Dit is echt een demo waarop ik niet kan wachten! De enige twee Tony games die met tegenvielen waar 4 en THUG2, en omdat dit weer een nieuwe Tony reeks wordt verwacht ik er het beste van!
ff iets, ik ging vandaag alvast deze game bestellen en vroeg nog ff voor de zekerheid wnr die uitkwam, ze lieten de lijst zien, en er stond '' 3 november '', dus ik weet niet of t waar is, maar ik hoop dus wel dat die op 3 november uit komt, is toch iets eerder dan 17
ik hoop dat ze weer genoeg nieuwe shit er bij doen , want bij 4 was niks nieuws, en bij thug 2 ook niet ... dus ja.. we zullen zien
De kwaliteit van de graphics is nieuw . Ik haal hem denk ik niet bij de release, er komen ook nog veel andere spellen uit rond die tijd en die hebben ff voorrang, maar in mijn verzameling komt die cker :b:
Wat ook nieuw is dat je in Focus met de 2 sticks de voeten apart kan besturen en zo tricks doen. Als je dit doet verdien je extra punten.
Ik wacht persoonlijk wel eventjes op play-asia. Scheelt toch een hoop. Hier trouwens een multiplayer hands-on impressie: http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1473/Tony-Hawks-Project-8/p1/
yup kopen via play-asia als die daar regiovrij op komt anders maar 2e handsje scoren via xbazar... ben wel groot THPS fan maar niet dat ik €65,- er voor neer ga leggen
ik koop m gewoon wnr die uitkomt, heb m toch al besteld, net als gears of war, heb ze beide tegelijk besteld , ik wacht gewoon op het telefoontje, en dan meteen naar de zaak.. ben wel benieuws naar de achievments... Tony hawks project 8 gaat toch zeker wel online??
hoe lang doet play asia er dan meestal over voordat ze em op de site zetten ? wil deze game nl wel erg graag vermaak me altijd zo lang met TH games
a nice little read http://blogs.ign.com/Project8team/2006/10/11/33338/ gaat over de mocap.. is wel interessant
zoals het er nu uitziet weer geen online leaderboards, gaat mij bij dan weer snel vervelen ach ja, off line multiplayer gebruik ik toch het meest
Bestelling duurt tot twee weken (SR had ik na zes dagen) en een paar dagen na de release wordt bekend gemaakt of ie regiovrij is. Geduld is dus een schone zaak.
Lijkt me wel vet om met meerdere skaters tegelijk te cruizen in een level .. of kan dat dan weer niet ?? ik heb me altijd vermaakt om met ze 2en graffiti mode te spelen , ga deze zeker ook halen !! wanneer is de release datum van dit spel eigenlijk ?