een grote kans dat het besturen van de auto's, bmx-en, erg klote gaat worden, evenals het lopen met de character zelf. En het je-eigen-hoofd-op-een-skater is alleen voor de ps2 omdat EA niet online gaat/mag met de xbox :'-(

Laatst bewerkt: 30 sep 2003
  11. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    meeeeh ik denk zelf dat hij over 4 maanden ofzow op pc uitkomt (das gewoonlijk bij TH spellen) dus denk als je dan op pc hebt wel je eigen hoofd erop ken dumpen

12. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    er komt zo wel veel om hert skaten heen, ik vond dat tennisen in 4 ook al onzin, maar om het skaten zal ik dit spel toch wel kopen

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Als ze tony nu weer verneuken (uitmelken met onzin) dan is het voor mij over met de th reeks.

14. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    zal zeker gebeuren want na 5 delen kan je niet ehct iets nieuws verzinnen

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ze moeten echt realistische tony hawk maken. Kijk naar een run van hem, als ie daar een 900 doet en nog wat truucjes heeft ie gewonnen. Nou moet je tig keer een 900 doen voordat je wordt uitgelachen. Erg zonde. IPV echt skate gaan ze je een beetje een gare auto laten rijden waarmee je kan vliegen enzo.

16. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    die auto is alleenmar om ergens sneller tekomen niemand zegt dat je er in MOET rijden je kan ook gewoon er naar to gaan skaten...

17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, volgensmij verwachten jullie teveel van het BMX-rijden. Ik denk dat je er niet eens trucjes op kan doen, het is alleen maar om van A naar B te gaan...

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Is toch goed als het skaten gewoon weer is uitgebreidt, en je DAARNAAST ook nog superveel andere opties hebt?
    Zolang het skaten maar zo goed blijft als in de voorgaande delen (Heb alleen 1 en 2 gespeeld, en 4 WIL ik eigenlijk binnenkort maybe gaan kopen, maar já...) dan heb je weinig te klagen lijkt me. TH staat bekend om lekker relaxed kunnen skaten, flink aan je high-scores werken, en gewoon lekkere soepele game-play met veel humor erin :)
    Als je dan ook ff kunt sjeesen in een karretje of op een fietsie; mooi toch? MOET niet, maar mag en KAN wel.....niks mis mee.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, maar dan zijn de levels dus ontzettend groot, wat mij minder aanspreekt, en om dan een slecht uitgewerkt item erin te doen vind ik al helemaal niks. Dat autorijden in het thug filmpje ziet er gaar uit, verwacht dan ook niet veel meer van de rest van de game, na deel 4 zo.

20. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo slecht uitgewerkt item wouw je dan dat je een jetpack kon pakken en dan ernaar toe kon vliegen ofzow:confused: |:-

en alleenmaar omdat er een auto in zit verwacht jij niet veel meer van de game|:- hmmmm...

Laatst bewerkt: 1 okt 2003

Deel Deze Pagina