1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke bedankt :)

    Maar in het filmpje van skate park laat hij de gap 'legde 2 rail' niet zijn!

    Waar zit die? :D
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik las steeds over dat jullie maar 1 save hebben enzo .. maar als ik de game opstart en ik was career aan het doen ..en bij deze save's kan je uit meerdere slots kiezen ..dus snap het probleem nu niet zo :confused:
     
  3. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je dus je 360 start en multiplayer gaat spelen en vervolgens saved, save je over je carreer heen.

    Wat je dus eigenlijk zou moeten doen, is eerst je career loaden en dan eruit en dan online gamen. Tenminste volgens mij is dat het geval ;)

    Wat was je score daar trouwens ? Wel erg aso :p
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    GVD heb ik eindelijk die 5 mil achievement is er weer een groot deel van me career weg. Nou krijg ik heb het wel gehad.......... wat een irritante bug zeg.
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat was jouw strategie voor die dikke 5 miljoen combo dan? Ik heb uberhaupt nog niet geprobeerd, maar mijn hoogste komt denk op 1 miljoen uit, dus ik weet nog niet hoe ik dat ga aanpakken. Trouwens, als je bij sites kijkt over de achievements, stond er bij mij dat ze Nearly Impossible zijn, en ja, daar heeft het wel gelijk in
     
  6. XboxAgent

    XboxAgent Robbert

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk 40-50mln, wel lekker geinproviseerd. beetje lines rijden is zo saai en eenvoudig ^^
     
  7. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja het moet ook niet te makkelijk zijn vind ik ;).
     
  8. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ook niet TE moeilijk :/
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Sommige achievements mogen best moeilijk zijn. De achievements van THP8 zijn nog wel te doen, als je het vergelijkt met bv Tiger Woods 2006 :|
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is precies de bedoeling bij de goal: kiddy pool target?(die in het pretpark) ik land makkelijk op de pro target maar er staat steeds failed. wat doe ik fout?
     
  11. GeJel

    GeJel Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je met al die stokens doen? Ik heb alle trucs gekocht en heb er nu zo'n 5000 over, maar kan alleen nog maar skateboards van 25 per stuk kopen. Of moet je daar online iets mee? (ik speel alleen singleplayer)
     
  12. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    nee , voor de rest zijn ze nutteloos
     
  13. GeJel

    GeJel Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dan weet ik nu dat ik niet meer zo hard hoef er vandoor hoef te gaan als ik weer eens achterna gezeten wordt.
     
  14. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    All pro challenges completed
    You stepped upto the challenge. You did everything the pro's challenged you to do.

    Ik heb alle pro challenges gedaan waarom krijg ik deze achievement dat niet?
     
  15. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Omdat je ook nog een opdrachtje van Tony moet doen, dan wordt deze achievement unlocked.
     
  16. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is die dan? Als je op nummer 1 staat?
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, voor nummer 4
     
  18. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt.

    Ik kan die filmpjes niet downloaden van die site :confused:
     
  19. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    rechtermuis, save link as...
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej, ik had een vraagje...

    Zodra ik mijn Tonyhawk opstart begint hij vast te lopen bij het introfilmpje (met al die slowmotion tricks) maar ik zou niet weten waardoor. Er zitten geen echte grote krassen op de disc en de rest van de games draait mijn 360 wel perfect! Persoonlijk denk ik dat het iets met mijn harde schijf te maken heeft aangezien ik eerst gewoon op start kon drukken om het filmpje te skippen.

    Ik had begrijpen dat je je cache kon legen door de A knop in te houden tijdens het opstarten. Maar kan iemand mij dan precies vertellen van wanneer tot wanneer je dat moet doen. En mocht dat niet helpen dan zou ik graag willen weten hoe je je harde schijf formatteert (dat haalt toch geen saves weg he?) want misschien kan ik het daarmee oplossen!
     

Deel Deze Pagina