Nu vraag je me mijn gevoelens van bijna 2 maanden geleden terug op te roepen. Ok, ik doe een poging. Ik denk dat ik meer doelde op het feit dat het een stuk minder over the top is dan AI of vroegere TH's. Het zal wel geen rasechte sim worden, maar het ziet er allemaal zo braafjes uit. Een stuk minder spektakel. Het is geen Skate, maar het is voor mijn gevoel dus een stuk minder arcade dan TH/AI
Jij hebt zeker sinds Tony Hawk Pro Skater 2 in een doos geleeft of zo? Zoals Dusky al zegt, het zijn niet echt de graphix die je verwacht van games die uit komen in deze tijd (denk dan aan Forza 3, GTA IV ect).
Damn he, wordt echt veel naar 2010 verschoven. Nou was Ride niet een game die ik snel zou kopen met het board, was wel benieuwd hoe ie gaat scoren en verkopen.
Heh, wat jammer nou meestal vergeet ik games die later uitkomen dan in andere landen omdat ze die belangrijker vinden. Ach bespaart me dan weer het geld. En was Natal niet van plan eind dit jaar op de markt te komen?
Het maakt dus helemaal geen drol uit dat ie hier niet uitkomt. Kut graphics, superduur icm butboard én super onrealistisch. Maar ff serieus: Waarom die verneukte graphics? De vorige TH zag er toch veel beter uit?
Ik vind de graphics best meevallen hoor. Gewoon een ander stijltje dan eerst. Als dat domme skateboard er niet bij zou zitten zou ik deze best willen edit: [ign]14222060&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/101/1015506/gcom09_tonyhawkride_e3trailer_81909_flvlowwide.flv[/ign]
Damn ik neem alles terug wat ik ooit heb gezegt over deze game, ziet er maar erg saai en herhalend uit. [gt]54552[/gt]
Verkeerde filmpje? Gister op de gamescom was deze game speelbaar met het skatebord. Het werkt verbazend goed en direct. Een beetje skate ervaring kan alleen geen kwaad volgens mij