1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    focus kan wel tijdens manual flatland? gewoon je tricks maken als je in slow mo zit
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    nou prima spelletje hoor. Niet echt heel vernieuwend, maar de nieuwe toevoegingen zijn prima, natuurlijk nail the trick.

    Wat ik wel jammer vind zijn 2 dingen, een is de framerate. bij mij op mn normale tv is dat soms best klote. twee is dat sick echt te sick is. Soms wordt je gedemotiveerd als er mensen zijn tijdens wedstrijdjes die 10 mil. punten hebben terwijl jij op de 2e plaats staat met 1 mil. punten.

    maar overal voor de fan zeker een cool spel, voor de liefhebber van andere hawk games die hebben misschien al genoeg van dit, en voor de beginner van hawk games een aanrader.
     
  3. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    linker knuppeltje indrukken voor slowmo. en dan je tricks maken :thumbs:
     
  4. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook en uiteraard GOW, gisterennacht ff gespeed.

    Maar als ik quick match ging doen online deed mijn xbox360 niks meer :confused: meer mensen hier last van? single player geen problemen heb alleen de tutorial gedaan en 1 missie waar je over een hek moest springen, sick heb je wel meer stats voor nodig.

    Maar mijn vriendin brengt hem vandaag terug om te ruilen voor een andere en hopelijk doet die het dan wel, anders ligt het aan mijn xbox360
     
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf nog niet live gespeeld maar ik zal het vanavond even proberen.
    Idd voor sick moeten de stats wel omhoog, sommige sick dingen, die zijn echt te sick.
     
  6. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je met dit spel allemaal doen op live dan? alleen een beetje met z'n
    2en rondskaten of hoe moet ik me dat voorstellen? Vond de demo iig errug strak.
     
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige keer konden jullie al lezen over de nieuwe ontwikkelingen die deze laatste Tony Hawk voor ons in petto zal hebben. Nu we het spel ook zelf aan een test hebben onderworpen (en dankzij de demo op de Marketplace jullie ongetwijfeld ook), is het tijd om het multiplayergedeelte onder de loep te nemen, en natuurlijk krijgen jullie ook onze eerste ongezouten indrukken voorgeschoteld.

    In Tony Hawk’s Project 8 zullen jullie je online in maar liefst zeven onderdelen kunnen uitleven en dit met maximaal acht spelers (met een naam als Project 8 zou minder ronduit belachelijk zijn). Het basisprincipe is, zoals verwacht, overal hetzelfde: zoveel mogelijk meesterlijke tricks en ijzersterke combo’s uitvoeren. Gelukkig zijn er voldoende verschillen tussen de modi om je aandacht vast te houden.

    In Horse speel je één tegen één en is het de bedoeling om je tegenstander af te troeven. Om beurten voer je een trick uit en is het aan de andere om een nog strakkere move uit zijn plank te schudden. Lukt het je niet om de tegenstand te overstijgen, dan krijgt die een letter. De eerste die het woord ‘horse’ kan spellen is de winnaar.

    Tijdens Trick Attack moet je binnen de tijdslimiet de hoogste score halen om op het hoogste schavotje te mogen pronken. In Combo Mambo werk je ook met een tijdsbeperking, maar is het de bedoeling om de beste combo (diegene die het meeste punten opbrengt) neer te zetten. Een mode die, gezien de gekende wijde speelwereld en het nieuwe Nail The Trick-systeem ongetwijfeld voor onvergetelijke momenten zal zorgen. Een andere online variant is Score Challenge, waar je als eerste een vooropgelegde score moet zien te behalen. Snelheid en nauwkeurigheid vormen hier de gouden combinatie. Als laatste in dit rijtje vinden we Combo Challenge. Net als in de Score Challenge moet je een bepaalde score halen, zij het dan wel in één enkele combo. Wees er maar zeker van dat hier veel gevloek zal volgen wanneer je net die laatste ramp, rand of pijp mist en, aldus, zwaar gepijpt wordt.

    Graffiti laat je toe om objecten waar je een trick uitvoert te taggen. Er is echter wat tactiek mee gemoeid, want andere spelers kunnen objecten overnemen door een er een hogere score op te halen. Ga je de hele map af, dan verlies je misschien het overzicht, terwijl een kleiner gebied waarschijnlijk te weinig potentieel biedt. Welke keuze je ook maakt, het perfect uitvoeren van moeilijke combo’s zal in ieder geval veel helpen.

    Als laatste kan je kiezen voor de Walls-mode. Deze deed mij onmiddellijk denken aan één van de minigames van bij Fuzion Frenzy. Tijdens het skaten zal je gevolgd worden door een ‘muur’, en is het de bedoeling om andere skaters in te sluiten. Naast een goede tactiek zal je ook hier over de nodige skills moeten beschikken, want hoe langer de combo’s, hoe langer het stukje muur dat je meesleept en dus hoe meer kans je hebt om iemand in te sluiten. Ongetwijfeld een leuke afwisseling van het standaard ‘kijk hoe goed ik tricks kan uitvoeren’-principe!

