Klik daarzo rechts staat het en dat is recently updated want toen ik laatst keek stond Australie er nog niet bij. Maar goed we zien wel als het op de officiele site staat. Wtf heb jij het over? 27 oktober is op een vrijdag. 7 november is op een dinsdag. 17 november is op een vrijdag. Dus volgens mij heb je in verkeerde topic gepost? :
inderdaad =) als in morgen, morgen vroeg, dan vroeg opstaan, want heb best een drukke dag XD, (vriendin komt langs en savonds pokeren met vrienden jaa jaaa druk he)
morgen zeker downloaden, toch al vroeg vrij van school, ff nieuwe kleren kopen, en meteen downen die demo! game ga ik zeker kopen, tot die tijd maar ff de demo spelen!
Ik ga 'm ook downloaden. Altijd al met plezier Tony's games gespeeld op uitzondering van twee delen (THPS4 en THUG2). Deze game bevat wederom weer allerlei nieuwe mogelijkheden, dus als de demo leuk is: KOPE DIE HAP!
morgen is 1 over 12, dus als die er om 1 uur nie is, dan word het smiddags denk ik =P, *gaat tot half 2 wakker blijven*
Da's ook weer waar. Maar toch, is wel lame dat je in die 1,5 uur ook een spel had kunnen spelen. Ja, dat is hetzelfde.
nu denk ik dus dat de demo al download baar is (kan niet 1,2,3 checken, moet ik mijn pc weer unpluggen en dan xbox verzetten, kabeltje erin frotten, zoveel moeite ) /edit, ik denk dat ik gek word XD /edit 2, laatmaar let vandaag niet op mij