Nah, weet je wat het probleem is. Ontwikkelaars denken door het succes van de Wii & Guitar Hero, dat we dit allemaal willen. We willen zogenaamd geen controller meer hebben.
ik zie het probleem niet. Al die Tony Hawk games waren op het laatst hetzelfde. Dit keer hebben ze echt iets unieks gemaakt. En als je naar de filmpjes kijkt lijkt het echt innoverend en vergelijkbaar met een skateboard. Natuurlijk is het niet hetzelfde als een echt skateboard maar het ziet er wel veelbelovend uit
Net nog even die uitgebreide special zitten kijken en moet zeggen dat het zo gek nog niet is. Komt iig over alsof je het lekker snel op kan pakken. Zoals je met Guitar Hero snel het gevoel hebt lekker gitaar te spelen, heb je op deze manier snel het gevoel te skaten. Nat als bij GH niet echt, maar het komt in de buurt en het blijft lekker toegankelijk en laagdrempelig. Probleem is wel dat je zo een board erbij moet kopen en die zal denk ook snel 70 euro worden, of net als GH zo een 90/100 euro voor hardware met spel. Duurder moeten ze hem iig niet gaan maken. Voel je je zuur als je voor de Wii zo een BalanceBoard hebt gekocht en straks zo een skateboard kan kopen.
Mja maar als ze voor de Wii een aparte plank maken ipv het balanceboard gebruiken, betekent wel dat er aan die plank weer meer functionaliteit zit dan aan het balanceboard.. denk ik
Dat is dus het filmpje van de 15de. Special op GT is boeiender. Laat wat meer over de game en het board zien.
Ach het is weer eens wat anders. Guitar Hero zag er eerst ook belachelijk uit. En het is nu een groot succes. (al betwijfel ik dat dit voor Tony Hawk geldt)
Ik zie deze game wel zitten lijkt me wel tof om met die skateboard te spelen. En denk niet dat de board zo duur zal worden aangezien de game alleen gespeelt kan worden met de board. Alleen moeten ze zo te zien nog een hoop werken aan de graphics. Maar kan niet wachten om weer eens een nieuwe tony hawk te spelen en te skateboarden (aangezien ik de laatste heb overgeslagen omdat die het toch niet voor me deed) (en Skate ligt me ook niet, als die game nou met zon skateboard kwam was het maybe een stuk beter te spelen voor me )
Tony Hawk Ride is 360 exclusive in the UK Activision just announced that Tony Hawk Ride is to be a 360 exclusive in the UK. More soon [update] We’ve just been told the deal is a UK-only affair, so those in the rest of Europe and the US aren’t likely to be affected.
Whut? Wat is dat dan voor een rare actie, om het in de UK exclusive te maken en de rest van de wereld niet.