1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb al een paar dagen niet meer gespeeld dus ik weet niet zeker of ik het goed in mijn hoofd heb, maar ik zou in ieder geval geen gebruik maken van die kicker en bowls op het dak. Dan vlieg je idd meestal veel te hard en ver. Persoonlijk grindde ik over die rail die rechts van die bowls staat om vervolgens met een fliptrick naar links te springen op dat kleine verhoogde stuk. Hierdoor val je als het goed is en ik kwam zo 9 van de 10 keer bij de pins terecht. Heb er nog wel even over gedaan om hem op Sick te halen though. 8)
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het, het is een rot missie :p zelf heb ik m ook maar met gelukt op pro gehaald, als je bij de eerste quarter omhoog gaat moetj e spinnen naar beneden, en niet te al veel vaart maken... zorg dat je je controlstick naar achterhoud en rustig je skater door de lucht bestuurd en zo de pins om''bailt''... anders weet ik niet hoe ik het meer deed... veel suc6
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ey gasten, ik krijg het niet voor elkaar om die wallplant op SICK te krijgen in het skatepark, hoe hebben jullie dat geflikt?

    Ook die Natas spin op die palen voor de factory in de slums begrijp ik niet hoe ik die moet doen......please help :)
     
  4. 212MACE

    212MACE Army of 2

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ik word ook gek, ik moet nog 1 goal halen, boven op het dak bij de slums. Als ik de missie van bam doe, dan kan ik naar dat dak toe grinden, maar als ik dat gewoon zonder missie wil doen, is dat touw weg. Hoe kom ik op dat dak!?

    ( Fast lane to Pain!) is het
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2006
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    voor dat hoge gebouw heb je die krotten huisjes, op 1 van die huisje ( het aller dichts bijzeinde als je factory binnenkomt ) kan je op een lange draad grinden, en op het huisje zelf, op dat huisje staat een boord met '' liquid of liquir '' ik weet niet welke, maar zo iets... grind dat eraf en er gaat bij dat gebouw een deur open... erin gaan, krijg je sectret spot, e ndaar ben je dan op het dak


    zelf ook een vraagje... in 1 of ander park heb je ene blauwe pool met 5 rails die over het gras verschillend lopen waar je ook een foto shoot heb... daar in de buurt heb je iets dat je uit de pool moet springen, en dan sick, moet halen door op 1 of ander dakje te springe.... hoe is die echter mogelijk te halen:confused:???
     
  6. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wallplant in het Skate Park is ook nog één van de 7/8 goals die ik op Sick moet halen, begrijp echt niet hoe je die ooit kunt halen. 8)
    About de Natas Spin, je moet gewoon van paaltje naar paaltje spiringen, maar op een bepaald moment kun je de volgende niet halen. Spring dan recht vooruit op de grond in Manual en Natas Spin op het achterste paaltje. Daarna via die weer terug richting het middelste paaltje. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. :9

    En ook dat is nog één van de goals die ik bij lange na niet op Sick kan halen. Pro kan ik nét halen, maar meer ook niet. Lijkt wel onmogelijk.
     
  7. 212MACE

    212MACE Army of 2

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    Thanks voor je uitleg :) heb hem nu gehaald, wat betreft jou vraag, ik kom ook maar tot pro, en zeker geen cm verder|:-
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    dan hebben toch veel meer mensen moeite met dat uit die pool springen.. inderdaad een hele lastige... Neversoft heeft wel goed geluisterd dat het moeilijk moet worden... :| lijkt wel alsof die alleen te halen is met moon gravity als het erin zit
     
  9. 212MACE

    212MACE Army of 2

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    En die cheat kan ik nergens vinden, iemand daar een linkie van?
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Doordat er achievements te verdienen zijn en algemene ranglijsten zijn kan je geen cheats gebruiken....helaas en ze zijn er ook niet voor zover ik weet.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nou, als ik dat doe spring ik nog over het pro paaltje heen o_0

    edit: 1 min later heb ik hem. En meteen ook sick.
    Ik sprong naar PRO met caveman dan kan je ook terug met 'vliegen'. En kan ik meteen door manualen naar SICK! :)
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2006
  12. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daarbij? Volgens mij is die shit gewoon echt..
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu een update beschikbaar! gewoon ff cd erin leggen en hij geeft het vanzelf aan.

    volgens mij hapert hij nu iets minder als je van gebied naar gebied rijd en in de gebieden zelf... voor de rest weet ik niet wat er nieuw is aan de update
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    NOO :'-(
    Ik heb mijn goeie popetje delete :mad:
    Ik had nieuwe gemaakt voor de lol. Toen stond er opslaan over previews save game, toen deed ik dat. :mad:

    Nu helemaal opnieuw beginnen.
     
  15. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik merkte het ook, ze hebben de game engine iets opgepoetst... maar carreer mode blijft zaad, free skate en multiplayer lopen als een tiet.
     
  16. 212MACE

    212MACE Army of 2

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter tot pro springen, dan naar rechts zit een rail, daar railstall je dan op, en hop je zo naar het sicke paaltje:)
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet hier iemand hoeveel procent je ongeveer op pro/sick moet halen om tot de vierde plaats te geraken? Ik heb nou ongeveer 55% van de goals op Pro iets van 17% op Sick en 18% op Amateur. Ik wil de 4e plaats nog proberen te bereiken. Maar plaats 1 lijkt me echt onmogelijk. Met name de classic goals ga ik dus never nooit op Sick halen:eek: .
     
  18. 212MACE

    212MACE Army of 2

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb nu alles PRO, niets amateur, en 15 op sick.
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta ondertussen op plaats 4! met : 57% pro 21% sick en 17% amateur!
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Vierde plaats is goed te doen hoor, die kreeg ik vrijwel gelijk na die tony challenge, ik zal ff kijken hoeveel ik op pro en sick heb, ga nu langzaam voor de eerste plek maar dat lijkt me echt pittig.
     

Deel Deze Pagina