Wat ik eigenlijk wel wil in deze - scoreboards, ik vond online snel vervelen omdat je steeds maar moest wachten en niks zeggende potjes moest spelen - mogelijkheid tot Horse 1 vs 1 op Live, veruit de beste game mode
oooh THPS: 2 was the bomb! dat lege zwembad zat daar ook in btw daar kon je hele vette moves uitvoeren! hopelijk word deze net zo goed als deel 2 uit de serie dan ga ik hem zeker halen!
ten 1e is het nog een vroege screen, ten 2e is het OF heel slecht gedaan omdat je kan zien dat er bijv. schoenen aan hangen terwijl het lijntje strak is, OF het is een glazen wand om het zwembad heen, die heb je in het ech took. EDIT: als ik de trailer zie... enige woord waar ik op kan komen is WOW! het spel word nu echt next-gen. En die tricks zien er zoooooo super realistisch uit!
Zwaar dope trailer mensen! Ze hebben me weer warmgemaakt voor de nieuwe tony hawk, wat al velen delen niet meer gebeurd is. Probs!
ze werken in de trailer heel veel met dat blurr-effect... als je even nadenkt is dat wel heel simpel om lelijke stukjes level weg te werken, en toch ziet het er ongelooflijk gaaf uit. Ik hoop dat THPS hierbij weer nieuw leven in word geblazen... want die catastrofes van de spellen na nr. 2 phfoe..
http://archief.xboxworld.nl/image/40553?displaymode=popup das toch wel echt de mooiste die der tussen zit..
ik zie alleen wel weer veel onmogelijke dingen. dus van die grinds 16 meter omhoog enz, ik hoop dat dat soort dingen wel meevalt.
http://archief.xboxworld.nl/image/40595?displaymode=popup *kijkt naar de nose* Als Bob dit IRL doet heeft is hij niet blij meer. Ik hoop dat er nu echt geskate kan worden.. Like net een kickflip van een 12 stair ofzo.. Maar dat je er ook echt een paar keer voor moet doen, want die combo's en alles first try landen zijn zoo 2005. Ach, die switch heelflip boardslide van P-Rod zag er iig subliem uit!
Nieuwe gameplay trailertje: Tony Hawk's Project 8 Gameplay Trailer [Quicktime] Tony Hawk's Project 8 Gameplay Trailer [WMW] Tony Hawk's Project 8 Gameplay Trailer HD [Quicktime] Tony Hawk's Project 8 Gameplay Trailer HD [WMW]
Realistisch me reet, kijk hoe snel ze gaan, onmogelijke trics doen + die gap over dat dak zeg maar, die neger die doet wel 3 verschillende tricks, je ziet enkel zijn voet bewegen en de rest van zijn lichaam in de lucht niet. Wéér hetzelfde. =/ Ik wil realistisch skateboarden.
Hoop dat er een movie maker in voorkomt. Zie het al voor me dat er in co-op een iemand de tricks gaat doen en een ander er met een camera achteraan gaat. En dat je dan ook allemaal van die verschillende filters erop kan zetten enzo. Damn dat zou cool zijn
lijkt met stoer als het een MMO wordt.. kan je lekker met z'n alle in een stad racen, aan contests meedoen en elkaar lekker omverbeuken..en je eigen 'gang' hebben voor contests en je eigen skatepark.
Ja ik vind het ook lame.... maar een relistische skate game is alleen cool voor mensen die echt skateboarden en weten hoe moeilijk die tricks zijn. Gamespot rapporteerde wel dat "nail a trick" mode ontzettend vet is en dat je daar met je analoge knuppels je voeten bediend en daarmee in slomo ingezoomed op je voeten lijpere kan doen.