Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij wordt het ook niet echt stunten met voertuigen, en is het alleen om op andere locaties te komen waar je skatend niet of langzaam komt.

2. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    het is gewoon afwachten wat je met die exta voertuigen kan doen.

3. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    heb in het intertoys boekje gezien dat die nu al uit is. want bij true crime en lotr:trotk staat wel bij verwacht 14 november weet er iemand hier al meer van?

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zover ik weet is ie nog niet uit. Maar weet wel dat ik er niet veel van verwacht. Zag laatst wat screens, dat ie op de zijkant van zn board over een stoepie grind en ook nog eens een handstand erop doet (op de zijkant die nu dus boven zit). Dat is te nep gewoon en vind ik echt nergens op slaan. Kijk ik net naar de X-Games. Haalt Tony net aan een 900. Nee, voor mij is het over met de reeks. Misschien dat ik hem nog wel ga spelen, maar kopen, nee.

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hij komt trouwens niet op de pc uit...althans...nu nog niet...net als met thps3/4. Deel 4 is nooit officieel uit gekomen, schijnt via "het illegalë circuit" wel aan te komen zijn :)

6. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    maar die 900 dat is realiteit dit is een game. Je ziet toch ook geen geheim agent als sam fisher een heel gebouw uitmoorden en dan een oorlog redden. Als het te realistisch was is het helemaal dom. jah tony hawk 4 was te nep daar heb ej dan wel gelijk in

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maarjah, je wilt als tony hawk skaten, voorbeeld van de skateboarders, en dan krijg je die neppe trucs die steeds nepper worden. Ik vind het jammer. Ik zou wel eens een echt realistische run willen skaten.

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ff iets (heel) anders.

In Amped2 komt ook een snowskate mode, ik verwacht daar eigenlijk best veel van, ik ga zelf ook een snowskate kopen dit jaar, en lijkt me echt super vet. Hoop dat het in Amped2 een beetje vet is uitgewerkt, en dat je een soort snowskate park hebt (die zijn er in amerika 8)).

Als ik weer geld heb ga ik denk ik opzoek naar Tony Hawk 2X (is deel 2 voor de xbox). Want dat was toch wel de vetste tony hawk! :+ Weet iemand misschien waar ze nog te krijgen zijn voor een scherp prijsje? _O_

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is alleen NTSC hè. Als je een NTSC xbox hebt moet je gewoon ff op ebay of amazon zoeken.

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop skateboard bij locale skateshop en ga ergens realistisch skaten. :{

games zijn gemaakt om je even uit de dagelijkste sleur te halen en je dingen te laten doen die jij nooit zou kunnen oftewel de meeste games zijn niet realistisch. En tony hawk zal en moet hier geen uitzondering op zijn. Ik wil gewoon gekke dingen doen op een skateboard en daar is thps het beste middel voor. En als je de tricks zo nep vind waarom stel je dan niet alleen maar echt bestaande tricks in je trick lijst?

11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ga echt skaten zoals error zij. Of koop bij THPS 4 de simulatie cheat, dan zie je hoe leuk het is om realistisch te skaten.

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook een aantal jaren geleden geinlined op de halfpipe maar de laatste paar jaar zie je alleen maar kleine gassies skaten en daar heb ik ook niet echt veel zin in. Simulatie cheat maar eens gebruiken.

Maar tussen deel 1 en 2 en tussen deel 4 zit een ontzettend groot verschil, en toch deden deel 1 en 2 het ook ontzettend goed. Dat die trucs overdreven zijn is soms lekker, maar die combo's en high scores die steeds hoger worden vind ik te ver gaan. In deel 4 heb ik zeker plezier beleefd, maar zo miste ik de competitie waarin je best 2 out of 3 runs doet, of die moet na heel lang pas komen ofzo en dat vond ik juist een goed onderdeel in de vorige delen.

13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Even offtopic, dat vind ik ook een slap excuus|:-. Er zijn altijd al 'kleine gassies' geweest, maar ik trek me daar totaal niks van aan, als je gewoon je ding doet laten ze je met rust, en vroeg of laat zie je ze nooit meer omdat het te koud is. Of ze gaan xboxen ofzo.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nee ik bedoel, er zijn geen mensen van mijn leeftijd in de buurt die skaten. Of ik moet in mn eentje gaan skaten of met die kleine gassies. Paar jaar geleden zaten we met vele leeftijdsgroepen op de halfpipe en dat was leuk, maar daar zit nou niemand meer op en das best jammer. Maarjah, het is dan ook maar een dorp waar ik in woon:D

15. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Oh oke sorry:9. Laten we maar weer ontopic gaan, is er nou eigenlijk info of de xbox versie wel of niet online gaat?

16. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    offtopic: enne tony hawk is skateboarden geen inlinen hoor dus dat is al helemaal vaag. dan moet je maar agressive inline gaan halen ofzo.

ontopic: nee, je kan wel nieuwe dingen downloaden, online rankings enzo

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Duh, dat weet ik ook wel wat tony doet, maar ik heb geinlined, daarvoor zat ik met zo een nepboard. Maar goed, on topic:

Ik heb zo mn twijfels over deze game.

18. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch weet ik 99% zeker dat thug niet online zal gaan.. want op geen enkele boxshot die ze zover online hebben gezet staat op geen enkele het oranje xbox live randje. daarnaast hebben de makers zelf gezegd dat alleen ps2 online zou gaan.
    + kijk eens hier:
    http://www.xbox.com/en-us/tonyhawksunderground/default.htm
    en
    http://www.xbox.com/en-us/amped2/default.htm
    http://www.xbox.com/en-us/armada2/default.htm
    notice de "live enabled" logotje aan het begin van de pagina?

en tis waar dat het kut is om alleen te inlinen maar ik doe het nog steeds (met jongere gastjes) en dat gaat wel.

Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb tony 3 op de pc en die was supermooi en online, dat was erg cool. Kom ik met deel 4 op de xbox, is ie een stuk minder mooi en niet online, alleen xbc enzo maar daar zijn bijna geen servers voor. Best jammer want dit zou echt cool zijn (is!) om online te spelen.

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    eerste review op ign.:D

Deel Deze Pagina