1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kijk naar filmpje en zie hoe die auto er in rondvliegt en supersnel de bocht om ging terwijl je normaal gesproken tegen muur aan zou rijden vanwege je vaart. Dan heb ik liever dat ze dat eruit laten en meer op het skaten letten dan die onzin erin doen. Leuk voor de fun misschien, maar net als in deel 4, veel opdrachten (rodelen, achter wagen hangen enzo) hebben niks meer met skaten te maken en dat vind ik jammer. Daarom vond ik deel 4 dan ook een stuk minder leuk dan de vorige delen, en verwacht ik dat deel 5 ook minder leuk gaat worden.

edit: en dan heb ik het niet eens over die ziekelijke hoge scores en combo's die je moet halen.

Laatst bewerkt: 1 okt 2003
  2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, in plaats van die auto's en andere onzin hadden ze nog een paar vette levels kunnen maken, of realistischere tricks ofzo.

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Bijv. of een goed uitgewerkte competitie, waarin de realiteit terug te vinden is, dus geen scores van een paar 100 duizend op zn minst maar gewoon de echte mogelijke en haalbare truucs beter uitwerken. Maar dat zal er wel niet in zitten dat het een game wordt zoals ik verwacht.

4. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    maar bijv. als er niet die auto in zat ofzo zou iedereen weer zeiken dat alles weer hetzelfde was. en die auto staat ook niet centraal in het spel dus ik denk ook niet dat het autorijden realistisch is. het is gewoon een leuke extratje.

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb liever nog een deel 1 of 2 (of :cool:, kleine aanpassingen en nieuwe levels dan een slecht nieuw spel. Het is niet alleen het autorijden, ook het lopen of klimmen, waarbij de skateboard aan je broekt hangt (zweeft) vind ik ongeloofwaardig. En dat vind ik jammer, want tony hawk had goede games maar dat wordt opgeheven omdat ze met nieuw deel aan de proppen moeten komen en er maar wat in doen zodat het niet het zelfde is.

6. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waarom jullie hem zo slecht vonde de 4. ik von hem eigelijk wel sfeer lekker chillie skateboarde en toch leuke levels. ik denk dat ik de 5 wel ga kope is gewoon leuk op dikwijls opnieuw te spele.
    thps rules_O_ _O_ _O_

7. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    okay [2K] volgens mij kijk jij nu alleenmar naar de minpunten van het spel (wat mij eigenlijk nix boeit) maar ken je ook wa pluspunten vertellen ofnie of ben je hier alleenmar om het spel beetje aftezeiken?

8. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    als je realistisch wil skaten kan je dat ook best doen bij de tony hawk series. dan voeg je gewoon niet zo veel stats toe en dan ga je gewoon in een bowl skaten en in een halfpipe.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Kan ook zeker wel pluspunten noemen van deel 4: erg veel te doen en te unlocken, niet 1,2,3 uitgespeeld, tijd gaat pas in als je goal doet, goede levels (met name alcatraz, of komt het omdat ik daar onlangs weer op vakantie naar toe ben geweest) die erg veel lijken op hoe bijv San Fransisco en Alcatraz er in het echt uit zien. Goed uitgewerkt tricksystem (spinetransfer enzo). Interactiviteit met opdrachten. Erg veel afwisseling, fun opdrachten (achter wagen hangen/racen in rodelbaan, footballers onderuit skaten). Het is absoluut geen slecht spel. Ik heb alleen beter verwacht.

10. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het over THUG:p

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ow ok.
    Kan natuurlijk nog niet zeggen hoe het wordt, maar als ik naar 4 kijk, en daar naar UG, dan denk ik dat deze meer op deel 4 dan op de eerste delen gaat lijken. Aangezien ik de eerste leuker vond dan deel 4 lijkt me deze dus minder leuk dan de eerste delen, maar misschien wordt het wel een goed spel.

12. xsxs

xsxs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eh ik heb ook gelezen dat het spel over internet kan, maar dat dat aleen voor de ps2 is. en dat je je eige gezicht op een popetje kan plaatse via internet, maar nu stond er weer bij ps2.
    gebruiken ze nou de ps2 gewoon als voorbeeld of kan dit gewoon niet op de xbox??