    Mijn speelsessie begon zoals het mij in het echt ook zou vergaan, namelijk met veel vallen, want als absolute Tony Hawk-noob was het even wennen aan de controls en mijn personage schuurde dan ook meerdere malen met zijn façade over het asfalt. Na enkele minuten lukte het dan toch om enkele basistrucjes uit te voeren, en ik was dan ook zeer benieuwd om dat nieuwe Nail The Trick-systeem uit te proberen. Wanneer je in een sprong beide thumbsticks induwt, zoomt het spel in op je voeten en je skateboard. Door één (of beide) stick(s) te bewegen geef je een draai aan je plank en is het de kunst om je benen uit de weg te houden en veilig neer te komen. Geen eenvoudige opgave, maar zeker een toevoeging die voor heel wat extra spelgenot zal zorgen, het aantal verschillende tricks op zowat oneindig brengt en die vooral voor doorgewinterde Tony Hawk-spelers een leuke uitdaging zal vormen.

    Het vallen wil ik graag nog even onder jullie aandacht brengen. Tijdens bepaalde situaties zal je personage zijn val proberen te breken door bijvoorbeeld op zijn knieën in een ramp te schuiven. Helaas zijn deze animaties te beperkt aanwezig, en je zal dan ook veelvuldig merken dat men opteerde voor ragdollphysics. De eerste keren is er niets mis mee en is het zelfs hilarisch om te zien hoe je personage als een lappenpop door de lucht vliegt alvorens onzacht in aanraking te komen met het decor. Na een tijdje begint het echter storend te werken (gelukkig zijn ze te skippen met de X-knop) en het realisme dat men beoogde te bereiken is tevens ver zoek. Wanneer ik van enkele meters hoogte zou vallen, zou ik toch proberen om zo ‘zacht’ mogelijk neer te komen. Ter aarde storten alsof mijn hele beenderstructuur verdwenen is, hoort daar nu eenmaal niet bij.

    Laat dit ene minpunt dat ik aanhaalde wel zowat het enige zijn dat ik op heb te merken aan deze Tony Hawk. Voor echt alle mogelijke zaken te testen en bijgevolg een beter beeld te krijgen, was mijn speelsessie te kort, maar de dingen die ik zag, hoorde en speelde, op die enkele minpuntjes na, gaven mij in ieder geval een goed gevoel. Een enorme wereld, volgestouwd met allerhande objecten, eenvoudige én moeilijkere controls, en er nog goed uitzien ook. Of dat nog kan mislopen, lezen jullie binnenkort in onze review.
     
  8. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net ook gehaald en even in de winkel gespeeld, en het is echt een fantastische toevoeging aan de Tony Hawk series! Alleen ga ik het niet heel erg veel spelen de komende tijd aangezien ik fanatiek GoW aan het spelen ben! ;)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat slow-motion effect om je eigen tricks te doen, gaat dat niet irriteren?
    Heb een filmpje gezien waarbij dat veel gebruikt werd en na een paar keer was ik het wel zat om te zien. Misschien dat het anders is als je het zelf speelt.
     
  10. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je bepaald het zelf wanneer je het gebruikt, tuurlijk zijn er wel opdrachten die eindigen in een slow motion.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ok. En is het nog van invloed op je score (tov tricks die niet in slowmo worden uitgevoerd), of meer voor de sier?
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou in combo's krijg je voor elke flip die je handmatig doet dus X er bij, als je een sierlijke kickflip over een trap met een max van 5-6 flips krijg je 10.000 punten waar normaal 4000 max.

    dus ja, al vind ik het soms wat weinig al ziet het er heel vet uit.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat ik nu uit jouw post haal is dat de Multiplayer de volgende opties heeft:
    - Horse
    - Trick Attack
    - Combo Mambo
    - Score Challenge
    - Combo Challenge
    - Graffiti
    - Walls Mode

    Dus het is niet mogelijk om Free Skate online te doen? =(
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, ik zal vanavond die wall mode eens proberen die lijkt me wel leuk.
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    is de uiteindelijke game veel aangepast t.o.v. de demo? animaties, framerate, graphics?
     
  16. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Free skate is gewoon totdat de server een game start ;)
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Horse online, ultiem!!!!!!!!!!!!!

    eindelijk zit het er in

    kan iemand wat over de rankings, zijn er bijvoorbeeld ook multiplayer rankings?

    of zijn het alleen rankings van langste grind op stukken in de single player enzo
     
  18. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een paar uur aan het spelen, en hij is TOP! De beste TH ooit!
     
  19. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0


    lukt dus niet, als je balkje knippert, zo rood - geel kan ik em in de lucht wel slomo-en met alleen linker stick ( dus neit nail the trick ) maar gewoon tijdens manaul enzo doetie niks
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Video reviewtje van IGN. Het krijgt "slechts" een 7,8.

    http://media.xbox360.ign.com/media/803/803274/vids_1.html

    Kritiek;

    - Je kan maar een aantal skaters kiezen.
    - Heel weinig edditen opties (als je board, persoon, truuks, parken etc)

    Je moet hem even ingedrukt houden, dus niet 1 keer snel klikken ;)
     

Deel Deze Pagina