1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk 5 Details

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 14 mei 2003.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon zelf hosten, komt altijd wel iemand vooral savonds. ik deed het ook een hele tijd maar uh ik vind thps4 juist mooier, die felle kleuren die je in thps3 vind, vind ik net ietsje minder eruit zien als thps4

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien dat het komt omdat ik deel 3 op pc met maximale instellingen speelde en op xbox is dit een standaard reso en effectweergave. Maarjah, met sneller inet maar weer eens wat games hosten, vond het altijd wel leuk om tony hawk online te spelen.

3. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Op ign is een Review van THUG

-->http://xbox.ign.com/objects/545/545799.html?ui=cb_like_02<--

Hij krijgt een "Overall Score" van 9.0, dus weer échte tony hawk kwaliteit, maar voor meer info moet je ff de review lezen :)

Paar screenshots erbij:

Om nou te zeggen dat ik dit mooi vind, da's iets anders anders

Zo werkt het zelf een trick maken dus :'-(

Check die hoofden *)

Ziet er voor mij allemaal niet super uit, maar het zal vast wel weer lekker spelen :)

De scores van deze reviewer met uitleg:

9.0 Presentation
    Highly functional menus, excellent Park editor, and an enjoyable story new story mode.

7.5 Graphics
    Great animations and scenic levels, but overall, not terribly impressive. Better looking on Xbox and GameCube.

8.5 Sound
    Eighty frickin' songs! Kiss! Jane's Addiction! The Clash! Agh! So much goodness!

9.2 Gameplay
    PS2 owners get the best deal: Face scans and a huge list of online games. Off-the-board moves are an acquired taste at best.

9.0 Lasting Appeal
    Surprisingly deep levels, excellent replay value, and for PS2 owners, the online play takes this game into the stratosphere.

P.S: De review is gebaseerd op de xbox versie :eek:

*gaat weer verder met THPS3 op de pc _O_

Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Check die text, echt fuckin dom! Badass COMBO line! Don't choke!

Wat ik wel fucking vet vind, is dat Arto Saari er bij zit!

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PS2 owners get the best deal: Face scans and a huge list of online games. Off-the-board moves are an acquired taste at best.

Ik dacht dat xbox ook facescans kreeg. Anyway ik ga deze helaas overslaan totdat ze er een onlineoptie in doen. Tering zeg kan er echt niet tegen dat ze dat bij de ps2 wel hebben. Graphics zijn volgens mij nog niet echt verbeterd zo te zien

6. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    grafics zijn ook niet echt nodig, ik weet nog niet of ik hem haal, ik wacht de reviews af, anders koop ik hem in de x bazar

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem is ook dat meestal de pers ps2 en xbox screens door elkaar halen, geloof mede game zal er stuk beter uitzien dan die 2de screenshot.

en je hebt ook een opdracht en dan praat er een dude 1337 taal.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Om my god, check die comboline! Hoop dat het begin even leuk is als deel 4, maar zodra de hoge scores en combo's komen ga ik weer afhaken:D

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

IGN is een goede site hoor, die halen niet zomaar de screens door mekaar :confused:

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeft niet perse door hun zelf gedaan te zijn, hun krijgen dat ook weer van sites en dan op den duur kan er gewoon fouten in komen.

11. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    huh zit arto saari erbij???? ik dacht weer de bekende net als tony hawk bob burnquist enzo. lijkt me sterk dat arto saari erbij zit.

12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Lees die review dan|:-

13. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    heb de review gelezen van gamespy is ook tof dat paul rodriquez erbij zit en mike valley.

14. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    arto is bekend

15. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    jah arto is bekend bij de boarders. maar die andere gasten die bij tony hawk 4 zitten zijn ook meer bekend bij de niet boarders

16. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    (weet niet of die erin zit) maar ze zoude da kleine menneke van 13 erin moeten doen die is ook al pro en bes wel goed:p

17. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    ryan sheckler. ik denk dat ze die als er een volgende tony hawk komt wel inzetten. lijkt met vel tof.

18. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook, ben niet zo'n hardcore gamer dat ik alles wil halen, thps 4 heb ik veel fun beleefd, maar de laatste 2 levels vond ik gewoon te moeilijk

19. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    WTF.....waarom staat er nu op de lijst van "games van november" dat THUG pas op 21 nov. uitkomt ?????

20. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    misschien omdat ie is uitgesteld ofzo? Ben niet zo op de hoogte van dit spel en de releasedatum maar op tothegame.com staat ie idd op 21 NOV,

http://www.tothegame.com/search.asp?title=underground

Deel Deze Pagina