13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik weet niet of jullie het al gezien hadden, maar hier nog 30 nieuwe screenshots van THUG klik

is wel playstation 2 maar je ken wel een beetje zien hoe het gaat. volgens mij wordt het wel een iets serieuzer spel, minder 'blije' levels en funny opdrachten, maar wel een verbetering lijkt me.

als je goed kijkt naar de screens zie ik geen balansbalkje bij de grind en hand-op-halfpipe (damn ben ff naam kwijt maar je snapt m wel) truuks. beetje vreemd maar zou wel wat realistischer zijn. ook zie ik redelijk wat groepjes mensen in de screens, wordt denk wel wat leuker met zo'n echte buurt, vooral bij de halfpipes en bowls staan wat groepjes die je aanmoedigen.

14. shumi

shumi Guest

Kan THUG toch online op de xbox? Er is nu een aparte site op xbox.com waarbij staat dat je ook op de xbox je gezicht erin kan stoppen en er staat:

online play: Experience new games, stats, online rankings, and infinite expansion through downloadable content.

Zou je dus toch ook spellentjes online kunnen spelen? Er staat toch immers ook EXPERIENCE NEW GAMES tussen. dus.....

15. shumi

shumi Guest

he 2k wat loop je trouwens te zeiken over die relaliteit he! Het is een spel! dat is niet realistisch! en als jij het toch een gierig rotspel vindt, slech vindt en niet realistisch genoeg. Waarom hang je dan de hele tijd op deze trhread rond te hangen en te posten, waarmee je alleen maar anderen irriteerd? Koop hem gewoon niet!

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Games horen realistisch te zijn. Bij splinter cell ga je toch ook niet met een biertje in je hand naar de bewakers toe dus dat is een (.... ....) opmerking. En ik mag heus wel zeggen dat er bepaalde delen in het spel mij minder aantrekken. Je wilt toch bij de top horen op je bank, skaten als tony hawk, nou daar ziet het niet naar uit. Niet dat het slecht spel is, maar ik vind dat de scores en combo's niet zo overdreven hoog moeten zijn.

edit: en als er alleen over het goede van een game gepraat wordt worden de slechte punten er nooit uitgehaald en weten ze niet wat er verbeterd moet worden, dus ik vind het helemaal niet zo gek dat er kritiek op een spel geleverd wordt.

Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  17. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Mij irriteer je niet [2k]! *Knuffel*8)

Maar mensen, kan je nou wel of niet online met je Xbox, dit staat dus op xbox.com:

Put your face in the game: This is the first time console gamers can use Neversoft’s proprietary face downloading and mapping technology to put themselves into the game. You can now take a digital photo of your face, e-mail the image to Neversoft, and download the formatted file onto your Xbox to create a personalized game character.

en

Play online: Experience new games, stats, online rankings, and infinite expansion through downloadable content.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    is nog niet zeker, live zal het zeer waarschijnlijk niet ondersteunen maar het is wel mogelijk dat het via system link online gespeeld kan worden

19. shumi

shumi Guest

ik zou dus echt wel graag willen weten of hij online kan net als veel anderen. Zoiets staat er namelijk wel op xbox.com. En als je rankings hebt, dingen sharen, friends en nog wat dingen en downloadeble content dan zal er volgens mij ook nog online play komen. Kan misschien een van de xbw-gasten het vragen aan iemand van microsoft. Of hebben jullie daar geen contact mee?

20. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    okay [2K] in die scores en combo's hedde wel gelijk van je doet trukje in halfpipe maak revert gaat over naar manuel springt weer omhoog doet weer trukie enz. dat zou er tog uit moeten gehaald worden anders heb je zo 1.000.000 scores en das nou ook weer niet leuk maartog... ik kom hier trug in deze thread als de game uit is dan lul ik wel over plus en min punten aan de game ervoor kom ik nie meer trug WUAHAHAHHAHAHA adiosss:p

Deel Deze Pagina