Haha ok, we kunnen niks zeker zeggen als het er nog niet is en alleen maar het goede hopen. Wat me erg cool lijkt is je eigen opdrachten maken. Dat is gewoon echt vet. Lijkt me ook stoer als je een beetje grote skateparken kan maken, en daarin dan goals kan maken. Dat zou het einde zijn, een competitie in je eigen park. Verder verwacht ik grote levels en dat lijkt me wel cool als ze goed uitgewerkt zijn. Levels als Alcatraz zijn erg cool, vooral als je er geweest bent en dan dingen terugziet die je herkent en/of echt met het level te maken hebben.
Is nog niet zeker hoor: kan ook beteken dat het downen van levels, skaters, goals etc ermee bedoeld wordt met experience new games. En aangezien EA zeker nog niet vast staat of het live gaat hou ik ermaar op dat de kans op live klein is maar er zeker wel een kans is voor system link via XBC oid.
Activision kan ook ja, maar dan ben ik in ieder geval in de war want ik heb gelezen dat alleen ps2 versie online ging en de xbox versie niet.
is het ook, xbox.com heeft hun pagina geupdate, er staat niks meer over online. kijk maar dus THUG ALLEEN ONLINE VOOR PS2 hoop dat t wel duidelijk is nu.
nah eerst stond die op de release lijst van bart smit op 29 oktober en nu verschuift die opeens naar 14 november
Maarjah, zoveel releasedata kloppen niet, gewoon wachten totdat een spel er is. Maar ind. het is elke keer een toevoeging van wat onzin bij tony hawk, in ieder geval wel bij de laatste delen. In deel 4 kon je achter auto hangen en door een rodelbaan skaten ofzo. In deel 5 kan je met auto rijden en lopen. In het volgende deel kan je nog gaan vliegen enz. totdat je ineens ala matrix gaat skaten
ik denk dat het bij dit ophoudt. je kan niet echt iets meer toevoegen. of een jetpak waarmee je supertricks kan doen
De combo's en high scores worden elke keer hoger. Laatst ff deel 2 en 4 gespeeld, maar in deel 4 zitten een helehoop leuke dingen, tijdloos is erg goed, maar de scores vond ik overdreven. High score van 900.000, combo op een klein stukje grond van 100.000 gaat gewoon te ver, dat is in deel vorige delen weer beter uitgewerkt. Waarschijnlijk zitten die hoge scores ook weer in deel 5, maar ik hoop dat er nog genoeg te doen is zonder die scores te halen want dat maakte voor mij deel 4 een stuk minder.
die voertuigen lijken me kut, moet je opeens tricks gaan doen met een auto! Het heet toch pro skater? die auto missies zullen wel een pain in the ass worden maar goed. Ik heb 4 dus ik denk niet dat ik deze ga aanschaffen.
nu is het geen pro skater maar underground, maar zelf denk ik dat je die auto's niet echt hoeft te gebruiken het maar een extratje ofzo net als dat lopen, fietsen, bmxen en weet ik veel wat er meer is
in de 1 na laatste oxm stond dat ie only on xbox is, maar in de opm 2 (ps 2 blad) staat ook gewoon dat ie op ps 2 komt, was dat gewoon een foutje van oxm of??
ja lijkt me wel. thug komt uit op alle systemen behalve psx. dus gameboy advance (sp), ps2, gamecube en xbox.