1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk wel wil in deze

    - scoreboards, ik vond online snel vervelen omdat je steeds maar moest wachten en niks zeggende potjes moest spelen

    - mogelijkheid tot Horse 1 vs 1 op Live, veruit de beste game mode
     
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh THPS: 2 was the bomb!
    dat lege zwembad zat daar ook in btw daar kon je hele vette moves uitvoeren!
    hopelijk word deze net zo goed als deel 2 uit de serie dan ga ik hem zeker halen!
     
  3. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt dit weer echt een sim en zit er niet zoveel van die jackass-ongein in.
     
  4. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ten 1e is het nog een vroege screen, ten 2e is het OF heel slecht gedaan omdat je kan zien dat er bijv. schoenen aan hangen terwijl het lijntje strak is, OF het is een glazen wand om het zwembad heen, die heb je in het ech took.

    EDIT: als ik de trailer zie... enige woord waar ik op kan komen is WOW! het spel word nu echt next-gen. En die tricks zien er zoooooo super realistisch uit!
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2006
  5. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar dope trailer mensen! Ze hebben me weer warmgemaakt voor de nieuwe tony hawk, wat al velen delen niet meer gebeurd is. Probs!
     
  6. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja... uhh probs!?
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    deze ga ik zeker halen!! naja, waarschijnlijk:p
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De trailer overtuigt mij echt, hier nog een vet plaatje:

    [​IMG]
     
  9. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ze werken in de trailer heel veel met dat blurr-effect... als je even nadenkt is dat wel heel simpel om lelijke stukjes level weg te werken, en toch ziet het er ongelooflijk gaaf uit. Ik hoop dat THPS hierbij weer nieuw leven in word geblazen... want die catastrofes van de spellen na nr. 2 phfoe..
     
  10. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    begin post ge-edit:
    + concept art
     
  11. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie alleen wel weer veel onmogelijke dingen. dus van die grinds 16 meter omhoog enz, ik hoop dat dat soort dingen wel meevalt.
     
  13. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    *kijkt naar de nose* Als Bob dit IRL doet heeft is hij niet blij meer.

    Ik hoop dat er nu echt geskate kan worden.. Like net een kickflip van een 12 stair ofzo.. Maar dat je er ook echt een paar keer voor moet doen, want die combo's en alles first try landen zijn zoo 2005. Ach, die switch heelflip boardslide van P-Rod zag er iig subliem uit!
     
  14. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Realistisch me reet, kijk hoe snel ze gaan, onmogelijke trics doen + die gap over dat dak zeg maar, die neger die doet wel 3 verschillende tricks, je ziet enkel zijn voet bewegen en de rest van zijn lichaam in de lucht niet.

    Wéér hetzelfde. =/ Ik wil realistisch skateboarden.
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat er een movie maker in voorkomt. Zie het al voor me dat er in co-op een iemand de tricks gaat doen en een ander er met een camera achteraan gaat. En dat je dan ook allemaal van die verschillende filters erop kan zetten enzo. Damn dat zou cool zijn :D
     
  17. basovich

    basovich Guest

    lijkt met stoer als het een MMO wordt:)..
    kan je lekker met z'n alle in een stad racen, aan contests meedoen en elkaar lekker omverbeuken8)..en je eigen 'gang' hebben voor contests en je eigen skatepark.
     
  18. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het net NIET realistisch hebben :) Geef mij maar lekker combo-en met onmogelijke trucs ;)
     
  19. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook lame.... maar een relistische skate game is alleen cool voor mensen die echt skateboarden en weten hoe moeilijk die tricks zijn.

    Gamespot rapporteerde wel dat "nail a trick" mode ontzettend vet is en dat je daar met je analoge knuppels je voeten bediend en daarmee in slomo ingezoomed op je voeten lijpere kan doen.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zit er mooi uit!
    Geef mij ook maar onrealistisch, dan kan ik combos van miljoenen maken :D
     

Deel Deze Pagina